winnitou schreef:NoNo had zeker blingbling op zijn hoofdstel, zijn de eksters gek op, kan begrijpen dat ie wegschiet
Ohhhh nu snap ik waarom die eksters zó dichtbij kwamen
Ik moest al steeds wegbukken om de aanvallen van die beesten te pareren
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Aah...ik heb de eksters wel gezien en ik mis een paar blingblingetjes uit First z'n frontriem. Maar nu begrijp ik het......winnitou schreef:NoNo had zeker blingbling op zijn hoofdstel, zijn de eksters gek op, kan begrijpen dat ie wegschiet
Ohhhh nu snap ik waarom die eksters zó dichtbij kwamen![]()
Ik moest al steeds wegbukken om de aanvallen van die beesten te pareren

xan schreef:San is alweer weg. Ik ga er ook vandoor, ga lekker in bed nog wat lezen (heb woensdag BIG training = http://www.joly-an.nl/?p=24 ) en moet hiervoor wat readers door lezen. Dus ik truste allemaal voor straks en tot morgenJammer Tytje al weer weg, Maar Sandra en Liquita zijn er wel.
Hooiiiiiiiii
ATE schreef:hoi hoi we hebben weer een top weekend gehad
zo goed verzorgt en zo super leuk
ff weg van de zorgen was alleen s nachts heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel koud lag te klappertanden
maar volgend jaar gaan we weer
leuke mensen ondmoet veel gelachen
echt top
ben ook vanaaf ff bij me pa geweest die was beetje down maar blij dat we het fijn hebben gehad
had tussen door ff naar huis gebeld
dus wist dat het wel ging
ben nu best heel moe maar slaap nooit echt vroeg
LIQUITA schreef:xan schreef:San is alweer weg. Ik ga er ook vandoor, ga lekker in bed nog wat lezen (heb woensdag BIG training = http://www.joly-an.nl/?p=24 ) en moet hiervoor wat readers door lezen. Dus ik truste allemaal voor straks en tot morgenJammer Tytje al weer weg, Maar Sandra en Liquita zijn er wel.
Hooiiiiiiiii
winnitou schreef:ATE schreef:hoi hoi we hebben weer een top weekend gehad
zo goed verzorgt en zo super leuk
ff weg van de zorgen was alleen s nachts heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel koud lag te klappertanden
maar volgend jaar gaan we weer
leuke mensen ondmoet veel gelachen
echt top
ben ook vanaaf ff bij me pa geweest die was beetje down maar blij dat we het fijn hebben gehad
had tussen door ff naar huis gebeld
dus wist dat het wel ging
ben nu best heel moe maar slaap nooit echt vroeg
Volgende keer je kruik mee nemen.
fijn dat jullie een goed weekend hebben gehad
xan schreef:Hackie schreef:
Helaas NU te laat![]()
kleintje staat er al naast
mntj schreef:wel saai hier, is iedereen druk aan het werk??
san weet ik. die had het weer druk met knippe.
voor de vakantie moeten wij ook nog ff een afspraak maken hoor.
mik pestte me van de week weer voor grijze.