KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 13:50

Ik had vandaag dus crosstraining :)

Ging echt supergoed, alles in 1x gesprongen en dus geen 1 weigering. Ook allemaal nieuwe dingen gesprongen. Het was echt zo leuk, en hij geeft me zo veel vertrouwen hiermee :+:

alleen 1x moesten we zo'n opsprong doen (het water uit en dan het eiland op) en toen bleef 1 been een beetje achter waardoor hij dus dat hout raakte, en toen werd hij dus een beetje boos op zichzelf :') En toen gaf hij echt een giga bok waardoor ik voor het zadel terecht kwam, en toen kreeg ik hem dus niet gelijk terug en we moesten ook nog een afsprong doen. maar ben wel blijven zitten :))

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 14:23

Fijn Damelza!

Leuke foto's Shanouk!

:z, ben aan het leren, gelukkig nog maar een weekje en dan vakantie *\o/*
Kamp komt ook al dichterbij 8-)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 14:58

Leren is stom.

Ja bijna kamp :):). Maar eerst Renesse.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 15:15

jasperlover schreef:
ik heb me afgemeld voor knhs instructieweek ;(
Wegens priveomstandigheden...

had er zo'n zin in maarja, volgend jaar misschien dan maar!

Balen Mirjam :(:), sterkte.

Shanouk: Wauw mooi dekje.

Mirthe: Leuke fotos uit de oude doos en een mooie blooper :').

Jetske die is aangevallen door een spin

Natalie die een lange school en sportdag heeft gehad :o

Over kapsels: Ik heb laagjes, haar tot mijn BH bandje ongeveer en een rechtepony.

Carola: Balen van je balkjes in de barage!

Shanty: Joris springt echt niet op vreemd terrein. Hij heeft vroeger wel Z gesprongen maar nu is 50 cm al een hele klus om overheen te gaan. Bij hem heeft dat niks te maken met vertrouwen. Want denk wel dat ik kan zeggen dat het wederzijds vertrouwen erg goed zit bij ons.

Jetske: Jeeeumig wat een concurentie _O-

Pipi langkous _O- _O-

Geweldige tekeningen komen er voorbij! Echte kunstenaars :')

Mirthe _O-, pas maar op. Zometeen komt je droom uit.

Ik vind Bam zo leukerd he :+:

Shanty: Mooir oze is niet lelijk, leuke foto's! En gefeliciteerd met je puntje. Balen dat het halster niet past. Verkopen op marktplaats? :')

Shanouk: Gave fotos!

Over bijlezende Mama's: Mijn mama zit alleen op Hyves en weet niet hoe dat werkt. Zie alleen regelmatig van die stomme doorstuurmailtjes in mijn inbox zitten :P. Mijn broer heb ik laatst wel betrapt op Bokt }> (Broer rijd geen paard, en na een ritje zonder zadel op Joris in draf is ie er klaar mee)

Carola: Snel weer vergeten en op naar de vogende wedstrijd :(:)

we brengen Zassie morgen weg :(:)

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 15:41

Oh, is ze verkocht?
Naar leuke mensen?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:14

Jammer van de balken Carola
Gefeliciteerd met je puntje Shanty
Lekker dat je fijn gecrosst hebt Damelza! En goed dat je bleef zitten!
Succes met leren Antal

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:18

Toch mooi van je winstpuntje, Shanty!
Damelza: mooi dat je crossles goed ging!

Het springen vandaag ging niet goed. Om te beginnen stond het parcour raar. Heel laag, zowat alle hindernissen schreef en bijna geen enkele afstand klopt (had 1,5 galosprong in de dubbels bijv. :? ) Toen met losspringen voelde hij niet zo fijn aan.
In het eerste parcour stopte hij op nr 1. Toen ik opnieuw aanreed ging meneer de parcourbouwer de grondbalk nog verleggen, dus toen kon ik nog een volte rijden (dag tijd :wave: ). De rest van het parcour met veel moeite foutloos afgelegd.
Tweede parcour iets meer ritme, maar het was als nog niet veel soeps. Wel foutloos, maar 1 strafpunt wegens tijd overscheiding ... ( :? )

Dressuur ging wel redelijk, niet geweldig. Maar gewoon nette proefjes zonder fouten.
We waren in beide proeven 1ste (vd 4 ja :') ) met 193 en 172 ...
Proeven gingen allebei ongeveer hetzelfde, maar de jury's waren het blijkbaar niet met elkaar eens :Y) De eerst had er heel groot onder gezet: keurige proef!. De tweede alleen gezeur van: meer in de hand stellen, meer voorwaarts ed. ( wel terecht hoor!)

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:19

Jammer Jetske, toch nog netjes gedaan in het springen en gefeliciteerd met je prijzen en puntje in de dressuur!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:20

jammer van het springen Jets, maar idd toch netjes gedaan!
Gefeliciteerd met je 1e plekken en winstpunt in de dressuur :D

ik heb 14 juli weer crosstraining, 31 juli of 15 augustus voor het eerst dressuurwedstrijd in het L2

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:23

over de buitenrit, waarom was dat nou niet echt geweldig en wat zijn alle negatieve dingen?

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:28

Ik ga wel gewoon op buitenrit hoor, zo negatief is dat helemaal niet ;)
Best leuk!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:31

ja ik wilde ook wel gewoon gaan :) maar vroeg het me af omdat er zo negatief over werdt gedaan.

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:34

Ach, niks van aan trekken, heb in de 5 jaar dat ik er ben geweest nog geen buitenrit mee gemaakt die nou zó ontzettend negatief was dat ik niet meer mee wil.
Vind het een beetje onzin eigenlijk, tenzij je paard over de zeik gaat en je hem niet kunt houden oid.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:36

Elvis was de vorige keer in het bos gewoon braaf. Maar hij moet niet alleen achterblijven, en het liefst loopt hij voorop. maar als het echt niet anders kan in iedergeval beetje in de voorhoede.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:39

Het was ook niet erg hoor. Voor mij is het vooral dat ik de week ervoor al elke dag in dezelfde omgeving rijdt. (hei en bos)
Dus dan is het een beetje saai en ik vind een grote groep niet zo ...

Maar het heeft niks met de buitenrit zelf te maken hoor. Daar was (die ene keer dat ik meeging) niks mis mee.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:43

mijn groep moest de vorige keer een stuk midden over de hei (dus niet over een pad) en toen verstapte vol zich, dat vond ik echt niet leuk want hij liep toen even niet lekker
dag erna was hij ook heel suf met rijden, dus dan denk je wel had ik die stomme buitenrit maar niet gedaan
weet nog niet of ik dan meega, heb niet het gevoel dat ik dan echt iets leuks gemist heb...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:02

xShanty schreef:
Pfft, vandaag weer maar 1 puntje meegepakt..
Ging ook niet echt lekker, kon niet lekker inrijden omdat dat op gras was en ik geen stiften had gedraait.. Ze was beetje tegendraads, en in de proeven weer sloom. Tweede proef begon ze ook beetje tegen mijn been aan te hangen.. Inrijterein was ze natuurlijk veel braver..

1e proef 183 pnt en 2e plaats, pony halster gewonnen van Pk, die best leuk is maar ze helaas niet past |(
2e proef 178 pnt..

netjes

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:04

XxDamelzaxX schreef:
ja ik wilde ook wel gewoon gaan :) maar vroeg het me af omdat er zo negatief over werdt gedaan.

ik doe het gewoon niet omdat ik in groepsverband echt niet leuk vind. Met Yoer is het haast doodeng. Die blijft net zolang rennen tot hij voorop loopt. Daarbij gebeuren er altijd wel kleine ongelukjes, een keer een trap of een die zich verstapt.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:40

ik twijfelomdat ie van mijook niet leuk isin een groep, met 2 isoke, maar meer wil ze koste wat het kost voorrop, elk gallopje of zelfs drafje zou ze het liefst in volle gallop gaan. Zou alleen maar bezig zijn met inhouden denk ik.

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:31

:wave:
Zag heel veel tekeningetjes voorbij komen :')
En over dromen en meelezende moeders, daar heb ik gelukkig geen last van.
Balen Carola, volgende x beter!
Fijn dat de crosstraining zo goed ging Damelza :)
Sterkte morgen Dyanne bij het wegbrengen van Zassie :(:)
Goed dat je weer een winstpuntje heb meegepakt shanty!

Had vandaag kringkampioenschappen, wilde eigenlijk niet gaan vanwege het weer en het gras in combinatie zonder ijzers maar toch maar gegaan, het was geeen fijne baan, er zaten allemaal gaten in, veel mensen waren aan het klagen.. Free ging ook heel voorzichtig lopen..
Ik was niet tevreden en wilde eigenlijk mijn protecollen op laten sturen en niet wachten, want het was toch niks haha :+ Maar het viel uiteindelijk wel mee en had de 1e proef een 2e plaats met 183, en de 2e proef een 1e plaats met 188. En was reservekringkampioen geworden :D scheelde 3 puntjes met de kampioen, maar het was op plaatsingspunten gedaan, en zij was 1e in de 1e proef en die telt zwaarder!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:34

Gefeliciteerd!

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:57

Gefeliciteerd Jill, goed gedaan :D Ga je naar de regiokampioenschappen?

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:15

Dankjullie :)
Weet ik nog niet! De regiokampioenschappen zijn best ver weg, en ik denk niet dat ik echt kans maak, en ik wil over naar de m1 en in de m1 is het dan nog helemaal niks. Dus moet nog even nadenken

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 07:39

Gefeliciteerd Jill!

jasperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:19

hee,

ik zit haats nooit meer in dit topic maar wat ik nog even wou zeggen is heel veel plezier allemaal op instructieweken dat is al bijna voordat je het weet is het zover, ik weet wel ckr dat dat gaat lukken.
Het is hier altijd heel gezellig in dit topic geweest.

Maar omdat ik het nogal druk heb kan ik het niet allemaal bijlezen en moet zo ook weer weg maar degene die een winstpuntje erbij hebben gehaald of een prijs hebben gewonnen gefeliciteerd en super!

en misschien zie ik iemand uit dit topic een andere keer op instructieweken,

liefs <3