Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:ATE schreef:heb vandaag op advies van nadine een jurk gekocht voor de kerst
Wil wel een foto zien hoor van je jurk
. Hahahaha....ik betrap mezelf erop dat ik ook in het echt zit te knipogen. Nicole1995 schreef:Lekker hoor. Ik moet vanavond werken, dus ik moet wel zo naar de manege. Heb vandaag echt helemaal geen zinBen vandaag zowaar vrij vandaag,Lars heeft vanmiddag vrij vanwege een studiedag.Kan ik s`morgens lekker naar de manege.
. Moet zeggen dat het soms wel zwaar valt hoor om First, 7 dagen per de week zelf te doen hoor. Als blijkt dat mijn zadel nog wel redelijk goed ligt ga ik binnenkort een keer in de les mee rijden zodat Juul ook weer snel een dag van me kan overnemen. Het is balen dat ik First nog niet in de molen durf te zetten, dan had ik hem soms door de service kunnen laten doen.

LIQUITA schreef:ben benieuwd hoe het met collin gaat die heeft wel intresse in milton
Nicole1995 schreef:Huhhh,word ie weer verkocht?
ATE schreef:Wat ik begrepen heb wel, erg he. Ze vinden hem te snel, alsof het een wild paard is
. Ik hoop dus dat het met Colin gaat lukken
.

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Lekker hoor. Ik moet vanavond werken, dus ik moet wel zo naar de manege. Heb vandaag echt helemaal geen zinBen vandaag zowaar vrij vandaag,Lars heeft vanmiddag vrij vanwege een studiedag.Kan ik s`morgens lekker naar de manege.. Moet zeggen dat het soms wel zwaar valt hoor om First, 7 dagen per de week zelf te doen hoor. Als blijkt dat mijn zadel nog wel redelijk goed ligt ga ik binnenkort een keer in de les mee rijden zodat Juul ook weer snel een dag van me kan overnemen. Het is balen dat ik First nog niet in de molen durf te zetten, dan had ik hem soms door de service kunnen laten doen.
Nou ja....vandaag krijgt hij een vrije dag, ff lekker met het halstertje aan de longe. Heb afgelopen 2 dagen ook wel gelongeerd, maar wel met touwtjes zodat hij toch lekker aan het werk moest. Morgen ga ik wel weer even rijden.