Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Authentic schreef:Schermen en projectors hebben ze bij ons op school. Als je iets zomaar meeneemt wordt je waarschijnlijk door 5 bewakers getackeld voordat je bij de uitgang bent.
essiedepessie schreef:frannie:
Ga naar photobucket.com
load daar je foto's up! dan kopieer je de link die onder je foto staat, staat iets van html code voor ofzo, en die zet je in je bericht of in je profiel!

Miss_Montana schreef:essiedepessie schreef:frannie:
Ga naar photobucket.com
load daar je foto's up! dan kopieer je de link die onder je foto staat, staat iets van html code voor ofzo, en die zet je in je bericht of in je profiel!
Inderdaad, en vergeet niet om voor je link [img]en%20achter%20je%20link[/img] te zetten! Anders krijg je alleen de link en niet de foto in beeld
@Marjolijn: Leuk! Ik ga zo ff kijken, heb mn computer nu nog in office style staan waardoor ik geen foto's kan zien

Jeetje Lara! Dat is even zuur na zo'n leuk weekend! Hopelijk kan alles snel weer opgeknapt worden. Ik moest ook meteen denken aan die raamposters die je toen had hangen, deze jongens stonden kennelijk in vuur en vlam voor je
Graceful schreef:@ Es: Ik vind Edward gezien zijn daadwerkelijke leeftijd ook wel een pedofiel eerlijk gezegd! Zulllen we dit argument schrappen bij beide heren? Beschuitje eten gaat nog prima met beide denk ik!![]()
@ Kim: Die rolschaatsen wordt wel lastig in de zandbak, loop je geheid vast. We kunnen ook iemand op een shet (gezien de hoogte en het door het beeld in heen lopen) zetten met popcorn, gaat vast ook goed! En bovendien vinden we aan het eind van de avond geen kruimels terug!! Shet werkt vast ook als stofzuiger!

Graceful schreef:Oja, en wanneer gaan we t-shirts bestellen? Misschien krijgen we groepskorting?
KimLittle schreef:Pemig zeg, da's niet niks! Bizar zeg dat mensen gewoon een brommer in de fik steken... werkelijk.
Is dit bij je buurtjes voor of bij jou?
Wel een geluk bij een ongeluk: Goed dat dit niet ten tijde van je verjaardag gebeurd is, dan hadden je raamposters die foto's gesierd.... haha.
. Ja bovenbuurman zijn vriendjes waren het blijkbaar ergens niet over eens en dachten laten we de boel eens in de hens steken!! Wat kan er nou eenmaal gebeuren?? Zijn wel opgepakt enzo dus denk dat die nog een behoorlijke rekening aan hun broek krijgen en terecht!! Ben er zelf erg nuchter onder. Was er ook niet bij dus heb er niks van gemerkt! Heb alleen de schade gezien en die valt relatief gezien mee. Miss_Montana schreef:Jeetje Lara! Dat is even zuur na zo'n leuk weekend! Hopelijk kan alles snel weer opgeknapt worden. Ik moest ook meteen denken aan die raamposters die je toen had hangen, deze jongens stonden kennelijk in vuur en vlam voor je
hahaha!! KimLittle schreef:essiedepessie schreef:@ Thirz: ik bedoel niet dat het pedofiel is om Edward of Jacob te kiezen.. ik bedoel dat Jake zelf een soort van pedofiel is... maar ooit begrijp je nog wel wat ik daarmee bedoel!
Oh oooh, jij bent natuurlijk al wat boeken verder...