Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:44

Schermen en projectors hebben ze bij ons op school. Als je iets zomaar meeneemt wordt je waarschijnlijk door 5 bewakers getackeld voordat je bij de uitgang bent. :P

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:47

artist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:48

Meiden, hoe zet ik een foto op bokt en in mn profiel???? Heb nu van alles al geprobeerd....... lukt niet aaaaarrrrrggggggg!!!!! |o :? 8)7

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:50

frannie:

Ga naar photobucket.com

load daar je foto's up! dan kopieer je de link die onder je foto staat, staat iets van html code voor ofzo, en die zet je in je bericht of in je profiel!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:53

Authentic schreef:
Schermen en projectors hebben ze bij ons op school. Als je iets zomaar meeneemt wordt je waarschijnlijk door 5 bewakers getackeld voordat je bij de uitgang bent. :P

Mooi, dat regel jij dus Suus?!
Kan je toevallig ook rolschaatsen?
Laatst bijgewerkt door KimLittle op 25-05-10 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:53

essiedepessie schreef:
frannie:

Ga naar photobucket.com

load daar je foto's up! dan kopieer je de link die onder je foto staat, staat iets van html code voor ofzo, en die zet je in je bericht of in je profiel!

Inderdaad, en vergeet niet om voor je link [img]en%20achter%20je%20link[/img] te zetten! Anders krijg je alleen de link en niet de foto in beeld :)

@Marjolijn: Leuk! Ik ga zo ff kijken, heb mn computer nu nog in office style staan waardoor ik geen foto's kan zien :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-05-10 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:54

essiedepessie schreef:
frannie:

Ga naar photobucket.com

ik doe het via hyves en die gaat ook makkelijker maar dan wel met de code vvan beau!

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:05

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:06

Miss_Montana schreef:
essiedepessie schreef:
frannie:

Ga naar photobucket.com

Inderdaad, en vergeet niet om voor je link [img]en%20achter%20je%20link[/img] te zetten! Anders krijg je alleen de link en niet de foto in beeld :)

@Marjolijn: Leuk! Ik ga zo ff kijken, heb mn computer nu nog in office style staan waardoor ik geen foto's kan zien :=

Het mooie van photobucket is, dat dat daar niet hoeft! die link is kant en klaar!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:08

Jeetje Lara, dat is schrikken! Heb je binnen ook schade?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:19

Pemig zeg, da's niet niks! Bizar zeg dat mensen gewoon een brommer in de fik steken... werkelijk.
Is dit bij je buurtjes voor of bij jou?

Wel een geluk bij een ongeluk: Goed dat dit niet ten tijde van je verjaardag gebeurd is, dan hadden je raamposters die foto's gesierd.... haha.

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:32

@ Laar: Jeetje zeg dat is schrikken! Stelletje debielen zeg!! 8)7

@ Es: Ik vind Edward gezien zijn daadwerkelijke leeftijd ook wel een pedofiel eerlijk gezegd! Zulllen we dit argument schrappen bij beide heren? Beschuitje eten gaat nog prima met beide denk ik! :=

@ Kim: Die rolschaatsen wordt wel lastig in de zandbak, loop je geheid vast. We kunnen ook iemand op een shet (gezien de hoogte en het door het beeld in heen lopen) zetten met popcorn, gaat vast ook goed! En bovendien vinden we aan het eind van de avond geen kruimels terug!! Shet werkt vast ook als stofzuiger! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:34

:oo Jeetje Lara! Dat is even zuur na zo'n leuk weekend! Hopelijk kan alles snel weer opgeknapt worden. Ik moest ook meteen denken aan die raamposters die je toen had hangen, deze jongens stonden kennelijk in vuur en vlam voor je :=

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 12:13

Graceful schreef:
@ Es: Ik vind Edward gezien zijn daadwerkelijke leeftijd ook wel een pedofiel eerlijk gezegd! Zulllen we dit argument schrappen bij beide heren? Beschuitje eten gaat nog prima met beide denk ik! :=

@ Kim: Die rolschaatsen wordt wel lastig in de zandbak, loop je geheid vast. We kunnen ook iemand op een shet (gezien de hoogte en het door het beeld in heen lopen) zetten met popcorn, gaat vast ook goed! En bovendien vinden we aan het eind van de avond geen kruimels terug!! Shet werkt vast ook als stofzuiger! :+

Beide opmerkingen zijn echt geniaal Thirz. Helemaal mee eens!

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 12:17

Oja, en wanneer gaan we t-shirts bestellen? Misschien krijgen we groepskorting? :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 12:18

@ Thirz: ik bedoel niet dat het pedofiel is om Edward of Jacob te kiezen.. ik bedoel dat Jake zelf een soort van pedofiel is... maar ooit begrijp je nog wel wat ik daarmee bedoel! ;)

Voor mij is edward overigens niet pedofiel want hij is geloof ik 24.. en ik 25... en wat jacob betreft.. ach, laat ik een uitzondering maken voor de beste knul! hahahah!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 12:44

Graceful schreef:
Oja, en wanneer gaan we t-shirts bestellen? Misschien krijgen we groepskorting? :D

Hmmm, zit wat in ja... alleen het goedkoopste t-shirt wat ik heb gezien kost nog E 25,- en dat vind ik wel een hoop geld nog. http://www.vaoz.com/index.php?main_page=product_info&products_id=431
We kunnen 'm ook zelf gaan maken, maar da's misschien wel weer veel gedoe, wat jij?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 12:48

essiedepessie schreef:
@ Thirz: ik bedoel niet dat het pedofiel is om Edward of Jacob te kiezen.. ik bedoel dat Jake zelf een soort van pedofiel is... maar ooit begrijp je nog wel wat ik daarmee bedoel! ;)

Oh oooh, jij bent natuurlijk al wat boeken verder...

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:07

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:08

KimLittle schreef:
Pemig zeg, da's niet niks! Bizar zeg dat mensen gewoon een brommer in de fik steken... werkelijk.
Is dit bij je buurtjes voor of bij jou?

Wel een geluk bij een ongeluk: Goed dat dit niet ten tijde van je verjaardag gebeurd is, dan hadden je raamposters die foto's gesierd.... haha.

Nee was bij mij voor!! Zijn ook mijn prachtige gordijnen die je op de foto's ziet :o. Ja bovenbuurman zijn vriendjes waren het blijkbaar ergens niet over eens en dachten laten we de boel eens in de hens steken!! Wat kan er nou eenmaal gebeuren?? Zijn wel opgepakt enzo dus denk dat die nog een behoorlijke rekening aan hun broek krijgen en terecht!! Ben er zelf erg nuchter onder. Was er ook niet bij dus heb er niks van gemerkt! Heb alleen de schade gezien en die valt relatief gezien mee.

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:09

Miss_Montana schreef:
:oo Jeetje Lara! Dat is even zuur na zo'n leuk weekend! Hopelijk kan alles snel weer opgeknapt worden. Ik moest ook meteen denken aan die raamposters die je toen had hangen, deze jongens stonden kennelijk in vuur en vlam voor je :=

Hahahaha!! Nou iets minder had ook wel gemogen hoor!! Ik sta iets minder in vuur en vlam. Eerder van boosheid :( hahaha!!

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:11

@ San. Ja hoe zit dat eigenlijk met die ringen?? Al iets van gehoord ofzo?? Trouwens ik ben vrijdag er zohiezo bij!! Heb mijn vakantie even verlengd!! :o

Nog mensen die ik moet oppikken vrijdag en/of thuis moet afzetten of zetten we de tent op bij stal :P

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:07

KimLittle schreef:
essiedepessie schreef:

Oh oooh, jij bent natuurlijk al wat boeken verder...

Ja, wij lopen duidelijk achter...... Ik wil de boeken ook lezen!!!!!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:11

Heb je New Moon inmiddels gekeken Thirz?
Ik heb trouwens de boeken van San bij mij thuis liggen. De eerste heb ik inmiddels uit :-)

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:15