Mallow schreef:Volgens mij is het zo, dat het ook kan zijn dat een paard het wel heeft, maar de sympthonen niet krijgt, en het dus wel kan overdragenKlopt
aatjuh12 schreef:jorinee hoe gaat het met je gezicht? alweer wat minder last ervan?gaat wel al stukken beter ja! ben ik als laatste ?!?!
Gefeliciteerd!! Ga je nog wat leuks doen vandaag?Pff ik heb echt een massive kater...lag om 6 uur in bed en moet zo werken
Gefeliciteerd Sabien, ben het nog niet vergeten!Ik ben al vanaf 7 uur aan het werk, heb nu even pauze.....Maar om vijf uur is het weekend en van morgen t/m dinsdag lekker naar mijn dametjes toe!
Dankjulliewel! Vandaag geen plannen, familie is er niet, ouders werken en zus ook . Maar morgen vieren we het haha.
Fe_m_ke schreef:ik heb van mn vader een DSi gekregen! omdat ik mijn theorie heb gehaald :dWat lief Fem
is het trouwens nog gelukt om de 'vergadering' te verzetten? waars niet anders had ik het wel gehoord...
Nee volgens mij doen ze het nu gewoon vandaag ofzo... joyce had wel gezegd dat niemand dan kon maarja
Mallow schreef:Gefeliciteerd sabien , hoe oud ben je geworden ?Oooh klinkt als een heerlijk weekend fiek!17