Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maaikeee schreef:Woow super mooie foto's Iris!
Ik zag Laura nog springen!Wij stonden met Marjon te praten daar vlakbij
Maar jullie gingen alweer lekker verder dus had niet de tijd om even naar je te roepen
Ik heb Paul de Leeuw gezien! Hoezo?
Maar ik was dus foutloos in de de oefen. Wat ik eigenlijk écht niet verwacht had.. En 2 balkjes in de B! Waar ik echt super blij mee ben!
Als het er 1 was geweest, was ik nual B+1 geweest
haha * Droomt verder..*

Zie helemaal knalrood, zo verbrand ben ik
Heeeeeeeeerlijk, lekker gezwommen, was echt super!
Dat is zeg maar een markt waar allemaal meiden staan en HEEEEL erg veel dronken jongens
. Gingen ze allemaal op de fiets, dus op de terugweg waren er vet veel ongelukken gebeurd
Twee jongens gingen met zijn tweeën op één fiets en dan ging de persoon die achterop zat trappen en vet lachen enzo. Waren ze tegen een auto aangereden
Allemaal op de grond, wij toeteren
Was ook nog een vet schattige jongen op z'n lekkere smoelwerk gevallen, was echt sneu. Z'n hele gezicht lag open! Hij stond daar echt vet zielig, vond het echt sneu

Dat is echt een klein boerendurp
Maar het was ZO onwijs druk hé 

Maar wilde kroelen volgens mij

ze kan het super goed ! Ze reageerde zo super goed en liep zo fijn
Op een gegeven moment even uittesten wat ze zou doen als ik helemaal zonder contact zou rijden, en ze bleef rustig en goed op mijn hulpen reageren
veel met mijn zit gedaan en echt heel weinig met de teugels ( ook niet nagefelijk gereden ofzo, eerst maar die achterhand eronder. Er waren wel stuken dat ze zelf rond liep) Nou ik had er helemaal zin in dus d8 Hopakkee de bak uit en ben met haar over het erf geweest. Enge traktors enzo maar vol vertrouwen en zelfverzekerd erlangs, ze reageerde nergens op ! (behalve een winkelwagendje die was wel beetje interessant)
Ze vond het echt geweldig ! Het hoogste dat we nu hebben gesprongen is 50 cm. (steeds 2 gaatjes hoger, kijken wat ze deed) Ze had er nog super veel zin in en kon zeker nog wel hoger, maar ik vond dat ze wel genoeg had gedaan. 
incalover schreef:Annie_ schreef:Ik ben benieuwd hoe iris en laura vandaag gesprongen hebben !!
Aaah! Leuke foto's! =D
Het springen ging bij mij best goed! Ik had een weigering op de eerste en op de laatste :p
Maar gelukkig weet ik dat het allebei mijn schuld was! Bij de 1e reed ik echt heeel slingerig want ik ging verkeerd :p en bij de laatste ging ik te hard want het was een soort van gebroken lijn. Maar verder sprong hij echt súperr! Het voelde ook echt goed.. Dat was echt fijn want hij wou echt graag springen.
Iris was foutloos in het oefen en 2 balkjes in de B! Echt goeed=D
Manon_S schreef:Beau is vandaag om 7 uur overleden, waarschijnlijk aan kanker.
Ze ging razend snel achteruit zodra mijn moeder terug kwam uit Turkije.
We wilden morgenochtend met haar naar de dierenarts, omdat ze snel achteruit is gegaan en een zware ademhaling had..
Het leek net alsof ze de hele week het heeft volgehouden in de hoop dat mijn moeder zou komen, net wanneer mijn moeder thuis was,
viel ze inelkaar en kon ze niet meer lopen. Mickey blafte nog naar haar toen het over was, volgens mijn moeder was het heel naar om te zien.
Zelf was ik hier (gelukkig) niet bij, ik was bij Slash en Dotje.
Mickey is helemaal van streek net als ons, hij kent Beau natuurlijk al vanaf de 1e dag dat hij hier bij ons is..
Ze is net 9 jaar geworden.
Beau, we gaan je ontzettend missen!!
De nieuwste foto van Beau, 2 weken geleden gemaakt:
Hier, toen ze elkaar nog maar 1 dag kenden, Mickey als pup, en Beau als ''oppasmoeder''.
sterkte manon Manon_S schreef:Beau is vandaag om 7 uur overleden, waarschijnlijk aan kanker.
Ze ging razend snel achteruit zodra mijn moeder terug kwam uit Turkije.
We wilden morgenochtend met haar naar de dierenarts, omdat ze snel achteruit is gegaan en een zware ademhaling had..
Het leek net alsof ze de hele week het heeft volgehouden in de hoop dat mijn moeder zou komen, net wanneer mijn moeder thuis was,
viel ze inelkaar en kon ze niet meer lopen. Mickey blafte nog naar haar toen het over was, volgens mijn moeder was het heel naar om te zien.
Zelf was ik hier (gelukkig) niet bij, ik was bij Slash en Dotje.
Mickey is helemaal van streek net als ons, hij kent Beau natuurlijk al vanaf de 1e dag dat hij hier bij ons is..
Ze is net 9 jaar geworden.
Beau, we gaan je ontzettend missen!!
De nieuwste foto van Beau, 2 weken geleden gemaakt:
Hier, toen ze elkaar nog maar 1 dag kenden, Mickey als pup, en Beau als ''oppasmoeder''.
sterkte manon 
.