Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Leuk, maar geef je dan snel op. Het is namelijk al vol, maar er is een reserve lijst (en er zijn toch altijd uitvallers).LEUK 18 april weer. Ik zet hem op de kalender.
Misschien doe ik dan wel mee in de L(om te oefenen)
Als ik ondertussen wat meer punten in de B gereden heb natuurlijk(moet ook maar afwachten of dat lukt)
LIQUITA schreef:EQUITANA 2009 met meer dan 840 exposanten is de EQUITANA de grootste paardenbeurs ter wereld!
Evenement: EQUITANA – Wereldbeurs van de paardensport!!!
Datum: 14 t/m 22 maart 2009
Plaats: Beursterrein Essen, Norbertstraße, 45131 Essen, Duitsland
Openingstijden: dagelijks 10.00 - 19.00 uur
Ingangen van de beurs: ingang Oost en West
Parkeerplaatsen: direct bij de beurs (parkeerkosten: 7.00 €),
[b]Park & Ride: Parkeerplaats P10 (parkeerkosten: 5.00 €) met gratis shuttle bus
Cyclus: elke twee jaar
Aantal bezoekers: 207.000 (2007)
Duur: 9 dagen
Aantal exposanten: 840 uit 34 landen (2007)
Expositie oppervlakte: 90.000 m2 verdeeld over 16 beurshallen
De EQUITANA creëert belevingswerelden die veel emoties oproepen. De unieke sfeer van dit evenement wordt gevormd door de directe nabijheid van paarden, entertainment, informatie en communicatie. Tegelijkertijd is de EQUITANA echter ook hét Point of Sale van de paardensport. In de unieke sfeer van deze beurs demonstreren de exposanten hun prestatievermogen, presenteren hun producten, introduceren nieuwe producten en leggen nieuwe contacten. Door deze succesvolle mix van business en belevingswereld is de EQUITANA in staat, de ontwikkelingsmogelijkheden van de paardensport weer te geven en trends in de paardensport branche te maken.
Gaan we er nog naar toe? Ik kan 20, 21 en 22 Maart.
Met de trein? Het Centraal Station (Hauptbahnhof Essen) is een knooppunt voor dagelijks meer dan 120 ICE-, InterCity-, EuroCity- en InterRegio -verbindingen in alle richtingen. Vanaf het Centraal Station kunt u ofwel met de taxi (kosten ca. 10,00 €) naar het beursterrein Essen rijden of met de metro (U11). De metrolijn U 11 brengt u in slechts vijf minuten direct naar de ingangen Messe Ost en Messe West.
Met de auto? (of het busje van José d'r werk) Voor de gasten die met de auto komen, biedt de beurs in Essen circa 7.000 parkeerplaatsen direct in de buurt – en bovendien nog 7.000 extra parkeermogelijkheden in het P+R-systeem (gratis bus naar de beurs).
_sandra schreef:LIQUITA schreef:EQUITANA 2009 met meer dan 840 exposanten is de EQUITANA de grootste paardenbeurs ter wereld!
Evenement: EQUITANA – Wereldbeurs van de paardensport!!!
Datum: 14 t/m 22 maart 2009
Plaats: Beursterrein Essen, Norbertstraße, 45131 Essen, Duitsland
Openingstijden: dagelijks 10.00 - 19.00 uur
Ingangen van de beurs: ingang Oost en West
Parkeerplaatsen: direct bij de beurs (parkeerkosten: 7.00 €),
[b]Park & Ride: Parkeerplaats P10 (parkeerkosten: 5.00 €) met gratis shuttle bus
Cyclus: elke twee jaar
Aantal bezoekers: 207.000 (2007)
Duur: 9 dagen
Aantal exposanten: 840 uit 34 landen (2007)
Expositie oppervlakte: 90.000 m2 verdeeld over 16 beurshallen
De EQUITANA creëert belevingswerelden die veel emoties oproepen. De unieke sfeer van dit evenement wordt gevormd door de directe nabijheid van paarden, entertainment, informatie en communicatie. Tegelijkertijd is de EQUITANA echter ook hét Point of Sale van de paardensport. In de unieke sfeer van deze beurs demonstreren de exposanten hun prestatievermogen, presenteren hun producten, introduceren nieuwe producten en leggen nieuwe contacten. Door deze succesvolle mix van business en belevingswereld is de EQUITANA in staat, de ontwikkelingsmogelijkheden van de paardensport weer te geven en trends in de paardensport branche te maken.
Gaan we er nog naar toe? Ik kan 20, 21 en 22 Maart.
Met de trein? Het Centraal Station (Hauptbahnhof Essen) is een knooppunt voor dagelijks meer dan 120 ICE-, InterCity-, EuroCity- en InterRegio -verbindingen in alle richtingen. Vanaf het Centraal Station kunt u ofwel met de taxi (kosten ca. 10,00 €) naar het beursterrein Essen rijden of met de metro (U11). De metrolijn U 11 brengt u in slechts vijf minuten direct naar de ingangen Messe Ost en Messe West.
Met de auto? (of het busje van José d'r werk) Voor de gasten die met de auto komen, biedt de beurs in Essen circa 7.000 parkeerplaatsen direct in de buurt – en bovendien nog 7.000 extra parkeermogelijkheden in het P+R-systeem (gratis bus naar de beurs).
IK GA MEE HOOR LIQUITA!!!!!!!! ff vragen of rick ook mee wil, dan word het voor mij de zondag, als hij niet mee wil, dan word het voor mij de zaterdag. vrijdag gaat niet lukken ivm. roan!! ga het straks ff overleggen, en dan hoor je van me!!! wil dan wel het liefst met de trein. met de auto is er altijd een de pineut die moet rijden. trein is veel gezelliger!!!!