Iriis_ schreef:Woww heee, gaat ineens snel.. Jumpy weg Wiebra terug..
Ben benieuwd!![]()
Ik ben wel benieuwd naar de foto's van Jumpert in set trouwens!
Stond echt leuk..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Iriis_ schreef:Woww heee, gaat ineens snel.. Jumpy weg Wiebra terug..
Ben benieuwd!![]()
Ik ben wel benieuwd naar de foto's van Jumpert in set trouwens!
Ene Chibra.. En die andere weet ik niet..
DenK4ever schreef:Wanneer zijn ze gekomen dan?
laten we het hopen.. 

DenK4ever schreef:Hij was sinds ze niet meer op het land staan erg ingevallen en erg sloom in zijn gedrag...
Dus hij krijgt nu meer biks, meusli en allerlei supllementjes om er meer energie in te krijgen! En dat slaat goed aan...
volgende maand komt de veearts nog een keer bloed af nemen, maar ze verwacht dat dan alles goed is

Jane_ schreef:Holaa
Net terug van Phil en we hebben wat foto's gemaakt van de nieuwtjes
Die Chibra is erg leuk en die 2e heeft nog geen naam maar das ook echt een leukerd
DenK4ever schreef:Dat hoop ik ook Mel
Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Holaa
Net terug van Phil en we hebben wat foto's gemaakt van de nieuwtjes
Die Chibra is erg leuk en die 2e heeft nog geen naam maar das ook echt een leukerd
Lekker gereden??
Okee.. Je maakt me nou wel heeel erg benieuwd..

Phil is verlegen
Dj69 schreef:Die andere had vanochtend nog geen naam. Liep wel lekker aktief mee. Wel fris maar niet gek gedaan. Dat vosje ook heel loperig.En erg schudden met het hoofd.Maarja dat gaat vast weg.
Ja ik vindt het vosje erg leuk.Maar ik zit altijd op Worlino:)
Al heb ik nog niet het gevoel wat ik met Nicky had en Kartouch..Maar Worlino is zeg maar wel mijn fav op dit moment.

DenK4ever schreef:Zou wel leuk zijn als er weer wat paardjes komen die voor jullie een uitdaging zijn!
Ja wel goed... hij knapt al aardig op sinds hij aan andere voeding en magnesium zit
Hij is de nu lekker aan het werk aan de longeerlijn...
Als het goed is kan ik er maandag weer op
*ben helemaal niet nieuwschierig*
Amore kreeg het ook
Jane_ schreef:Nou niet ze was rennerig en vervelend met het hoofd enzo maarja kan niet altijd goed gaan
Vooral gaat hetnooit goed als er een camera isPhil is verlegen