Jane_ schreef:Jane_ schreef:Ik ben wel blij dat ik achter de bar mag inwerken dat is mijn sterkste punt
Vroeger alles geleerd van me oma in het cafe
Mooizo Janerdd !
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jane_ schreef:Jane_ schreef:Ik ben wel blij dat ik achter de bar mag inwerken dat is mijn sterkste punt

veel paarden die ik niet (her)ken
Pebbs schreef:Kirsten , had je trouwens mijn foto nog door gestuurd naar Jane voor de opening ?!
Pebbs schreef:Kirsten , had je trouwens mijn foto nog door gestuurd naar Jane voor de opening ?!
! 
fryskhynders schreef:jane waren mijn foto's goed? die linken bedoel ik dan met name?

Emmaa_ schreef:Gaan jullie ook allemaal voetbal kijken vanavond?

Emmaa_ schreef:Mooizo Janerdd !

! 
Jane_ schreef:Ik ben wel blij dat ik achter de bar mag inwerken dat is mijn sterkste punt

fryskhynders schreef:wie is dit?? (ook robin?)
hij vliegt bijna over z'n paard heen
oke dan jane!
. Leuk beessie hoor
! Elja schreef:Jane_ schreef:Ik ben wel blij dat ik achter de bar mag inwerken dat is mijn sterkste punt
Dan wordt je zeker weten aangenomen
Breek geen glazen he

Jane_ schreef:
! Jane_ schreef:Ik vind Unicum geweldig
.
fryskhynders schreef:hahahah ja indd, ik lees heel vaak alleen mee hier, weet nooit zo veel te zeggen soms denk ik ja dat kan ik zeggen maar dan vaak tegen 1 persoon ook niet zo sociaal.. maarja... ik ben voor sommige verhalen ook een beetje uit het sfeertje en verhalen van de manege "gegroeit"...