heel cool! ik heb een hele hoge kamer.. en de bovenkant word echt hemels blauw.. en dan er onder bruint behang met licht blauwen bloemen.. echt zoo gaaf! en dan komt er onder een hele zit hoek met bruin blauwe kussens enzow!
maar dan moet jij wel meehelpen! en Lotte en Sas ook en Maelynn en Laura ook en dan heb je wel weer alle vaste bezoekers van dit topic gehad gelooof ik
Is goed. Ik heb nog wel wat te vertellen. Ik heb dinsdagavond zo lekker gereden! Alex ging al na een kwartier een beetje nageven, en na 40 minuten was het helemaal super! Alleen ik vraag me af, wanneer weet je of een paard door de rug loopt? Want af en toe, vooral aan het eind meen ik te voelen dat hij zijn rug meer omhoog doet ofzo?
dan loopt ie geloof ik door de rug wij noemen het ontspannen sorry ik zag je berichtje net nog niet maarja wel leuk ik heb gisteravond weer best lekker gereden
Ok vertel? Want dan komen we wel aan 253. Hij ging trouwens op de rechterhand in de goede galop. Ik heb het trucje gevonden nu. Je moet gewoon doorzitten, op de hoefslag draven, en als lex dan ziet dat de rest galopeerd springt hij ook aan, en als hij dan dus uit zich zelf aanspringt zit hij wel goed. Je moet je er dus gewoon niet mee bemoeien.
Ik ben heeel druk met mijn kamer bezig! alle behang er af gehaald! een rot werkje! ik ben zijk nat en zit onder het behang plaksel! maarja ben mooie muziek aan het luisteren en het schiet lekker op
haha ik heb mijn oude kamer op mijn 9e verjaardag gehad! toen wou ik het helemaal rolze! en nu vind ik dat dus niet zo mooi meer! gister zecht mijn moeder ga je mee behang kopen!? dus wij in de auto en gister is mijn moeder meteen begonnen met verfen! en ik heb nu dus al het behang er af gehaald zodat ze vandaag kan behangen!
haha als wij het nu laten rusten is het over 2 maanden nog niet klaar
haha ik heb nu ook spijt van mijn oude inrichting. Niet leuk dus...
Haha kijk mama lief aan en wala .. maarja mijn zus is op kamers dus nu is haar kamer vrij! vandaar dat ik verhuis! anders had het ook nog wel ff geduurd voor ik eindelijk een vernieuwde kamer kreeg!
Jhea wie is de mol!! de ontknoping ik heb er nu al zin aan!!
whaaa ik was ff bezig met muziek voor pas de deux en jullie praten gewoon verder! zegg.. miss Malfoy, weet jij nog een leuk instrumental stukje uit een nummer dat dreigend klinkt en waarop je kan galoperen? Jij lijkt mij wel zo'n persoon die dat weet