Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. wanneer ga je weer rijden
?
.
Jamika schreef:Leuk Rianne! Heb je 'm al getest?
Safyra zucht nog net niet als ze me aan ziet komen met het touwhalster...nee he, gaan we nu al weeeeer trailer laden?Maar het werkt er echt super bij. Het geeft net wat meer druk en na veel oefenen stond ze er de laatste paar keren binnen een minuut op. Als ze er dan op staat doe ik het touw om de voorstang en loop er mee naar achteren en hou dan wat druk. Dan kan ik de stang er achter doen en doe ik het gewone halster om haar vast te zetten om. Ben helemaal blij dat het nu zo goed gaat.
En nu hopen dat als ik weer op wedstrijd ga ze er ook zo makkelijk op gaat

? RianneH schreef:Mijn bijrijdster is pas begonnen met de opleiding. De opdrrachten die zij moest maken en de vragen die erbij stonden kwamen mij nogal simpel over. Nee niet simpel, laat ik het anders zeggen: op de basisschool verslond ik al alle paardenencyclopedieën en kon toen al letterlijk die vragen beantwoorden. Het lijkt me nogal heel erg de basis, iets wat iedere paardeneigenaar imo moet weten. Maar goed, misschien is dat alleen het inleidende gedeelte. Stages lijken me wel weer heel gaaf, waar heb je al stage gelopen en waar ga je heen?
.
!
(mensen die paardrijden)
.
.
(ik zou al dove zeggen
)
Ach toe maar, nog een onvoldoende erbij
Da's duidelijke taal

.
. Sence schreef:Dat kun je wel zeggen ja![]()
Agrarisch onduidelijkheid centrum = AOC
Ik voel me net een oud omaatje! En jij dan ook nog werken vanavond
Good luck