stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:26

Sterkte Karin en probeer toch tussendoor even je rust te pakken, als dat lukt met je andere kerels Lachen

Shirley, jakkes, hoe vind je zulke filmpjes toch, getver, nu weten we in idd zeker dat ie dood is, als het geen standin was tenminste, ik vind dat soort filmpjes altijd gruwelijk en toch moet ik ook altijd even kijken bah bah bah

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:43

Volg t toppic hier op bokt over de ophanging, daar stond dat er n 2e filmpje was. Ik deel t graag met jullie hoor hihi. Hij ziet er wel erg dood uit zo; heel goed voor al zijn slachtoffers.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 13:09

Goeemorgen allemaal.Ik ben net bij Zirano geweest en het gaat prima met hem.Hij groeit en hij eet als een tijger.Hij ligt nu goed in de groep maar kan niet van alles uitproberen want dan krijgt hij meteen op zijn kop.Dus gelukkig maar nu wordt meneer nog even een tijdje opgevoed.Hij ziet er echt prima uit en je ziet ook aan zijn koppie dat hij zich daar heel prettig vind.
Amigo staat ook erg rustig daar stond ook lekker buiten alhoewel hij wel heel erg rustig is, en alles over zich heen laat komen.Al wat gehoord uit het ziekenhuis Karin??

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 13:43

dat is amigo zijn normale gedrag voor zover ik weet Lachen rustig en hij vind alles goed, ben blij dat hij lekker staat en lekker veel frisse lucht krijgt Lachen

ik kom net uit het ziekenhuis bij kevin vandaan.
hij heeft vannacht erge koorts gehad en behoorlijk wat pcm gehad, nu was dat dus onder controle.
hij had het even te kwaad, wilde naar huis en niet meer in het ziekenhuis blijven.

we hebben even lekker geknutseld samen en toen werd hij gehaald voor het middageten, dat gaat allemaal op de speelzaal met alle kindjes die mobiel zijn.
toen ben ik gauw boodschappen gaan doen en heb net meteen gebeld, hij ligt nu te slapen.
om twee uur gaan ze gezamelijk spelen en daarna zijn wij er weer Lachen

@sjorsie, rust nemen lukt niet echt maar ik doe mijn best, voel me schuldig tegen over sinton als ik gewoon even op de bank lig, maar ja kan wel naar stal scheuren maar dan heb ik altijd nog 2 kids bij me en dan heeft hij er eigenlijk nog niks aan...

tot een snelle update maar weer Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 15:08

kekaro schreef:
@sjorsie, rust nemen lukt niet echt maar ik doe mijn best, voel me schuldig tegen over sinton als ik gewoon even op de bank lig, maar ja kan wel naar stal scheuren maar dan heb ik altijd nog 2 kids bij me en dan heeft hij er eigenlijk nog niks aan...

je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, Sinton staat lekker op stal en ik zag dat hij ook op het bord staat dus een paar dagen wat minder eruit, is niet zo heel erg voor hem, ik bedoelde dat jijzelf even je rust moet pakken tussendoor zodat je alle energie hebt als je bij je ventje in het ziekenhuis bent, maar ik snap dat dat moeilijk is als je er nog 2 hebt rondlopen.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 15:14

hihi ja ik snapte dat je dat bedoelt, met die twee ukkels om me heen lukt het nog verbazend goed jasper slaapt nog heel veel en thomas speelt lekker zelf, maar zodra ik mijn ogen twee tellen dichtdoe ga ik liggen nadenken over o.a. sinton die in zijn stal staat.
ah ja hij komt er iedere dag uit, lisa komt ook regelmatig, natas probeert hem vandaag extra los te zetten met wild rose
dus misschien moet ik me inderdaad maar niet zo druk maken...

in ieder geval, ik ga de twee kleintjes inpakken en we gaan richting ziekenhuis!

tot later maar weer Lachen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:09

hehe ik ben ook weer thuis! Lange dag (voor mijn doen dan haha)
Vanmorgen met Marjan mee naar Zirano geweest, wat een prachtbedrijf zeg! Als ik ooit een veulen mocht krijgen, dan gaat ie daarheen! Zirano zag er inderdaad echt super uit, en keek lekker helder en vrolijk uit zijn ogen Haha!
Amigo stond wat achteraf, dus hebben we niet van dichtbij bekeken, hij leek me wat down..
Marjan was zo 'slim' om haar camera mee te nemen zonder batterij erin, dus was blij dat ik de mijne mee had! haha
Ik heb dus aardig wat foto's gemaakt, die ik zometeen van mijn camera afhaal, en dan zal ik hier ook wat plaatsen (niet schrikken, ik plaats ze echt niet allemaal!) haha

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:14

Hahah dat filmpje lekker voor hem ze eige schuld:P
vanavond weer lekker springen weer 1.15 probere:D en me tante gaat het filmen:d

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:33

gohja, is het alweer dinsdag he! tijd vliegt!
Nou, ik heb de foto's van de camera gehaald, en nou moet ik me ff bedenken welke ik hier zet...

Zirano nog binnen:
Afbeelding
lekker hapje van de baas..

Afbeelding
Kom je even naar buiten...?

Afbeelding
jahoor, baasie heeft hier ook snoepies!

Afbeelding
lekker ding is het he?

Afbeelding
En eentje van Amigo, de rest stuur ik jullie per pm! Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:43

Haha! leuk hoor !!
Zirano ziet er goed uit !!! hij is echt wel gegroeid en niet alleen in de hoogte Haha!
brede kerel word het!

kevin gaat ietsje beter, hij moet minimaal tot en met vrijdag aan het infuus maar hij voelt zich iets lekkerder.

ellen ik heb je een iets te lange pb teruggestuurd Knipoog

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:56

even mijn vent tussendoor,
zo ziek en toch zo vrolijk....

Afbeelding

Afbeelding

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:00

he karin!

Wat lijkt hij op jou zeg niet normaal haha! Ik zal Sinton zo nog even buitenzetten voor je! Ellen hoe ging het rijden? Ben erg benieuwd! Ik zet Bella nog wel even in de molen! Of anders moet je me maar even smsen okee!

Karin je kan me altijd bereiken he me nr is 0643282588 voor sinton

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:03

dank je willemijn Lachen
ja kev lijkt inderdaad wel op mij maar ook op zijn papa hoor ! (die kennen jullie natuurlijk helemaal niet, mijn antipaardenman Tong uitsteken )

*zucht* ik ben zo blij dat ik met Sinton bij Taams sta ! vind jullie echt geweldige mensen Haha!

als ik weer kom neem ik wat lekkers mee voor jullie Haha!
en voor marjan heb ik ook nog een cadeautje liggen hier (je dacht toch niet dat ik al die hulp zomaar voorbij liet gaan hè ?! Knipoog )

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:06

Jeetje Karin, hij lijkt echt enorm op je en op je man natuurlijk ook maar die ken ik nog niet van gezicht, hij is wel erg hard voor zichzelf zo te zien, sterk kind Lachen
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 09-01-07 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:39

Ik weet weet niet op wie hij lijkt(spekend Karin).We gaan duimen voor je dat hij vrijdag weer lekker in zijn eigen bedje slaapt.
Ellen weet je waar de batterij lag??Op de achterbank(slim he).
Zirano ziet er echt lekker uit en k ben echt heel blij dat hij daar nu lekker de hele dag staat.Dank je wel nog hoor Ellen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:17

hahahahah marjan, ik rol hier bijna van me stoel af! Op de achterbank van je auto! hahahaha lekker slimmmmm Tong uitsteken Dromen Graag gedaan trouwens, kleine moeite.
Het is echt een super bedrijf, ze staan daar echt super!!

Wat is Kevin een leuk kereltje! Dapper hoor, zo ziek zijn, en zo sterk! Petje af. We duimen voor hem.
Dus jouw man is ook een anti-paarden-man? hmmm.. zo lopen er hier nog wel meer rond denk ik! Alhoewel ik niet mopperen mag, mijn anti-paarden-man gaat toch af en toe wel eens met mij mee Haha! Het liefst in het voorjaar/zomer, kan hij lekker buiten zitten Cool

@Willemijn: heb je inmiddels al gesproken he Knipoog
Rijden ging best goed vanmiddag. Ik moet me minder focussen op rechts. breathe in breathe out!
Ohja, ik heb de blanco startcoupons binnen he, dus ik kan starten volgende week! Spannend! Ik zal gelijk fam.P ff bellen, het schijnt dat je een voorkeur kan opgeven, of je zaterdag of zondag wilt starten.. Haha! (liever zaterdag avond dus!) Haha! Gelijk ff bellen...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:58

Karin wat een lekker joch is je zoon om te zien en wat knap dat hij ondanks alles zo vrolijk is, echt n bikken! Leuk ook dat je ons foto's laat zien v m! hebben we n snoetje bij t verhaal Pling En wat voor snoetje!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:30

Wat een lekkere gozer,Ik had hem al een keertje even gezien bij Taams,maar nu kennen we hem allemaal.Sterkte met hem Wie slaapt er vannacht bij hem??

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 00:23

Wat n weer zeg! Heb vanavond 40 minuten buiten gelopen met Ilion, en hij was zelfs nu zo braaf! Ik had verwacht dat hij met die wind wel heel druk zou doen, maar m op stal laten vond ik geen goed plan en in de bak was t onrustig op dat moment dus maar buiten proberen. Geen enkel probleem! Wat is t toch een braaf beest die malle Ilion Knipoog

Ik spak vandaag de man v mijn oppas en hij had na oud en nieuw zijn dochter rond 04.00 uur naar huis gebracht en hij heeft gezien dat de dierenambulance bij n aangereden kat was. Mijn Traver bleek achteraf. Ook stond er n auto met knipperlichten midden op de weg bij Traver zodat er niet nog meer auto's over heen zouden rijden. Willem had gezien dat er helemaal geen bloed bij was en Traver er nog wel ok uit zag. De diereambulance was net ter plekken en was gebeld door die mensen vd auto die op de weg stond. Deze mensen hadden m zien liggen en waren zo lief te bellen.
Vind t fijn te weten dat ze m nog beschermd hebben tegen ander auto's, al had ik niet t idee dat hij echt overreden was want hij was niet 'plat' zeg maar. Ook ben ik blij dat t dus niet de kat was waar dat jongetje t over had en er dus geen bloed was (in iedergeval niet veel) en t dus ook niet 'VIES' was. Ik twijvelde al of t wel de zelfde kat was daar Traver daar niet bij iemand voor de deur kan liggen zoals werd geschreven. Hij lag echt midden op t kruispunt.
Hoe raar t ook ook klinkt, ik vind t fijn te weten waar t precies was want elke dag rijd ik daar een paar x en telkens zoek ik sporen maar wist niet precies waar. Nu wel en gelukkig zijn er geen sporen ook.
Ik moet nu proberen t los te laten.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 03:12

Hi Shirley,gelukkig dat er ook nog mensen zijn die wel hart voor dieren hebben zoals die man die gestopt is.Hij zal waarschijnlijk geschept zijn door een andere auto waardor hij op de weg terecht gekomen is en ter plekke overleden.Dus gelukkig hebben ze dan niets gevoeld.Soms vraag je je af wat erger is een kat die op deze manier dood gaat of een die langdurig ziek is en dan overlijd. Traver heeft in ieder geval wel lekker geleefd en alle vrijheid gehad die een kat zo nodig heeft.i.pv. de hele dag maar binnen.Hopelijk kun je het nu snel afsluiten.Sterkte.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 07:59

Hi Brenda,Chantal kan vanavond Pascha doen hoor,maar dan moeten wij hem opzadelen terwijl zij die merrie van Luc doet.Ik hoor het nog wel van je.Ze was gisteren te laat thuis om jou nog te bellen.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 09:30

goeiemorgen !
rob heeft vanacht weer bij kevin geslapen, ging wel goed hij heeft lekker geslapen.
vanmorgen werd hij wakker en kreeg hij een verdovingsplakker op, die krijgt hij voor ze bloed prikken, dus hij was helemaal in de rats.
wilde niet eten en wilde naar huis, boos en huilen.
kwam er een grapjas dokter die bloed ging prikken, kreeg ie een vingerprik, dus hele plakker en al die onzin voor niets...

waarschijnlijk krijgt hij er een andere antibiotica bij want het word niet minder en ook de koorts kwam weer omhoog dus al met al niet zo goed nog.

hij was nu even naar beneden met paps, een grote saucijzenbrood aan het eten want natuurlijk had mijn ventje heus wel honger Knipoog

ik ga me even fatsoenlijk aankleden, rob komt zo thuis dan ga ik naar kev.

tot vanmiddag maar weer Lachen en een fijne dag voor iedereen ondanks de storm !

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 10:31

Die Ilion, Shirley, wat een braverik! Haha! Echt super!
En Traver, ik denk dat je het nu met een beter gevoel kunt afsluiten.. toch veel sterkte ermee, want zo'n kattebeest blijft voor altijd in je gedachten. Dan kun je met een beter gevoel aan hem terugdenken. Dus niet de kat in een plas bloed enzo!

Fijn dat Kevin lekker geslapen heeft, het is toch wel wat hoor, zo'n uk in het ziekenhuis... We duimen nog steeds dat hij snel weer de oude is! Haha!
Ik zie je vanmiddag dan wel op stal.. ga je rijden? (ik wel) Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:02

Gelukkig dat Kevin goed geslapen heeft.Wij deden altijd na een vingerprik een softijsje halen (die stond altijd klaar) zodra het prikken over was mocht ze dan met die vinger het ijsje eten waardoor de pijn over was.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 13:27

Dabo schreef:
Fijn dat Kevin lekker geslapen heeft, het is toch wel wat hoor, zo'n uk in het ziekenhuis... We duimen nog steeds dat hij snel weer de oude is! Haha!
Ik zie je vanmiddag dan wel op stal.. ga je rijden? (ik wel) Haha!

hihi ik niet hoor, ik bedoelde tot vanmiddag hier in het topic Lachen
ben net weer thuis, ging niet zo lekker nog hij had weer koorts en ging nu even slapen.
ik ga even douchen en een boterham eten.
als het goed is komt mijn moeder zo hierheen dan kunnen we ook nog eens tegelijk bij kevin aanwezig zijn Lachen

Rob is trouwens echt anti paarden maar hij heeft toch al een aantal keren gereden !
1 keer heel romantisch over het strand met mij in Frankrijk
en een paar keer op mijn eigen paardje.
hij moet natuurlijk ook wel een keer op sinton gaan rijden als dat allemaal lekker gaat,
volgens mij vind ie hem hartstikke leuk (al zal hij dat nooit toegeven)

als het mooi weer is komt ie wel een keer mee naar stal, met een biertje in het zonnetje dat is wel wat voor hem Lachen

nou lang genoeg gekletst Tong uitsteken
tot laterrrr