Nu wil ik ook wel naar TBS, en er draait nog wel meer leuks,
Maar het is niet Sweeney Todd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
TBS draait al in de bioscopen dacht ik...
Die is natuurlijk op het IFFR in premiere gegaan als ik me niet vergis.

Fenn schreef:Ik kan er ook heel weinig over vinden. Er loopt een ST topic op bokt, kunnen het daar even vragen
Citaat:Ik ben er weer bij morgen, bruine!

)
Ach, na een hele zaterag in de regen maakt sneeuw niet meer uit, toch?
brrrr
Thanks, was ook niet echt lekker meer, had geen droge draad meer aan mn lijf,
(maar ik duim met je mee). Vandaag geen sneeuw, hier iig niet, ook geen andere neerslag. Wel kreeg ik, toen ik de trein uitstapte met nog open jas, van een aardige meneer de tip om mijn jas dicht te doen want het was koud

En niet in de positieve zin. Ik zou een rondje buiten doen met een meisje van stal, zei op haar shet en ik op Mazzel. Alleen op de laan werd Mazzel helemaal hyper. Echt een stuiterballetje, er zat geen stap meer op. Het zal wel een combi weer/paarden achter ons geweest zijn. Verschillende trucjes geprobeerd en uiteindelijk besloten om te keren. We gaan toch veel langs de weg en met een de hele tijd wegschietende, niet stappende Mazzel is dat niet zo fijn. In de buitenbak gereden, (nog steeds nauwelijk reactie op been wanneer ik aan wil draven) en daarna om weer met de shet de laan af. Dit keer zonder onzinnig gehyper 
Als het wat minder gestormd heeft