Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mendi schreef:Arme Bonte, het zit je ook niet mee, he?! Kan je nu met Caaf samen in de ziekenboeg
)...maar zelf heb je ook aai over je bol nodig.Nou ja...gelukkig heb je nog meer tenen
Sterkte met Caaf en je teen!!
Schimmelig schreef:Nou, ben weer terug
De meneer die naar Markies zou komen kijken kwam niet opdagen. Morgen is zijn laatste kans, graag of niet denk ik dan maar
Anders hou ik hem lekker zelf
Tinky12 schreef:Hee Bonte...ik wilde je succes met Caaf wensen(oftewel guinees biggetje/guiny pig)...maar zelf heb je ook aai over je bol nodig.Nou ja...gelukkig heb je nog meer tenen
Sterkte met Caaf en je teen!!
![]()
Groetjes,Tinky
Tja, ik heb nog 9 tenen, dus wat zeur ik
Bonte schreef:Wie verzorgt ons dan????????

Bonte schreef:
Dank je welTja, ik heb nog 9 tenen, dus wat zeur ik

Schimmelig schreef:Hi Tink
Alweer thuis
Ik hoop dat die meneer morgen wel komt opdagen, anders heeft ie dikke pech
Zie net dat je je bericht hebt ge-edit
Och, da's wel het minste dat ik kan doen. Wil jou en Nico ook niet tot last zijn
Mendi schreef:En.. ben je al aan mijn nieuwe naam gewend?
Mendi schreef:Heb je trouwens dat artikel over Ton in het Haarlems Dagblad gelezen?

scooby schreef:Grappig als die amstelpark verhalen, heb van nogal dichtbij gezien hoe het meisje dat Misty "kocht" ontspoorde
muiszje schreef:lav: ik zag ook van jou reacties staan over de maneges in texel,, ben je toevallig ook bekend met the eagles-ranch? (een opfok-kinderboerderij?)
Myrtje_ schreef:Ik denk dat ik maar heen en weer ga zappen met NET5
...Fax heeft natuurlijk een maatje nodig...dus vandaag "ja"gezegt tegen Pipar
.
...nou ja...We moeten nu natuurlijk nog allerlei zaken regelen en even bekijken wanneer hij naar amsterdam komt,maar dat horen jullie snel