BR event zijn altijd fijne dekjes, vind ik. Heb er nu dat paarse dekje weer te koop staan, heb er gewoon te veel te veel.
En grr, ik word gek van Lara's hoeven. Vandaag wezen rijden ging prima, alleen een beetje warm. Stap ik af en loop richting stal merk ik oppeens dat haar ijzer weer eraf legt. Voor het rijden had ze hem nog onder, dus lag nog ergens in de bak. Maar het ergste is nog dat tijdens het afvallen van dat ijzer een stuk hoef mee is gescheurd. Ze heeft dus nu een hele hap haar haar hoef en je kijkt zo tegen de witte lijn aan vanaf de zijkant. Hopelijk blijft ze goed lopen anders word ik gek..
sow echt :S heb ik nu vanaf 4 juli vakantie kan ik niet werken :S zegt ze jaa had je maar eerder moten zeggen :S ze wil t rooster niet veranderen :S :S dus als iemand sowiesow de eerste 3 weken van juli nog werk heeft ik bied me aan whaha
Utopia is idd leuk, en idd te koop. Ze was volgens mij al bijna verkocht ook nog
Annika, als je het niet te ver weg vind kun je de Rabobank in Ouderkerk a/d Amstel proberen. Zij zoeken voor in de zomer administraties medewerkers, is wel fulltime (36 uur).
Ze krijgt echt al manieren Ze was super braaf met longeren en ook toen er grote enge trekkers langskwamen. Alleen afspuiten lukte nog even niet, ik ga morgen maar een nieuw halstertouw kopen
Joyce, kom je binnenkort foto's maken als ik erop ga?
@ annika: hihi mn kamer moet nog worden opgeruimd @ mick: owww dan kom ik ckers kijken hoor! vanaf 2 juli werk ik doordeweeks op de manege dus dan ben ik er bijna altijd! ennuhm hoezo een nieuw halstertouw?! :S @ joyce: klote van de agenda... ik kan écht niet zonder... ik vind utopia trouwens niet súpermoooi... maar als ie voor de kar staat wel... die andere vind ik echt veel leuker, die doet het trouwens erg goed wat ik van hem hoorde! hij was iets van 2e geworden van nederland tijdens een hele grote wedstrijd in het noorden van t land
pfew net mn laatste toets achter de rug... die heb ik wel gehaald. die van gister weetik niet :S khoop het wel want dan kan ik lekker vakantie gaan vieren!