Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mwwhaaha die wouw ik op de vorige pagina hebben !

anders ben je te bruin voor in de winter 

Deed Elo ook toen ze nog bij ons reed in de springles.
Maar ze heeft een paardrijles geruild voor gitaarles.. fallenangel3 schreef:oeh das lekker! tenminste als je het niet te vaak doetanders ben je te bruin voor in de winter
Ik wil ook weer rijden!! Speel al een tijdje met de gedachte om vaker te rijden.. bijv. op vrijdag iedere week en dan om de week op een andere dag... maar ja. Ik weet niet of ik dat financieel trek.
Alhoewel.. heb waarschijnlijk een extra bijbaantje als zorgverlener voor een verstandelijk gehandicapt zusje van een vriendin van mij. Dan krijg ik 10 euro per uur om haar mee te nemen om iets leuks te gaan doen: bijv. bios, winkelen etc.
Dan zou het extra paardrijden op zich wel kunnen.. zou dan alleen niet weten wanneer. En of ik dan wel een gewone dressuurles wil.
Dat kan toch wel, dus de ene week 1 dag rijden en de andere week 2 dagen?

Is ook niet leuk als we met nog meer ruiters rijden.
. Voorlopig is het geld er toch niet
ben net terug van jumping nou eigelijk was ik al een kwartier geleden terug maar net klinkt leuk
:P
de avonds show was ook echt leuk een man ging zonder iets (zadel hoodstel en zo gewoon een kaal paarrd)
rijden en hij deed piaffe en zo echt vet gaaf

mwhahaha 
!