Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:53

hasten schreef:
Hahahahaha. Dan moet je het niet lezen. Lees ik jou berichten niet meer, goed?

Deal!
Dat deed ik ook al lang niet meer, lang leve de foei-functie, maar soms moet je he, om de lijn van het topic te kunnen blijven volgen als anderen iets plaatsen...

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:53

Zooo hallootjes allemaal...

Nee ik was te moe en overwerkt en geen zin dussss om te gaan kijken, ik dacht : ik bel Kim en dan hoor ik het wel hoe het was.
En ze had gewoon geen commentaar gehad, ja 1 zinnetje...dus dan deed ze t superrr of coursse Knipoog En nu ben ik ook moe want ik ga samen met een collega de dam tot dam lopen en daar zijn we voor aan het trainen en we hebben vandaag 9.2 km gelopen en we moeten er 18 kunnen. Volgende week gaan we 12 km lopen en de week erop 18!! Nou en dan vinden wij dat we er klaar voor zijn. Daarna zijn we nog even de stad in geweest, was ook gezellie. En zij woont in Schagen , dus dat wordt naar popweekend gaan, ook zin in!!! En over hasten...ach ja...je kan je wel irriteren aan mensen, maar daar heb je uiteindelijk vaak alleen jezelf mee. Kijk sommige mensen irriteren zich aan alles.....zou ik niet begrijpen....heerrrlijk vakantie straksjes drie weken. En lekker boeien of je ergens een half uurtje eerder of later bent of een uur. Take it easy, take a sissi Knipoog Nou ik ga ook nog zwemmen met Bink...menn ik heb een leven. Een wonder dat ik tijd heb om op bokt dit ff te tikken Knipoog

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:59

Nee je leest alleen m'n berichten over hoefverzorging. Clown En ach, je zult toch wel iedere gelegenheid aannemen om mij in de zeik te zetten.

Wat was je vraag dan Denise?
Laatst bijgewerkt door _Kimberley op 05-08-06 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 18:01

Maar btw als er nog meer mensen zijn die zich aan mij irriteren, gerust zeggen hoor dan post ik gewoon niet meer. Voordat mensen hun bloeddruk hier niet meer onder controle kunnen houden door mijn schokkende irritante berichten. Clown

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 18:16

Ik denk dat denise een vraag aan mij bedoelde...die heb ik beantwoord he denise ondertussen Knipoog
Zwemmen was toppie. Heb wel spierpijn van het lopen, en nu nog naar popweekend, hopen dat ik niet al te veel spierpijn hou. Mijn oom en tante waren hier en dat was ook super gezellig dit weekend!! Net bij lucje ook nog geweest om binnen te halen maar dat had Kimberley al gedaan. mooie rijbroek heeft kimberley ook vind ik Knipoog Lucje is nog steeds ontzettend blij met zijn stal, ik ga binnenkort eens foto's maken. Luc had vandaag 3 keer biks gehad omdat Kelly niet wist dat ik ze smorgens zelf voerde, dus zei ze: lekker dom, huppa eef begreep dat meteen hahaha Lachen

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 10:54

Ja Flair ook, baalde dr best wel van eigenlijk Luc kan het wel hebben Flair wat minder.. Maar thnx van m'n rijbroek Lachen

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:59

nee hoor mijn vraag was waarom hasten weg is Knipoog

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 23:08

Ooh ik weet het wel maar ik ga het niet open op bokt zetten omdat ik niet eens heel zeker weet wat er precies is, ik weet het wel ongeveer iig. Tong uitsteken Ik pb je wel..

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 18:29

Denk ook niet dat het van belang is voor iemand hier om de reden hier op en bloot te zetten, en natuurlijk voor Geertje niet leuk.

Vanaf zaterdag ga ik gezellig een weekje Flair zelf doen, ben benieuwd of ik nog weet hoe het moet...

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 18:36

Daarom doe ik het ook niet idd.

Het enige wat ik met Flair heb gedaan is een beetje buiten gehobbelt enzo, dus bereid je maar voor.. Tong uitsteken

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:43

Hey Kim en niet vergeten mijn Luukje binnen te halen he Knipoog
ik weet niet welke weekenden Kimberley weg is, 1 of 2?? want ik ben zelf ook weg van 18 t/m 21 augustus, dus dat weekend kan ik hem ook zaterdag ochtend niet buiten zetten??

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:52

Ik ben dit weekend weg en het weekend daarna alleen zaterdag, dus van 12 t/m 20 augustus.. Dus ik kan ze dan ook niet buiten zetten 18 aug. Knipoog

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 22:24

Hmm ja, buiten zetten 's ochtends wordt voor mij moeilijk, binnenhalen is geen probleem.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 18:27

Als niemand kan kun je het ook ff aan Kelly vragen, die doet dat vast wel.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 15:56

oliebol... morgen kan ik ze ook niet binnenzetten... ik heb een bruiloftsfeest de hele dag.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 21:01

Er staan zoveel mensen op stal daar, komt vast wel goed Ja

Ponykampioenschappen morgen gaan niet door ivm de hevige regenval, paarden voor zondag is nog onzeker.
Otje sprong vandaag iig superfijn Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 02:10

Zo...
Bloed, zweet en tranen, but it was worth it!
Eindelijk issie af en online
www.stalkoorn.nl
Go jij! Go jij!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:25

Mooie site geworden SL Ja
Ik blijf die lancer geweldig vinden Lovers

Kampioenschappen morgen gaan door...Hopelijk is het een beetje te doen, ga iig maar heen met paard Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:50

Zo gaat het wel door?
Had ik niet verwacht...Het water liep gisteren de stal al binnen, zulke vreselijke hoosbuien!
Ze zullen ook wel iets moeten natuurlijk, een kampioenschap aflassen heb je niet zomaar voor elkaar, maar toch pff.
Ik hoop iig dat het terrein zich een beetje houd morgen, als het droog is kom ik nog wel even kijken denk ik!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:02

Ik ben er ook nog niet helemaal happy mee, ga iig maar geen voeten wassen vanavond Clown

Kan ik niet even bij jullie parkeren als ik het terrein niet op kan komen Clown Dan ga ik netjes betalen en daarna weer naar huis Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:06

Ah joh, zet je de trailer neer bij de Zingende Wielen, ga je betalen, doe je daar nog ff koffie met een taartje en ga je dan weer naar huis Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:10

Zoiets ja Clown Kan ook nog Haha!
en ik kom ook mooi rond koffietijd aan *LOL*

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:33

Nou Kim zo te horen had danielle het allemaal goed geregeld het binnen halen en buiten zetten. Dus nu dit as weekend doet zij het weer of niet? ik bel dr nog wel even hoor. Wat een pokke weer trouwens vandaag. ben benieuwd of Kim nog gereden heeft, misschien wel binnen hihi.
Mooie site superlenie, erg opgeknapt!! bordeau met grijs, zo'n mooie combi qua kleur Knipoog vind ik ook. Ik ben aan het lezen in het nieuwste boek van heleen van rooijen * de ontsnapping* en die is zo leuk dus ik ga snel weer verder lezen. heb heerlijk vakantie en dus het vakantie gevoel, ookal is t zulk weer hhaha, ik heb ook afgelopen weekend toen ik in utrecht was * erg leuke stad trouwens!!* twee dvd's gekocht van bridget jones, en heb al zin om die te gaan kijken als t weer zo stormt buiten.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 14:26

Ik weet niet of ze het a.s weekend doet. Zondag toen ik Flair ging binnenhalen rond 5 uur was Luc al binnen btw.

Ik heb spieeeerpijn... niet te kort. Zondag naar het strand geweest en gister ff in de bak gehobbeld, voel het echt flink na 2 maanden niet rijden...

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:45

hmm ik moet ook weer eens aan de bak met rijden eigenlijk, maar zit zo in mijn vakantie gevoel en heb eerlijk gezegd totaal geen zin ook, echt erg he. Maar daar wordt ik vaak genoeg aan herrinerd door mijn lieve vriend dat dat zonde is van the money, wat dat betreft heb jij het slimmer voor elkaar kim!! Knipoog hihi