hasten schreef:Hahahahaha. Dan moet je het niet lezen. Lees ik jou berichten niet meer, goed?
Deal!
Dat deed ik ook al lang niet meer, lang leve de foei-functie, maar soms moet je he, om de lijn van het topic te kunnen blijven volgen als anderen iets plaatsen...

En nu ben ik ook moe want ik ga samen met een collega de dam tot dam lopen en daar zijn we voor aan het trainen en we hebben vandaag 9.2 km gelopen en we moeten er 18 kunnen. Volgende week gaan we 12 km lopen en de week erop 18!! Nou en dan vinden wij dat we er klaar voor zijn. Daarna zijn we nog even de stad in geweest, was ook gezellie. En zij woont in Schagen , dus dat wordt naar popweekend gaan, ook zin in!!! En over hasten...ach ja...je kan je wel irriteren aan mensen, maar daar heb je uiteindelijk vaak alleen jezelf mee. Kijk sommige mensen irriteren zich aan alles.....zou ik niet begrijpen....heerrrlijk vakantie straksjes drie weken. En lekker boeien of je ergens een half uurtje eerder of later bent of een uur. Take it easy, take a sissi 
En ach, je zult toch wel iedere gelegenheid aannemen om mij in de zeik te zetten.

Ik pb je wel..