Bianz heb ik al gesproken, dus die weet het al.
Ik ben vanmiddag met Daniël weer naar de dokter geweest, want hij eet en drinkt steeds slechter, hij wilde vanmorgen helemaal niks meer eten of drinken.
Hij kreeg ook weer koorts en gaf een zieke indruk.
Ik had om half 3 een afspraak bij de dokter, die heeft hem onderzocht en vondt dat ik naar de kinderarts moest in het ziekenhuis.
Wij zijn gelijk gegaan en daar hebben ze van alles met hem gedaan.
Het was zo zielig want bij de huisarts was het al krijsen omdat ie hem onderzocht en in het ziekenhuis werdt ie weer helemaal onderzocht.
Hij was ruim een kilo afgevallen, ze hebben bloedgeprikt maar de uitslag daarvan was gelukkig goed.
Hartslag was wat hoog, maar das niet zo gek met al die enge dokters.
We zijn daarna naar de KNO arts geweest en die zag dat ie ook oorontsteking heeft, dus daar komt ook de pijn en alles vandaan.
Na een paar zetpillen en antibiotica voelde hij zich al wat beter maar ze willen hem vanacht houden en misschien langer totdat zn gewicht weer omhoog gaat en hij weer wat beter eet en drinkt.
Ik wilde blijven slapen, maar ze vonden dat ik beter thuis kon slapen omdat ik nogal moe ben.
En Daniël kan beter een fitte moeder hebben als hij weer thuis komt zeiden ze.
Das ook waar, maar ik ben net thuis en mis hem ontzettend.
Morgen ga ik gelijk weer naar hem toe.
Toch uiteindelijk een lang berichtje, maar bedankt voor het lezen!
Verder met iedereen alles goed?
Bianz en Thirz, goed trainen morgen.
Misschien ga ik ook even rijden voor afleiding.
Ligt eraan wanneer Daniël naar huis mag.
Weltrusten!
Heb wel 1,5 uur slaap gehad! Moet niet gekker worden
Wist ook van een afstandje niet of jij het was!

) Kwamen precies om 19 over aan (2 min nadat de stoptrein vertrekt) en die had dus niet op ons gewacht.. Dusja, dan wachten op de intercity, en die heeft onderweg in Zeeland ook nog even 15 min vertraging opgelopen. Dus wel pas 8 uur thuis, maar geen last van een stil CS
) Dus kwam 20 min later, dus 10 min voor het eind van een behandeling binnen *haai* (Was electrische rolstoeltraining, dus dan kan dat binnenvallen gelukkig). Al konden ze t dinsdag wel super! En inrijden én perfect optijd gewoon in R'dam! *Ziet een lichtpuntje in onze relatie
*
nouja..
Dat is wel heel erg sneu. Daniël snapt er natuurlijk helemaal niks van! Hoe is het nu met hem?
Al die auto's lijken ook op elkaar hè: 4 wielen en een motor
2 dagen lang geen NS, en geen treinen!