manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:14

Hoi. hier even een kort berichtje van mij...
Bianz heb ik al gesproken, dus die weet het al.
Ik ben vanmiddag met Daniël weer naar de dokter geweest, want hij eet en drinkt steeds slechter, hij wilde vanmorgen helemaal niks meer eten of drinken.
Hij kreeg ook weer koorts en gaf een zieke indruk. Ach gut
Ik had om half 3 een afspraak bij de dokter, die heeft hem onderzocht en vondt dat ik naar de kinderarts moest in het ziekenhuis.
Wij zijn gelijk gegaan en daar hebben ze van alles met hem gedaan.
Het was zo zielig want bij de huisarts was het al krijsen omdat ie hem onderzocht en in het ziekenhuis werdt ie weer helemaal onderzocht. Huilen
Hij was ruim een kilo afgevallen, ze hebben bloedgeprikt maar de uitslag daarvan was gelukkig goed.
Hartslag was wat hoog, maar das niet zo gek met al die enge dokters.
We zijn daarna naar de KNO arts geweest en die zag dat ie ook oorontsteking heeft, dus daar komt ook de pijn en alles vandaan.
Na een paar zetpillen en antibiotica voelde hij zich al wat beter maar ze willen hem vanacht houden en misschien langer totdat zn gewicht weer omhoog gaat en hij weer wat beter eet en drinkt.
Ik wilde blijven slapen, maar ze vonden dat ik beter thuis kon slapen omdat ik nogal moe ben.
En Daniël kan beter een fitte moeder hebben als hij weer thuis komt zeiden ze. Gaaaap
Das ook waar, maar ik ben net thuis en mis hem ontzettend.
Morgen ga ik gelijk weer naar hem toe.

Toch uiteindelijk een lang berichtje, maar bedankt voor het lezen!

Verder met iedereen alles goed?
Bianz en Thirz, goed trainen morgen. Tong uitsteken
Misschien ga ik ook even rijden voor afleiding. Ja
Ligt eraan wanneer Daniël naar huis mag.
Weltrusten! Slapen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 03:00

Goh, Nel! Ligt Daniël zomaar in het ziekenhuis Ach gut
Wel even schrikken voor je hoor! Maar fijn dat hij daar ligt en hij goed in de gaten wordt gehouden. Afgelopen dagen zijn voor jou ook zwaar geweest. Nog een beetje kunnen slapen vannacht?

En ik ben ook weer wakker Vork Heb wel 1,5 uur slaap gehad! Moet niet gekker worden Rolleyes

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 09:17

Ja is zeker schrikken, t ging allemaal zo snel gister.
Dacht gewoon even naar de dokter te gaan.
Heb vanacht wel geslapen, maar heel de nacht over ziekenhuizen en Daniël gedroomd.
Ik ga zo naar hem toe.

Lekker hé Kims zo weinig slaap...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 09:35

Jeetje, das echt schrikken! Arme jullie! Hopen dat ie snel opknapt, want het is toch het fijnst als hij bij jullie thuiszit. Sterkte en veel beterschap voor Daniel, geef m maar een knuffel Ach gut

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 14:53

Nou het was idd gisteren ook al echt schrikken! Hoe was hij vandaag? Mag hij al snel naar huis? Ik duim voor jullie mee! Als je niet aan Voice toekomt moet je het zeggen hoor; dan wil ook wel weer even longeren ofzo.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 15:23

hey Nel, dat is vervelend nieuws...schrik ervan...hoe is het nu met je kleine mannetje, mag hij alweer naar huis of moet hij nog langer blijven. Net zoals kim zegt, wel fijn dat hij nu goed in de gaten wordt gehouden, lijkt me dat je er zelf ook onzeker van wordt of het wel goed is wat je doet....en nu doen ze dat in het ziekenhuis voor je....heeeel veel sterkte!!
Met Jade gaat het al beter, al heeft ze nu stalbenen van het vele stilstaan, dus nu moeten we elke dag 3 keer 10 minuten, of langer met haar wandelen...erg handig!! Gelukkig is Thirz zo lief om vandaag, morgen en vrijdag tussen de middag met dr te lopen, met gevaar voor eigen paard hahaha.....oh hoop dat het snel over is, als er nog vrijwilligers zijn voor volgende week, dan hoor ik het graag....
Leuke foto's Bianz, weet je nou al wanneer hij echt komt, of heb je daar nog geen afspraken over kunnen maken???
oh en Bar, die deken heb ik niet gekocht, vond m erg mooi, maar vind 120 euro voor een deken gewoon te veel...
ga weer snel aan het werk...doei doei

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 15:35

Hey Nel, kan het zijn dat ik jou om ong 9 uur op de kinderafdeling zag??!! Ik liep daar namelijk ook, maar kon ff geen hoi zeggen Knipoog Wist ook van een afstandje niet of jij het was!
Ben erg benieuwd of Daniël thuis is en hoe het met hem gaat.

Ik ben nu dus al 33 uur wakker, met 1,5 uur slaap tussendoor. Heb nog 29 uur te gaan. Ben echt MOE!

@ Marieke: misschien kan ik van het weekend wel ff met Jade lopen. Ik moet eerst nog ff afwachten hoe ik me voel! Maar denk dat t wel gaat lukken hoor!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 16:33

Jeetje Nel! Je lieve ventje zomaar in het ziekenhuis. Dat is wel even schrikken! Vooral omdat je hem daar dan zomaar achter moet laten. Gelukkig zorgen ze daar wel super voor hem! Is hij nu alweer thuis of moest hij nog blijven? Ik hoop dat Daniel zich snel beter voelt, vind het altijd zo sneu voor zo'n klein kindje!

Ik ben nu "druk" aan het werk. Het is echt wel leuk, maar ben nu behoorlijk gaar... moet nog tot 5 uur Boos!

Fijn dat het alweer beter gaat met Jade Marieke! Wanneer mag je weer voor het eerst rijden? En is die wond al dicht?

Zo, ik ga maar weer even verder met werken!

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 16:41

zo nel!
das egt schrikken maar ik hoop voor jullie dat alles goed komt met daniel! Lachen
ik ga maar weer even naar paardoes en anne en tirzz wel heel goed hoor dat camera omwisselen Haha!

kuss

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 18:19

Met Daniël gaat het al weer wat beter.
Als ie me ziet is ie heel erg blij, maar hij is bang dat ik weg ga, als ik nog maar even wat wil pakken, strekt ie zn armpjes en gaat ie huilen.
Als alles goed blijft gaan, mogen we hem morgenavond mee naar huis nemen.
Ben wel blij al ie weer in zn eigen bedje slaapt.
Als ik even thuis ben krijg ik een schuld gevoel dat ik niet bij hem ben.

Kims: ik was vanmorgen rond kwart voor 9 in het ziekenhuis dus het kan kloppen dat je me gezien hebt.
Maar ik snap dat als je zo weinig slaap hebt gehad, dat je niet goed meer ziet wie wie is...haha

Ik ben vanmorgen tot half 12 bij Daniël geweest en daarna ben ik lekker even naar voice gegaan.
Ik heb even een half uurtje rustig gereden.
Veel gestapt en een beetje gedraaft, dat ging super.
Daarna lekker een warme douche genomen en weer terug naar Daniël.
Nu ben ik weer net thuis, even eten en straks met Wilco samen naar Daniël.
Morgen ga ik toch maar werken en gaat mn schoonmoeder Daniël nog lekker de aandacht geven.
Savonds hoop ik dan dat we hem lekker mee naar huis kunnen nemen!

Mariekje: ik ben echt blij voor je dat het zo goed gaat met jade!
Jammer dat je niet een privébak hebt waar je alvast weer kan beginnen met rijden..haha.
Naja even geduld hebben en dan kan je straks lekker genieten van je paardje.

Nou ik ga lekker eten.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 18:38

Thirz schreef:
Ja, 10 uur Agrimarkt!
Kon je nog goed thuiskomen Anne met de NS? Hoorde op t nieuws dat heel R-Centraal stil lag..
En Kims: nou zijn we je schoenen vergeten Clown

Hè, huh, wat?
ok, even snel Bloos!
uhm stil? Heel centraal? ow? Uhm, ja ik ben dus nog thuis gekomen Clown *wel met 2 keer vertraging: eerst de internationale *pokke trein* met 15 min vetraging (moesten in Dort wachten op een instructie medewerker ofzo? Verward) Kwamen precies om 19 over aan (2 min nadat de stoptrein vertrekt) en die had dus niet op ons gewacht.. Dusja, dan wachten op de intercity, en die heeft onderweg in Zeeland ook nog even 15 min vertraging opgelopen. Dus wel pas 8 uur thuis, maar geen last van een stil CS Vork
Vanmorgen ook vertraging (dol op dat nieuwe spoor.. moeten ze én aanleggen en daarna inrijden met 90 km per uur Scheve mond ) Dus kwam 20 min later, dus 10 min voor het eind van een behandeling binnen *haai* (Was electrische rolstoeltraining, dus dan kan dat binnenvallen gelukkig). Al konden ze t dinsdag wel super! En inrijden én perfect optijd gewoon in R'dam! *Ziet een lichtpuntje in onze relatie Bloos *
Nu op de terug weg gewoon op t gemakje in de 15 min te late internationale gestapt (zat ik alvast warm Clown ), natuurlijk overstap gemist en uiteindelijk de intercity (met weer 10 min vertraging thuis..)
En voor de afwisseling was ik maandag ook al te laat op CS Vork *zat ik toen niet zo mee trouwens* Zou om 9 uur op CS zijn, maar was er 5 voor half Clown Scheelde wel weer een poos wachten bij de prik-mevrouw Lachen (moest om 10 uur prikken)

Kims zit nu vast heel happy te zijn met der stage hier voor der deur Clown Ok, je hebt wat weinig slaap, maar ook geen treinen Knipoog *Phoehee, dat je dat redt zeg... geen beroep voor mij, das duidelijk!*

Jaa! Hij is leuk Bianz! is t nu al definitief dat jij hem krijgt/koopt/hebt? Zeker leuke combi, en ik zie ook wel vooruitgang tussen jullie Ja leuk hoor

Ah, tis zonde arme Daniel Ach gut Logisch dat je hem mist Nel! Je kind achterlaten in een ziekenhuis lijkt mij ook echt niets! Gelukkig is het ziekenhuis wel redelijk dichtbij, kan je lekker vaak langs Ja Hopen dat hij ook gewoon snel weer naar huis mag! En zal dan die oorontsteking de reden zijn van het niet willen eten en drinken? Hopen dat dat t gewoon is, zodra hij daar dan vanaf is voelt hij zich vast en stuk lekkerder Lachen Sterkte Nel!
*leest verder*
gelukkig gaat het nu al wel wat beter met hem
Citaat:
Als ie me ziet is ie heel erg blij, maar hij is bang dat ik weg ga, als ik nog maar even wat wil pakken, strekt ie zn armpjes en gaat ie huilen.

Ow bah.. Dát lijkt me zo naar hè! Verhalen hier ook gehoord (Marcelle heeft best een poos in Rotterdam gelegen...) Ik hoop zó dat hij heerlijk snel naar huis mag Nel! Is voor zo'n ventje en jou ook veel beter! Ja

En nog nieuws van Jade Haha! Super dat t zo goed met der gaat (op die benen na dan). Volgende week helaas geen tijd.. sorry! *denkt* dan is het 3 weken geleden toch dat het geconsteerd is? Wanneer mag ze weer terug in haar stal en in de bak rijden? (met name dat laatste is erg handig) Heel veel suc6 nog met al die taken!

*ik dacht even snel wat te zeggen Schijnheilig nouja..

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 11:11

Fijn dat het al wat beter gaat met Daniel, duim voor jullie dat hij vanavond mee naar huis mag! Wat is er nou uit de onderzoeken gekomen?
Nog een paar weken en je hebt alweer kerstvakantie Anne, dus nog even volhouden met de NS Knipoog
En we mogen op stal alweer van het terrein af, dus het ergste gevaar van besmetting is geweken. Al ga ik na Jade/Yade (je moet echt eens een keuze maken Marieke Vork ) niet meer uitgebreid Nous aaien. Dus komt vast goed.
Kim lekker aan het bijslapen? Of zijn er weer veel mensen aan het bevallen? Toen Kim en ik van de week aan het winkelen waren deden we wanhopige pogingen om de auto open te krijgen, toen bleek dat we bij de verkeerde auto stonden Clown Dus die slaap is hard nodig Huilen van het lachen

Ik ga naar de paardjes Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 15:11

voicenel schreef:

Ach gut... Verdrietig Dat is wel heel erg sneu. Daniël snapt er natuurlijk helemaal niks van! Hoe is het nu met hem?

@ Anne: Ik deed er ook zo lang over om van mijn stage naar huis te komen, wel 2 minuten!! De stoplichten bleven namelijk erg lang op rood Extreme duivel
Nee hoor Anne, ik heb echt medelijden met je Ach gut Balen hoor, iedere keer die trein!

Thirz schreef:
Kim lekker aan het bijslapen? Of zijn er weer veel mensen aan het bevallen? Toen Kim en ik van de week aan het winkelen waren deden we wanhopige pogingen om de auto open te krijgen, toen bleek dat we bij de verkeerde auto stonden Clown Dus die slaap is hard nodig Huilen van het lachen

Sssst! De auto leek heel erg op die van mij! Schijnheilig
Van slaap is inderdaad niet veel gekomen. Ik had een 48 uurs dienst, en de dag ervoor spreekuur! Op een gegeven moment was ik al 36 uur wakker. Ik voelde me toen echt ziek. Gelukkig is er afgelopen nacht niks gebeurd, en hoefde ik 's ochtends pas mn bedje uit. Ik ben nog steeds van slag. Heb totaal geen eetlust, en heb ik 3 dagen tijd wel 3 boterhammen en 2 krentebollen gegeten haha. Gelukkig heb ik maandag pas weer dienst. Kan ik ff in mijn ritme komen!

@ Bar: al een huisje gevonden?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 16:08

Nee nog geen huisje gevonden... gaan vanavond bij de rabobank praten, eens kijken hoeveel we nou eigenlijk precies kunnen lenen... en ook eens een beetje banken vergelijken!

Ben nu nog aan het werk, heb echt enorm hoofdpijn, het bonkt helemaal. Heb al een asprientje ingenomen, maar het werkt niet Boos!... Het is hier ook nog eens bloedheet! Dat werkt ook niet echt mee.
Ik zit nu in Weijevliet, kan manege paardoes bijna zien vanuit mn oefenzaal, haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:28

jeeeeeeeeeeeeeh Daniël is thuissssssssssssssss!!!!!!!!
We zijn zoooooo BLIJ!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:25

Wat had hij nou precies Nel?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 08:58

Oorontsteking waar ie al een poosje mee liep.
Bronchitus.
En veel koorts, zn neus en keel zaten helemaal vol met slijm.
Zn neus moet ik spoelen met zout/water.
hij moet 3x daags antibiotica.
En voorlopig eerst zoveel mogelijk opvolgmelk en als dat goed gaat weer zn normale eetritme.

Hij heeft vanacht heel de nacht geslapen, moest 1 keer eruit omdat ie huilde, hij was tegen de spijlen van zn bed gaan liggen, maar hij sliep daarna gelijk verder.
Dus heb zelf goed geslapen.

De bloedtesten en andere testen waren allemaal wel goed.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 11:56

Heej wat superfijn dat hij weer thuis is! En nu wordt hij tenminste goed geholpen: dat is dan weer het voordeel van het ziekenhuis! Ben blij voor jullie! Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 14:17

Whoehoe, Daniel weer thuis Lachen
En gelijk een goede nacht gehad, echt superfijn!
En Bar: dat huisje komt er wel hoor, je moet er altijd eerst een paar afgekeurd hebben Knipoog

En het etentje van stal is veranderd in stappen, dus als jullie nog zin/tijd hebben, komen jullie dan ook nog mee? Weet niet precies hoelaat jij met je act, klaar bent Bianz en of je dan nog puf hebt? Clown Idee was naar middelburg. Yvon zou mij nog bellen met tijd & plaats.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 15:03

Ja leuk! Ik ga mee! Heb met Annemarie afgesproken om nog even de stad in te duiken, dus wij zullen wel eerst ergens rustig gaan kletsen. Als ik dan hoor hoe laat iedereen waar is van jou, kom ik ook! En wat betreft die geweldige act: ik spaar nog wel een beetje energie whaha! Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 15:43

Ik ben n weekendje weg, ga met mn neven en nichten van mijn moeders kan naar centerparcs! Dus jullie zullen mij even moeten missen Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:43

Hoi hoi, veel plezier vanavond!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:32

Hey Nel, wat fijn dat Daniel weer thuis is, en dat hij gelijk zo goed heeft geslapen, het gaat dus de goeie kant met m op.....?

Met Jade/Yade gelukkig ook, ik loop elke ochtend met haar, Thirz tussen de middag, en ik s avonds...en dr benen zijn naar ons idee al aan het slinken. wil het voorlopig proberen met 2 keer per dag lopen, als ik dalijk ga rijden zal ze ook niet langer dan een uur per dag gereden worden, of we moeten natuurlijk op den duur naar buiten gaan, maar dat duurt nog wel ff....
dr antibiotica is nu op, dus moet goed in de gaten houden of haar hoofd niet weer dik wordt, en anders bellen we gewoon weer de veearts, de rekening is me reuze mee gevallen, tja t blijft een beetje zonde van het geld, had er veel leuke dingen van kunnen doen, maar heb mn paardje er wel mee kunnen redden en dat is het belangrijkst...
Kims, als je morgenavond, tegen t avondeten toevallig op stal bent, en je hebt zin om te lopen, dan heeeeeeel graag, wil wel eens een keertje normaal, lees rustig met een bord op schoot voor de tv kunnen eten, en niet meteen weg hoeven omdat mn paardje moet lopen....Maar je moet er niet speciaal voor naar stal moeten, maarre heb je dan nog wel puf na zo lang werken????

Fijn he, Anne, Treinen? Moeder bij mij op het werk was ook al niet blij omdat ze vandaag tentamens had en dus echt op tijd in rotterdam moest zijn....heen weg is gelukt, alleen de terugweg was hopeloos....

Thirz, is er al iets afgesproken voor morgen of niet??

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 21:02

Citaat:
@ Anne: Ik deed er ook zo lang over om van mijn stage naar huis te komen, wel 2 minuten!! De stoplichten bleven namelijk erg lang op rood

Bloos! Nors opkijken Hamer

Hihi, maar ik weet nog wel welke auto van mij is Kim Knipoog Vind het wel een mooie actie *LOL* Al die auto's lijken ook op elkaar hè: 4 wielen en een motor Tong uitsteken Geeft niets hoor Kim! De een doet de rechterschoen aan de linkervoet en de ander is even vergeten wat haar auto was Haha! & ik roep vrolijk tegen mn pa *steekt pink op* Kijk pap, ik heb een snee in mn duim! Clown Was toen ook lichtelijk toe aan vakantie Schijnheilig

Gelukkig inderdaad nog een paar weken en dan kerstvakantie Haha! *uch, nog 8 ofzo toch? Clown * Vanmorgen hadden ze nog wat grappigs trouwens.. Ze doen toch iedere keer te lang over het traject? Nou dan knip je gewoon het laatste deel van het traject eraf! laat de treinen heen en weer naar Middelburg rijden, en dan zijn ze wel optijd Vork Logisch! *zucht* Zullen ze dat ook op Schiphol doen? Hè oliebol, nu hebben we vertraging *hup luikje open* Droppen we jullie hier, zijn wij tenminste weer optijd terug.
*trein vanuit Amsterdam deed er dan al te lang over, waardoor de trein te laat in Vlissingen is en diezelfde trein dus weer niet optijd vanuit Vlissingen in al die andere stations kan zijn in Zeeland richting Amsterdam...
Achjah, gelukkig had ik school en hoefde ik pas om half 9 de trein, dus kon mams me even brengen en halen. Scheelt weer pendelen met bussen, die op geen idee welke tijd vertrekken (stond ook niets over op de NS site gisteraaf)
maargoed: weekend! Go jij! Go jij! 2 dagen lang geen NS, en geen treinen! Haha!

En super dat Daniel lekker thuis is Nel! is hij ook meteen al redelijk de oude wat betreft alleen achterblijven in zn kamer enzo? of hij dan nog angstig en bang om alleen gelaten te worden?
Wel meteen ook lekker een nachtje (bijna) doorgeslapen! Hij was vast ook blij dat hij weer in zn eigen bedje lag in zn eigen huisje Ach gut

Bianz? geweldige act? ik geloof dat ik wat mis? Leg eens uit? Schijnheilig Mis niet graag iets *ben niet nieuwschierig hoor, dat niet!* Tong uitsteken

Fijn dat het met Yade/Jade zo goed gaat Lachen *hihi, wordt idd tijd voor een keuze hoor Knipoog Ben je er al wel uit dat t deze naam blijft?
Phoe, ja wel even een tegenvaller natuurlijk zo meteen in t begin. Totaal ook niet gepland natuurlijk. *wanneer wel* Jammer is zoiets! Het is ook meteen wel flink aanpoten zo alles in je eentje regelen en volhouden. Gelukkig kunnen er nu al voorzichtig iets meer mensen bij in de buurt komen. Staat ze nog wel in quarantaine trouwens? (oeh, bedenk me nu net: was er voor die tijd dat je van t terrein mocht nog iemand op buitenrit geweest?)
De terug reis en heenreis gingen vandaag wel redelijk eigenlijk Ja 's morgens perfect op tijd, en op de terug weg íets vertraging, maar dat was te verwaarlozen. Het is gewoon een gedoe zo na dat nieuwe spoor (kijkt al uit naar de volgende keer dat het spoor er een maand uitgaat... Mogen we op nog langere stukken 90 gaan rijden.. Al komt t nu ook door gladde sporen schijnt Clown)

Bleh.. wel saai hoor morgen helemaal alleen naar Pdoes.. Scheve mond

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 21:15