jarno schreef:he john ga je ook starten op wie ?? op vernania?? ging lekker toch gisteren op vernania hihi.
gr
Starten op Vernania, moet kunnen. Ging inderdaad wel effe lekker op Ver te rijden.
Nee , als ik start zal dat wel met Biz zijn.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jarno schreef:he john ga je ook starten op wie ?? op vernania?? ging lekker toch gisteren op vernania hihi.
gr
Staat ook raar bij mij.....
, die twee voelen zich vast o.k. in hun nieuwe optrekje! We gaan je missen, maar het is je gegund, hoor!
Jetta schreef:Mensen, Irene zag het al, het zand ligt niet meer op de parkeerplaats bij de gele keet, maar wordt nu echt over de ruiterpaden uitgereden.....volgens mij is het niet genoeg....!
Ik hoop dat ze dan later nog wat meer zand erbij halen want het zou toch wel prettig zijn als het hele ruiterpad wordt gerenoveerd i.p.v. kleine stukjes
Serada schreef:Nou bij Prinsenstad kunnen we in ieder geval niet terecht. Ik heb net een mailtje ontvangen dat daar alleen nog plaats is voor de kringselecties. Ik ga straks even met HC Nootdorp bellen of daar nog plaats is, heeft iemand anders nog een leuke suggestie voor 18 december?
Binar schreef:Gaat er trouwens binnenkort nog iemand naar Mr.Ed??
Ben je nog niet uitgekocht!!

Hij raakte in paniek door de harde wind en de hagelbui die ineens met mach3 naar beneden kwam. Het is af en toe ook zo'n held op sokken he!!
Maar als het goed is gaat hier het weekend verandering in komen, toch John??? Ik zag dat de longeercirkel ook klaar was, heeft iemand dit al uitgeprobeerd? Serada schreef:Ja uiteindelijk heb je alleen een deel van hek in je hand heMaar als het goed is gaat hier het weekend verandering in komen, toch John??? Ik zag dat de longeercirkel ook klaar was, heeft iemand dit al uitgeprobeerd?
Gelukkig hebben Ed en Willem Bever klusweekend.