Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kirsten_S schreef:Maar een paar maandn terug is je zadel toch goed gekeurd en weer nagekeken door een onafhankelijk iemand. Die man verkoopt dus alleen maar voltairezadels en het klinkt een beetje alsof die dat zegt zodat hij vast een voltaire voor je kan aanbieden. Ik zou een ander onafhankelijk iemand er na laten kijken voordat ik zijn verhaal zou geloven...
Maar dat is meestal als ik daarvoor muziek heb geluisterd met oortjes, misschien heb ik m'n muziek dan toch iets te hard staan.
Kirsten_S schreef:Maar een paar maandn terug is je zadel toch goed gekeurd en weer nagekeken door een onafhankelijk iemand. Die man verkoopt dus alleen maar voltairezadels en het klinkt een beetje alsof die dat zegt zodat hij vast een voltaire voor je kan aanbieden. Ik zou een ander onafhankelijk iemand er na laten kijken voordat ik zijn verhaal zou geloven..
. Maar persoonlijk zou ik er liever een andere onafhankelijke zadelmaker naar laten kijken denk ik