Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hihi
en snap nu nog de nieuwe puntentelling niet hihi.
Ik gok zaterdag einde middag en zondag ochtend maar kan het ook mis hebben hihi.
die was spontaan gebarten volgens de politie die ons belden. We denken dat er een steen op is gekomen zit ook een gat in de lamp en er reed even voor het gebeurd was een grasmaaijer langs. Dus net heerlijk glasgeruimt ook leuke bezigheid na je werk haha.
In santpoort had je ze helemaal niet, misschien 10 op een hele zomer. Yade krijgt er bulten en jeuk van helaas, maar vliegendeken vind ik ook weer niks als het warm is.
, vorige week zag ik je voorbij rijden volgensmij met Tank, wist niet zeker of jij het was of je zus. Ireen_ schreef:En ik erger me al aan die paar horzels hierIn santpoort had je ze helemaal niet, misschien 10 op een hele zomer. Yade krijgt er bulten en jeuk van helaas, maar vliegendeken vind ik ook weer niks als het warm is.
balen van je auto Aman, vorige week zag ik je voorbij rijden volgensmij met Tank, wist niet zeker of jij het was of je zus.