Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:08

Joepie van harte gefeliciteerd en Aniet jij natuurlijk ook. en niet te vergeten ook Arjan met het behalen van zijn trailerrijbewijs.

We sturen de regen graag naar je toe Aniet, wij kunnen ondertussen zowat zwemmen hier...

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 07:04

Goedemorgen, Iedereen gefeleciteerd en de regen tsja.............
we hebben hier genoeg maar het wil jou kant maar niet opkomen Aniet.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 08:15

guten morgen
bijna 17 graden en ja het heeft iets geregent.Niet al te veel, want onder mijn perenboom en tuinameubelement is alles nog droog, maar goed ik ben er blij mee en een gegeven paard moet je niet in de mond kijken.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 10:32

Aniet, dat noemen wij hier geen regen.... dat noemen wij druppeltjes. Hier heeft het gisteren behoorlijk gehoost, de pomp moest aan om door te malen,anders wordt het land te nat. Vraagt de vader van de stalbaas aan me: Gaan de paarden daar niet van schrikken?......

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 08:53

guten morgen
17 graden en half bewolkt, half zon wel wat wind.

Vanmiddag is er in stadje verderop een kleine vismarkt ( kleine braderie) en daar gaan we naartoe fietsen en even kijken.

Gisteren hadden we straatfeest, onwijs gezellie en daar hebben we ook met een kruisboog op een houten adelaar geschoten en laat Ruubje nu met schieten gewonnen hebben en heeft de komende 2 jaar de ere titel om zich koning van de schocklanderstrasse te noemen, met bijbehorende ketting waar zijn naam ook op komt te staan haha.
Heerlijke BBQ en veel bier en schnapps.
Nu om 11 uur even terug om op te ruimen en de restanten op te eten en te drinken hihi, dat noemen ze frühschoppen

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:49

Gezellie met kay buiten gereden was heerlijk lekker weer ook

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:43

zo voetbal is niks maar wij zijn lekker aant bbqen geweest was heerlijk

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:34

guten morgen, uurtje geleden zon, nu erg donker en heel bewolkt, zouden we deze keer dan ook wat regen krijgen.
bijn 17 graden en wbeetje wind

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:24

jaja gigantische hoosbui met onweer, alle stoppen eruit en het klaart alweer op, erg korte duur, maar beter iets dan niets in de sahara hier

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 19:50

Lekker training gehad de hele dag haha ar had heerlijk gekookt morgen weer training

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:49

Hey helloe!
Tijdje geleden weer!
Alles goed net iedereen?
Zag op fb dat ze met de bak bezig zijn kaar! Wat fijn! Hopelijk is hij voor dr winter klaat en kan je ervan genieten!

Die anita! Altijd maar lekker achnaps en eten , wat een leven ;) hihi

Jetje, kaartjes spaar ik nog steeds (schoonmoekie doet inmiddels ook mee) kunnen ze daar nog even op wachten? Of liever nu op de bus doen? U vraagt wij draaien ;)

Aman! A.s zaterdag en zondag moet ik bij jou rijden!
Heb je zin om te kijken? (voor zaterdag zoek ik nog een lezer, wink wink)

Nou vind het weer genoeg voor vandaag, weer gewerkt na twee weekjes vrij, poepoe viel niet mee hihi
Fleurie net lekker in besje gestopt, denk dat ik zo ook maar ga!
Slaap lekker!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 21:29

jaja zal best wel tegenvallen hoor Pres weer aan het werk na 2 vrije weken.
Nou we konden geen eten meer zien hoor en hebben dus maar simpel broodje en wat patatjes genomen.
En zijn vandaag weer flink aan de arbeid.

Kaar goeie kans om Blan heiskraanmakkie te maken hihi

Huisje schoongemaakt en natuurlijk de stallen en we hebben onze nieuwe wei van stroomdraad voorzien, nog wat extra palen in de grond, Arjan had er al wat gedaan.Oogjes waar de draad door moet op gelijke hoogte en ja hoor op facebook de foto's gezet en de boys staan erin.
Gras tot enkelhoogte, hoe blij kunnen de paarden zijn.

Als dit kaal gegeten is gaan ze weer naar achteren waar het op de helft ook al weer flink groeit en het 3de stuk kan dan nu weer groeien.Gaat echt super goed zo, heb het aardig onder controle zodat ze altijd wat gras te peuzelen hebben.

Dan gaan we ook een mooie houten omheining maken als ze weer naar achteren verhuizen.
Blij blij blij mee

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 21:46

Ah, Press, wat lief! Stuur ze maar op en dan stoppen maar met sparen ..... je wil niet weten hoeveel plaatjes ik heb gekregen van iedereen . Zo lief!!Blije jongetjes in heel Den Haag.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 07:42

guten morgen
15 graden en stralend zonnetje

Als dat zo blijft doe ik gauw wat klussen en neem dan wat snipperuurtjes.

Lara komt vanmiddag en die mag Aiko doen en dan ga ik vanavond met Joepi de hort op.

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:43

Hallo allemaal, gisteravond een heerlijk buitenritje gemaakt, was een heel leuk rondje. ben half bij je langs geweest aman, paard was natuurlijk weer superbraaf en lekker in de rondte aan het kijken. moest wel lachen hoor , er reed een vrouwtje op het paardje van Marjolein, zij was in draf aan het doorzitten in een redelijk rustig tempo met chess was ik behoorlijk aan het draven en lichtrijden, kan je nagaan wat voor rustige jog hij heeft. Dat vrouwtje heeft een snelcursus doorzitten gekregen. hihi

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:49

hey press kom zowiezo kijken maar denk niet als het handig is dat ik lees heb al in geen eeuw een proefje gelezen, in heb alleen heel oude proefjes voorgelezen :( en snap nu nog de nieuwe puntentelling niet hihi.
sms of pb eff hoelaat je moet :D Ik gok zaterdag einde middag en zondag ochtend maar kan het ook mis hebben hihi.

zo heerlijk een uurtje in huis gesport op de fiets en buikspieroefeningen gedaan, me zus heeft al een heerlijk ritje met tank buiten gedaan dus die heeft ook lekker bewogen.

twee lange dagen in utrecht gehad morgen weer lekker naar den haag kan ik weer iets langer slapen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:43

guten morgen
17 graden en bewolkt.

Aiko had gisteren pech, die mocht met Lara in de bak aan het werk en met Joepi ben ik gisterenavond nog het bos ingeweest, heerlijk weertje alleen jammer dat de horzels weer beginnen te komen en dan heb ik het niet over die paar wat we gewend zijn in Delft, maar over echt tientallen, in juli tot half augustus is het gewoon onmogelijk om zonder deken buiten te rijden, ik praat dan echt over duizenden.Daar valt ook niet tegenaan te sprayen.Dunne deken werkt het best.
Tussen de akkers rijden is ook beter dan in het bos, daar zitten er veel minder.Gelukkig kun je hier ook uren op de zandpaden tussen de akkers rijden en dan maar wat minder naar het bos.
Met regenachtig weer of wind weer veel minder last van, maar goed is maar 6 weekjes.

Van de vakantie uren is gisteren niks terecht gekomen, we zijn op stap geweest om een nieuwe aanhanger te kopen en dat is gelukt.
Vandaag papieren in gemeentehuis in orde maken, daar ook aanhangers hier een keuring en eigen kentekenplaat moeten hebben en eind middag kunnen we hem dan ophalen.
Wel fijn, oude aanhanger was niks meer, ging teveel kosten om door de keuring te komen.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:10

zo nou ar heeft mijn aygo net weggebracht voor het maken van de achterruit :( die was spontaan gebarten volgens de politie die ons belden. We denken dat er een steen op is gekomen zit ook een gat in de lamp en er reed even voor het gebeurd was een grasmaaijer langs. Dus net heerlijk glasgeruimt ook leuke bezigheid na je werk haha.

Zo eff het eten doen en dan maar even tankie pesten haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:35

fijn weer hoor Aman, precies weer bij jou.

Nou vandaag hebben de jongens nog vanmiddag onder een deken buitengestaan i.v.m. de vele horzels, was nog net te doen, maar vanaf morgen gaan ze dus weer een week of 6 alleeen 's nachts naar buiten.
Die echt honderden horzels is dus het nadeel van bij het bos wonen, maar goed ik heb het er wel voor over daar we de rest van het jaar enorm van de bosritten genieten.Met rijden weer een deken op en vliegennet voor de oogjes en de rest maar weer sprayen met dettol en azijn.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:52

En ik erger me al aan die paar horzels hier ;) In santpoort had je ze helemaal niet, misschien 10 op een hele zomer. Yade krijgt er bulten en jeuk van helaas, maar vliegendeken vind ik ook weer niks als het warm is.

balen van je auto Aman :( , vorige week zag ik je voorbij rijden volgensmij met Tank, wist niet zeker of jij het was of je zus.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:06

Ireen_ schreef:
En ik erger me al aan die paar horzels hier ;) In santpoort had je ze helemaal niet, misschien 10 op een hele zomer. Yade krijgt er bulten en jeuk van helaas, maar vliegendeken vind ik ook weer niks als het warm is.

balen van je auto Aman :( , vorige week zag ik je voorbij rijden volgensmij met Tank, wist niet zeker of jij het was of je zus.

vliegendeken werkt echt niet hier gaan ze dwars doorheen,gewoon een dichte deken en alleen met rijden, werkt het best en dan 's nachts buiten zonder deken, want dan zijn die krengen er niet.Zijn er echt honderden per paard hoor Ireen, echt idioot.
Die van mij krijgen er ook bulten van, maar zo gaat het prima

Gaat het btrouwens een beetje Ireen?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 21:28

Als er geen takkies aan je deken blijft hangen......

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:12

Jetta schreef:
Als er geen takkies aan je deken blijft hangen......

en in zijn kontje prikken hihi, hij kan best wel hard hoor ik heb het zelf gezien

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:49

Hahaha..... ja hij kan vet hard!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 08:05

guten morgen.
17 graden, bewolkt en een bietje wind.

Allemaal weersvoorspelling in de gaten houden eind middag voorspellen ze zeer slecht weer, misschien noodweer.
Oppassen dus voor jezelf als je erdoor moet maar ook onze vierbenige vrienden niet vergeten.