Iedereen wel veilig de dag doorgekomen met het sneeuw??
loveseben
Geplaatst: 29-11-10 21:42
Bij deze is Kelly online Ik heb begrepen dat Steef morgen om half 7 gaat beginnen De bak word als het goed is alleen los gewoeld, nieuwe snippers erbij en glad getrokken De grote beurt word van de zomer gedaan, omdat ze daar, geloof ik, een paar dagen mee bezig zijn Als het goed is moet dit binnen een paar uur/halve dag???? gebeurd zijn Hang me er niet aan op als het anders is hoor
Je mag zeker wat eerder weg gaan Zag net een kleine strooier op de groeneweg, dus er is een klein beetje gestrooid!
loveseben
Geplaatst: 29-11-10 21:46
Ja zeker Noes Mijn wekker staat al vervroegd Wil minimaal een uur van tevoren weg, dan heb ik rustig alle tijd om op stal te komen En heb ik het niet op mijn heupen om te laat te komen Echt vreselijk dit
hoop niet dat er weer net zo veel komt te liggen als toen hoor... dat vind ik niet zo leuk... sneeuw mag van mijhelemaal weg blijven... gewoon alleen vorst vind ik niet erg maar sneeuw hou ik niet zo van
kel is dat filmpje van al en peet nog ergens anders te zien dat jij weet? kan m niet meer openen namelijk...
loveseben
Geplaatst: 29-11-10 22:08
Nee omdat er klachten uit Oostenrijk kwamen hebben ze het filmpje verwijderd Moet je maar even lezen op Al haar hyves Ze doen echt alles om ze tegen te werken geloof ik
Dus daarna is de bak gewoon weer te gebruiken kel?
loveseben
Geplaatst: 29-11-10 22:14
Als het goed is wel Nes Het is nu geen doen om een paar dagen met de binnenbak bezig te zijn
loveseben
Geplaatst: 29-11-10 22:15
Ik heb Alice effe die 2 leuke liedjes van Katinka Polderman gestuurd, want ze kon ze nog niet Dat word natuurlijk weer wat als Al ze eenmaal kent Ik liep vandaag namelijk de hele dag te zingen dat ik haar op mijn ... had hahahahaha
Banjer
Lid Nieuwsredactie
nog heel even mag t blijven liggen, wil morgen een paar kiekjes schieten... Clichetje was net weer super lief met rijden! Kon natuurlijk niet longeren, dus ben zo opgestapt! Knap kind! Hij vond Jack alleen heeeeeel eng! Manon heeft m uitgestapt want tis een beetje haar "peetkind" ze was mee toen k m kocht...