Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hihi
Kirsten_S schreef:word nog wat als ik al me spullen moet slepen, ze hebbne namelijk een triathlon ofzo gepland die door de straat gaat. Dus de straat is dicht. Hoor nu ook steeds muziek en iemand die wat zegt in de microfoon haha
handyyyy
Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:word nog wat als ik al me spullen moet slepen, ze hebbne namelijk een triathlon ofzo gepland die door de straat gaat. Dus de straat is dicht. Hoor nu ook steeds muziek en iemand die wat zegt in de microfoon haha
Ik weet nog wel vorige keer was dat er ook, toen moest jij een stukje lopen en toen ging het niet toen ik je achterop de fiets ging haha
Pebbs schreef:Melissaaa , Gio komt ook naar mij ! Kunne we met z'n 3en fietsen !!
En ik ga op me moeders fietsss, dus er kan nog wat in de fietstassen !handyyyy
Ja ik had tegen Gio gezegd gisteren avond dat ze op de lijst stond.
Haha doos
?
Maar kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik een fout maak.Astor schreef:Ja ik ben ook echt super tevreden hoorMaar kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik een fout maak.
Ik ging totaal niet voor de winst! Want dit was de eerste keer met Ushi een heel parcours springen!
Dus ging nergens vanuit maar het ging beter dan ik had verwacht! Dus ben weer trots op mijn meisie!
!