Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:lief van wesley! van een rock groep zou prima zijn! maar is zo'n shirt wel een beetje ruim?? moet beetje groot om hem heen vallen!
Shenavallie schreef:Citaat:lief van wesley! van een rock groep zou prima zijn! maar is zo'n shirt wel een beetje ruim?? moet beetje groot om hem heen vallen!
Hij heeft er eentje van Dragonforce (Through the fire and flames), die hij wel wil uitlenen. Wesley is een stuk breder dan Roan, dus dat moet wel goed zitten. Waarschijnlijk is het T-shirt hooguit wat korter, omdat Roan juist weer een stuk langer is dan Wesley. Kwestie van passen!
_sandra schreef:hoi allemaal, roan heeft voor zijn school musical een t-shirt nodig met 50 cent erop of the blach eyed peace. hij moet hem maandag al meenemen. kan hij die van een van jullie lenen, of weten jullie een winkel in de buurt die ze voor niet te veel verkoopt?!

xan schreef:Hi Win, lekker weekend dus gehad.
Ik sprak gister mensen die in de zomervakantie naar Geversduin gaan. Leuk, kon ik daar ook een beetje over meepraten.
Ik vertelde vooral dat de zon daar altijd schijnt![]()
Haha daar was zij het helemaal mee eens.

LIQUITA schreef:Ik heb nog heerlijk gereden in de buitenbak Xan. Er was niks engs meer, kwam zelfs een trekker met aanhanger langs om de boompjes (die aan de achterkant van de bak stonden) op te halen. Pffft....gelukkig maar, hihihihi.
xan schreef:Ohhh...zie het helemaal voor me, hihihihiLIQUITA schreef:Ik heb nog heerlijk gereden in de buitenbak Xan. Er was niks engs meer, kwam zelfs een trekker met aanhanger langs om de boompjes (die aan de achterkant van de bak stonden) op te halen. Pffft....gelukkig maar, hihihihi.
Ik denk dat No tot 2x toe schrok van een ekster in de rechterachterhoek.
Hij spoot er echt van tussen hoor. Hihi ik was alles kwijt, dus ook mijn beugels,
maar ik had totaal niet het gevoel dat ik ervan af ging vallen.
Uiteraard liepen er nog een aantal kinderen rond, en die stonden heel stomverbaast te kijken![]()
Haha die altijd lieve brave NoNo ging er vantussen
LIQUITA schreef:xan schreef:Ohhh...zie het helemaal voor me, hihihihiIk denk dat No tot 2x toe schrok van een ekster in de rechterachterhoek.
Hij spoot er echt van tussen hoor. Hihi ik was alles kwijt, dus ook mijn beugels,
maar ik had totaal niet het gevoel dat ik ervan af ging vallen.
Uiteraard liepen er nog een aantal kinderen rond, en die stonden heel stomverbaast te kijken![]()
Haha die altijd lieve brave NoNo ging er vantussen