Ik heb net beide pony's gedaan. Bam was (like always

Las ging wel lekker. Morgen dressuurwedstrijd dus mag ook wel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoekiej schreef:Goedenmiddag!
Ik heb vandaag getraind in Ursem! Leuk terrein, met overal eenden (waterbak etc). Vorstin sprong alles braaf, maar werd al gauw erg rennerig. Heel lastig om dan netjes terug te rijden. Op weinig druk komt ze niet terug en op veel druk gaat ze stuiteren. Dat was dus ff lastig.
Jetske_ schreef:Snoekiej schreef:Goedenmiddag!
Ik heb vandaag getraind in Ursem! Leuk terrein, met overal eenden (waterbak etc). Vorstin sprong alles braaf, maar werd al gauw erg rennerig. Heel lastig om dan netjes terug te rijden. Op weinig druk komt ze niet terug en op veel druk gaat ze stuiteren. Dat was dus ff lastig.
Mooi dat Vorstin alles braaf sprong!
Beetje goed gevoel voor Vlietland?
Snoekiej schreef:Beetje wisselend gevoel eigenlijk. Ze springt braaf, maar ze staakt ook soms tussendoor (2x vandaag, wel maar heel kort). Dus het kan alle kanten op.
Gelukkig ga ik woensdag nog naar Alice!
xShanty schreef:Pfft, vandaag weer maar 1 puntje meegepakt..
Ging ook niet echt lekker, kon niet lekker inrijden omdat dat op gras was en ik geen stiften had gedraait.. Ze was beetje tegendraads, en in de proeven weer sloom. Tweede proef begon ze ook beetje tegen mijn been aan te hangen.. Inrijterein was ze natuurlijk veel braver..
1e proef 183 pnt en 2e plaats, pony halster gewonnen van Pk, die best leuk is maar ze helaas niet past![]()
2e proef 178 pnt..
xCarolaa schreef:Oja, we hebben zaterdag nog 2 nieuwe jaarlingen gekocht. Twee vosjes, donkere merrie en lichte hengst. Beide springgefokt. De merrie is van Optimist en dehengst van Opan, Opan stond daar ook op stal is wel een mooie hengst
Als ze daar vanuit de kudde een keer op stal gaan, halen we ze op
xShanty schreef:Pfft, vandaag weer maar 1 puntje meegepakt..
Ging ook niet echt lekker, kon niet lekker inrijden omdat dat op gras was en ik geen stiften had gedraait.. Ze was beetje tegendraads, en in de proeven weer sloom. Tweede proef begon ze ook beetje tegen mijn been aan te hangen.. Inrijterein was ze natuurlijk veel braver..
1e proef 183 pnt en 2e plaats, pony halster gewonnen van Pk, die best leuk is maar ze helaas niet past![]()
2e proef 178 pnt..