! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
maar had hem stiekem al gezien beetje
anders hadden we allemaal wel ja kunnen zeggen en op het laatste moment kunnen zeggen dat we TOCH niet mee kunnen
dan moet de rest of een heleboel extra betalen voor de rit, of een heleboel mensen zoeken voor de afbellers
haha een heel paardenverleden!
Maar op wie???
want als we gaan carousselen wil ik Koos niet
tenminste.. dat was bij mij altijd 
len mag wel wat leuks voor me kiezen
.... ik weet het ook écht niet.

, gisteren met de band naar Nijmegen geweest, 3 uur heen in de sneeuwstorm en files en 2 uur terug.... voor 20 minuten spelen
mag ook wel als je dit jaar alweer 24 wordt
wil wel op kelvin of thalita DJoysDesignz schreef:Ja vroeger als je op tijd thuis moest zijn, wilde je later en als je dan eindelijk tot laat mag, ben je gewoon lekker vroeg thuis ahahhahaha.
Mijn ouders zijn ook wel zo hoor, ze moeten weten waar ik ben en zijn nu ook veel relaxter dan tijd terug... soms dacht ik echt van uhmm ik ben 21 geen 11 meer, maar ja nu is het wel relaxtmag ook wel als je dit jaar alweer 24 wordt
. Ik heb deze maand ook nog niet de achtergrond set, maar dat doe ik nog even met de tijdelijke oplossing.
.
... al neem ik natuurlijk niet de laatste nieuwe.
ik ga even naar boven, kijken of ik een hele berg producten kan fotograferen. Misschien tot zo.. en anders tot vanavond