Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 20:29

Leuke foto's meiden, zo te zien dus ook een hele leuke dag gehad.

Ik vandaag ook. Heb met een standje gestaan bij Manege Noot in Callantsoog. Lekker verkocht met mijn eigen spullen. En ik had een promomap van Franny mee.
Mensen vonden het allemaal erg mooie plaatjes en er zijn wat kaartjes uitgedeeld. En er gaat een kaartje mee op reis met The Oregon Trail Tackstore van Monique uit Westerbork, dus Peter mag gaan travellen als het doorgaat :D

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:31

Ik had jullie verhalen op stal al gehoord, leuk om de foto's er dan ook bij te zien! Jullie hebben genoten, dat is aan de foto's af te lezen!

artist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:37

Good work Liekje, hoe meer promo hoe beter!!! Fijn dat je lekker verkocht hebt. :D :D

frosty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:50

Hee meiden gave foto,s , net als jullie verhalen , jullie hebben genoten , en ik vond de paardjes echt super dapper . ik was niet ver gekomen vrees ik ! En Angelina goed dat je lekker verkocht heb , en ook het zadel van peter ! Hij is er erg blij mee

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:10

Wij waren er gisteren ook, het is een wereldje apart en in die omgeving leeft het heel erg. Toch was ik blij dat alle 4 de dames heelhuids terug waren van de tocht, wij hoorden van de jury dat er veel mensen van het paard af waren gevallen, een paard van de heuvel was gegleden en verkeerd op de benen terecht kwam, een aantal paarden door de pallets van de trap waren gezakt met behoorlijke beschadigingen aan de benen hadden opgelopen. Ik vroeg mij halverwege af of het geen paardenslopertje was. Nu bleek wel dat heel veel mensen ongeoefend aan de start begonnen maar naar mijn idee waren er oefeningen bij die gewoon niet te oefenen waren. Toch was het leuk om te zien en we hadden geweldig weer.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 07:13

KimLittle schreef:
Zaterdag 26 juni is Walibi uitstapje en zaterdag 3 juli is filmavond. Bij welk team kan ik je indelen Mayo: Edward of Jacob :-)

Ahaaa count me in for filmavond...Team Edward, please. Walibi helaas niet want verjaardag, erg vervelend taart eten

enne...goedemorgen all!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 07:49

Ik ben ook in voor de filmavond! Walibi moet ik helaas ook even overslaan :)

Hihi het vliegengordijn in de bak was toch wel erg handig om mee te oefenen:

Afbeelding

Tijdens deze hindernis had ik onwijs mijn kop gestoten ondanks mijn cap, dat deed best auw :P

@Rhea, Suus en Rieneke: Op http://www.esmeeblom.nl staan echt onwijs mooie foto's! Denk dat ik er wel een paar ga bestellen (die foto's waarop ik dan eens geen gekke bek trek).

@Angelique: Fijn dat jij ook een goede dag hebt gehad met de verkoop. Volgend jaar mee naar de FFT? :D

@Eef: We zijn inderdaad erg trots op onze paardjes! Misschien kunnen we een onderlinge Starnmeer Field Trail organiseren, kan iedereen op stal het ook eens meemaken haha!

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:14

Leuke foto's, ladies!! Had ook al op hyves gekeken - 't was dus inderdaad een nep-koe die gebrandmerkt moest worden ;-) Stonk het wel een klein beetje?? hihihi

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:21

Mornings allemaal!!

@Josie: De Filmavond is een week verschoven, dus bestel maar vast een Edward of Jacob shirt!!

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:29

*\o/* juppie! :) helemaal goed! Edward was die Vampier, toch, en Jacob die weerwolf? :+

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:34

Helemaal correct. Ik wil wel wat foto's opzoeken om t te verduidelijken? Of heb je er al genoeg van gezien denk je... _O-

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:38

Afbeelding Afbeelding

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:40

denk dat ik er al genoeg heb gezien :j in ieder geval van Edward! :+ denk er nog even over na, hoor.... Jacob is meer het indiaanse type - daar val ik eigenlijk wel op...... :D

- ok, ik weet het zeker - het word team Jacob! :D wat een lijf! <3

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:45

josie1980 schreef:
- ok, ik weet het zeker - het word team Jacob! :D wat een lijf! <3

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:56

He meiden! Leuke foto's van de FFT, stoere paarden hoor!!! Jullie mogen trots op ze zijn (en op jullie zelf)! +:)+

Kim, jouw foto's zijn ook top! hoe kan ik nou kiezen!? Ik neig er toch naar om voor Jacob te kiezen, sluit me aan bij Josie haar woorden.... *\o/*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:58

Ik ga gewoon voor Damon.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:02

Graceful schreef:
Ik neig er toch naar om voor Jacob te kiezen, sluit me aan bij Josie haar woorden.... *\o/*

*\o/* Team Edward: EAT OUR DUST!!

Afbeelding

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:07

Hahahah! die is geweldig...

Maar jacob is wel een soort van pedofiel.. ik wil de meningen niet bezoedelen...maar toch.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:23

gaan we ook apart van elkaar zitten?

marjolijn81

en met spandoeken

KimLittle

essiedepessie schreef:
Hahahah! die is geweldig...

Haha, vooral die dubbele bodem in: Because Edward SUCKS

essiedepessie schreef:
Maar jacob is wel een soort van pedofiel.. ik wil de meningen niet bezoedelen...maar toch.

Hmmm, ach als ik daadwerkelijk die pallet beschuit met hem zou verwerken dan zou dat toch ook wel de titel pedofielie raken denk ik... _O-

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:25

Spandoeken, t-shirts, vaandels, posters... de hele rambam.
Apart zitten wordt denk ik lastig gezien de grootte van de kantine en de gigantische toeloop die verwacht wordt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:27

Of we maken een soort van Drive-In op het parkeerterrein! Dan zetten we een groot scherm met projector aan de kant van de zandbak en kunnen we in grote getale kijken :j Moeten we alleen nog iemand vinden die met popcorn wil rondlopen :+

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:38

Goed idee!!
Moeten we dus op zoek naar iemand met rolschaatsen die popcorn en milkshakes rondbrengt, iemand met een scherm van 4 x 2 meter en een projector.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:41

Inderdaad! Als dat het enigste is... appeltje eitje toch? :Y) Wie o wie is er goed in rolschaatsen?!