Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
1 keer trappen en hij krijgt zo op zn lazer dat ie het nooit meer doet. Daar heb ik echt zo'n hekel aan. Paard moet gewoon normaal doen tegen mensen!!
Fira schreef:Succes dinsdag he Bloempotje!

_Lisanne schreef:Ik ga echt vet rijk worden deze maand.Moet morgen van 1 tot half 6 ofzo. En dat is al de 3e dag extra werken. Ga bijna 400 euries verdienen.
![]()

StillAngel schreef:Jeps, ik betaal er ook voor maar ja dan mag ik er ook alles mee. heel eerlijk gezegd heb ik niet zoveel zin meer momenteel om er naar toe te gaan omdat ik klein beetje ruzie heb gehad met de eigenaar. Volgens hem moest ik meer rijden en minder stappen bv. met hem. naja sorry hoor ik vind de basis gewoon belangrijk en die heeft Durk echt weer hard nodig maarja.
_Lisanne schreef:Zou een leuk paard zijn voor mij.1 keer trappen en hij krijgt zo op zn lazer dat ie het nooit meer doet. Daar heb ik echt zo'n hekel aan. Paard moet gewoon normaal doen tegen mensen!!
Sommige paarden zijn echt zo slecht opgevoed dat ze dit soort dingen doen/mogen. Snap dat van sommige mensen niet hoor, iedereen wil toch een paard dat fijn/lief is in de omgang?
Dit is niet naar jou bedoeld hoor Angela. Jij hebt Durk pas kort en kan er verder ook weinig aan veranderen.
En als ie iets doet en je zegt 1 keer: Gips! dan stopt hij er ook gewoon mee. 
niet dat ik echt extreme gevallen doe ofzo

maar voor de rest is ook ze best doordrammerig en afentoe moet je toch wel even laten zie wie de baas is anders gaat ze te ver hihi 
_Irene11_ schreef:_BLOEMPOTJE schreef:![]()
![]()
![]()
centjes