RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:43

Kirsten_S schreef:
Melanie_B schreef:
pfft... gister wou ik echt dat ik een wat braver paard onder me kont had. :=
Was natuurlijk allemaal reuzzeeee spannend de buitenbak en alles was weer eng.
Hij deed paar keer gek dus toen had Wim hem maar even gelongeerd. En man o man..
wat ging die tekeer :oo Jammer dat ik het niet gefilmt had. :+ Als ik daaaar op had gezeten,
was ik eraf gevallen en lag ik nu in het ziekenhuis!! :oo Niet normaal hoe hij tekeer ging,
en ik overdrijf echt niet.. meneer lag ook nog 2 keer op de grond want hij was uitgegleden omdat
hij zo hard ging door de bochten. :(:) (we hadden 'm ook even los laten rennen)

godkannone, er heeft er iemand hier energieee :Z . lekker zeg ! hoop dat die zich niet heeft geblesseerd :oo. Die paarden zijn soms echt van die sjaakies :+

Nee, paard heeft niets. :n

Astor

Re: RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 14:47

Zoo Rambo had er zin in Mel :P Ayal was ok al druk, misschien komt het door de sneeuw haha ±P

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:51

filmpje kijken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:51

gisteren hadden we zo iets grappigs gesprongen :P. had dat echt niet verwacht van liesbeth. frans zei tegen haar dat ze wat bochten moest oefenen dus ze heeft het echt letterlijk genomen :P. Maar het was zo drukkkkk dat ik gek werd :+. Dan had ik eeindeeeeeeelijk hem een beetjeeee enigszins lekker lopen en dat komt niet vaak voor tegenwoordig :+, en dan komt er weer iemand voor je. aaaah ik moet is ophouden met schelden :7 .
Het was echt zo'n rare bocht wat we moesten doen, en die paardne hadden het zwaar ! die moesten echt wennen aan die opdracht :P. Het was een gebroken lijn en bij het wenden een hindernis, op x en dan weer de wending daarna een hindernis.. .
en dan moesten we een keer: recht hindernis, kruisje op x, wenden en dan balkjes draven. maar meneer vond dat een beetje moeilijk want die was nog in galop en aangezien je maar een galopsprong nog maar had tot de balken , pfff :Z

hij was echt slooooom, maar als je hem aanpakte dan doet die ze hoofd zo raaar omhoog en springt die in slakgalop. beetje dunja achtig. een keer wendde ik af en wou meneer effe met mij ervan door en ging effe ze streken uithalen ! Echt een draak vandaag, hij had action ook proberen te schoppen waardoor die er vandoor ging en denise eraf viel. En een keer toen was ik in galop en dacht die weer hetzelfde te doen, (liesbeth hoorde ik het al zeggen := ) maar ik ging net afwenden voor die balk op de gebroken lijn dus meneer moest zich snellll aanpassen want ik ging toch effe iets anders doen dan dat hij wou }:0

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:53

ook al was het een draak hij heeft wel muesli gehad en een kusje :+:

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:59

@ Melissa: Probeer Ayla er iets meer bij te houden. Haar sluiten tussen je benen en van voren.
Zoals ze in het begin deed, het telkens weigeren, mag je haar er best iets strenger mee aanpakken.
Haar ervoor proberen te houden. En misschien is het handig om die balkjes eerst vanuit stap te doen
en zo langzaam opbouwen naar de galop.

Linksom vindt ik het heel mooi om te zien dat Ayla zichzelf al corrigeert. En daarmee oog ik op het
neerkomen van de goede galop. Linksom doet ze dit al heel vaak, rechtsom niet. Je kan haar daarbij
helpen om boven de hindernis iets naar rechts of links te 'hangen' (de kant waarop je rijdt, en de kant
waarop zij moet landen.) Ook zat ze 1 keer overkruist en heeft ze zichzelf goed verbetert. Das goed!

Zou volgende keer de grondbalk iets meer naar voren leggen. :)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:05

Kirsten_S schreef:
gisteren hadden we zo iets grappigs gesprongen :P. had dat echt niet verwacht van liesbeth. frans zei tegen haar dat ze wat bochten moest oefenen dus ze heeft het echt letterlijk genomen :P. Maar het was zo drukkkkk dat ik gek werd :+. Dan had ik eeindeeeeeeelijk hem een beetjeeee enigszins lekker lopen en dat komt niet vaak voor tegenwoordig :+, en dan komt er weer iemand voor je. aaaah ik moet is ophouden met schelden :7 .
Het was echt zo'n rare bocht wat we moesten doen, en die paardne hadden het zwaar ! die moesten echt wennen aan die opdracht :P. Het was een gebroken lijn en bij het wenden een hindernis, op x en dan weer de wending daarna een hindernis.. .
en dan moesten we een keer: recht hindernis, kruisje op x, wenden en dan balkjes draven. maar meneer vond dat een beetje moeilijk want die was nog in galop en aangezien je maar een galopsprong nog maar had tot de balken , pfff :Z

hij was echt slooooom, maar als je hem aanpakte dan doet die ze hoofd zo raaar omhoog en springt die in slakgalop. beetje dunja achtig. een keer wendde ik af en wou meneer effe met mij ervan door en ging effe ze streken uithalen ! Echt een draak vandaag, hij had action ook proberen te schoppen waardoor die er vandoor ging en denise eraf viel. En een keer toen was ik in galop en dacht die weer hetzelfde te doen, (liesbeth hoorde ik het al zeggen := ) maar ik ging net afwenden voor die balk op de gebroken lijn dus meneer moest zich snellll aanpassen want ik ging toch effe iets anders doen dan dat hij wou }:0

Wat een draak die Victor :=
Zondag was die ook al lekker bezig. :9

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:06

Melanie_B schreef:
@ Melissa: Probeer Ayla er iets meer bij te houden. Haar sluiten tussen je benen en van voren.
Zoals ze in het begin deed, het telkens weigeren, mag je haar er best iets strenger mee aanpakken.
Haar ervoor proberen te houden. En misschien is het handig om die balkjes eerst vanuit stap te doen
en zo langzaam opbouwen naar de galop.

Linksom vindt ik het heel mooi om te zien dat Ayla zichzelf al corrigeert. En daarmee oog ik op het
neerkomen van de goede galop. Linksom doet ze dit al heel vaak, rechtsom niet. Je kan haar daarbij
helpen om boven de hindernis iets naar rechts of links te 'hangen' (de kant waarop je rijdt, en de kant
waarop zij moet landen.) Ook zat ze 1 keer overkruist en heeft ze zichzelf goed verbetert. Das goed!

Zou volgende keer de grondbalk iets meer naar voren leggen. :)

Hier sluit ik mij bij aan :D. Dat 'hangen' is nog wat moeilijk maar dat leer je vanzelf wel !

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:07

Jaaa he, maar je verwacht het niet meer, maar geef hem maar is een klap op ze schouder in een bocht, nou := haha, blijf dan maar is goed zitten :P . of net iets te hard met je sporen. pfff je leert het meteen af :')

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:15

Fúckingggg mooie foto'ssss :+:

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:16

Fúckinggggg mooi paard :D

Kirsten_S

Aaaah wie gaat er naar de hva ?! Ik zit in het gebouw van de mibautstraat.

Melanie_B

Welke taken heb je als doktersassistente?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:17

Melanie_B schreef:
Fúckinggggg mooi paard :D

:9

Kirsten_S

Melanie_B schreef:
Welke taken heb je als doktersassistente?

de spuit vasthouden :+

Melanie_B

even serieus..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:20

ik heb geen idee maar je mag niet heel veel doen . de patiënt meer verzorgen denk, dingen aangeven. maar is het meer huisarts dokter of in het ziekenhuis zeg maar? want in het ziekenhuis heb je vaak dat de assistent dan de eerst indruk enzo doet en verder overlegd met de arts voor eventuele behandeling

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:23

Wat moet je goed kunnen om als assistent in de gezondheidszorg te werken?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:25

Heb t al

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:25

hmm geen idee, moet je effe opzoeken op internet.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:26

En??

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:28

Onthoud onthoud onthoud onthouddddd: Ich denke, dass ich eine gute Kandidatin für diesen Job bin, denn ich verfüge über die gewünschten Eigenschaften

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:30

Okeee niet lezen kijken of ik het weet:

Ich denke, dass ich eine gute Kandidatin für diesen Job bin, wenn ich verfug über die gewünschten Eigenschaften: ich bin super :')

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:31

Ik ga ervandoor.. :wave:
Spreek jullie morgen weer want moet tot 5 over 5 naar school,
daarna naar paardje en als het meezit ben ik pas half 7 thuis.

Laterrrr