Maandag 6 oktober begin ik
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maandag 6 oktober begin ik
gefeliciteerd! 
amandaaa schreef:gefeliciteerd marieke,
veer misschien kan je een tijdje bij mijn ouders in Duitsland gaan logeren als ze daar dalijk wonen, dan kan je daar duits leren,
Mijn vader volgt trouwens ook duitse les bij zo'n wijkclubhuis(dat heb je in delft) hij zegt wel dat er bijna alleen bejaarde zitte haha
) Ik denk dat het nog met van die antieke cassettebandjes is...en een boekje enzo erbij. Heel bijzondere gadget
Je kan het hele koffertje integraal overnemen!
bejaarden. Och, met zijn tempo valt ie vast niet zo op....

arm beest pff...
Ze was morgen toch in de buurt dus rijdt ze dan meteen ff langs.... ze dacht dat Biz missch een klap heeft gehad, maar dat lijkt mij wat onlogisch, want het zit aan beide kanten! Of zouden we een paard in het land hebben die graag bokst
vera23 schreef:kan het niet van het korte gras eten zijn.... ukaat en pina hebben ook altijd iig vaak bulten op de kaken zitten.. of is het echt een harde bult?
Gekke Diddle liep helemaal achterin t land met me mee naar voren

of het is de volgende dag weer weg...

vera23 schreef:dat hebben die van mij ook altijd anous.... dat is gewoon van het vele kauwen op het korte gras... soms zakt het naar beneden en gaat het soort van hangenof het is de volgende dag weer weg...
iig dat hebben die van mij altijd pina en uk allebei het zelfde
maar dit is echt anders, een soort van schijf... die 's ochtends vrij klein is en in de avond echt een stuk groter is