Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wantteeee onyx en ik zijn niet zulke helden in dressuur of rond rijden alles maar astor liep echt actief erbij met achterbenen hihi !
.
.
G1ovanna schreef:ik heb gisteren zooo super gereden op assie had het nooit verwacht hij liep zo nageefelijk hihi
en mijn groene setje stonden hem zooo gruwelijk gewoon vondt echt leuk voelt goed om een keer te horen dat je wel kan rijden of in elk geval dat idee krijgt dat ik kan rijdenwantteeee onyx en ik zijn niet zulke helden in dressuur of rond rijden alles maar astor liep echt actief erbij met achterbenen hihi !
nou daar ben ik ffies trots op

Dus je kan zowiezo wél rijden! G1ovanna schreef:best kinderachtig eigenlijk hahaha
om zo iets doms zo trots op te wezen meer dan de helft zal het super normaal vinden hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. G1ovanna schreef:ik heb gisteren zooo super gereden op assie had het nooit verwacht hij liep zo nageefelijk hihi
en mijn groene setje stonden hem zooo gruwelijk gewoon vondt echt leuk voelt goed om een keer te horen dat je wel kan rijden of in elk geval dat idee krijgt dat ik kan rijdenwantteeee onyx en ik zijn niet zulke helden in dressuur of rond rijden alles maar astor liep echt actief erbij met achterbenen hihi !

.
!
G1ovanna schreef:nee dat weet ik ook wel maar onyx kan het wel en dat mij gewoon niet lukt kan ik zo van balen gewoon! en dan zie je iemand anders die het wel lukt.
dan denk je okee nu gah ik echt les aan spenderen gewoon rond rijden en dan heb ik gewoon ruzie met hem knallende ruzie
en dna is het over loopt die iets naar beneden heb ik die knabbel zakt meneer in hoorr.. dats niet leuk
.Melanie_B schreef:G1ovanna schreef:ik heb gisteren zooo super gereden op assie had het nooit verwacht hij liep zo nageefelijk hihi
Haha lekker gevoel is dat he meis!
Astor kan ook zo heerlijk lopen!
En je kan écht wle rijden horo!
En dat je met Onyx niet uitblinkt in de dressuur kan ik wel begrijpen!
Die is moeilijk om naar beneden te rijden, mij lukte het alleen in stap en af en toe ook in draf.
En het is zeker niet kinderachtig!!
G1ovanna schreef:enne mannon je krijgt mijn setje lekker niet hahaa!
sabine vroeg er oko om
.