Broccoli schreef:Wat is Nicky toch een lekker dier
Jaaaaaaaaaaa!

Jij begrijpt het!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Wat is Nicky toch een lekker dier

stephanieh schreef:Elja schreef:IK HEB DER LEUVERRR AL GEZIEN!
jaaaa
Emmaa_ schreef:Iriis_ schreef:NIET EEERLIJK!!!![]()
MELANIE HEEFT AL WEL HAAR FOTO'S!![]()
![]()
Ik ben er mee bezig lieffoorrt. Alleen ik had ze even via MSN gestuurd. Staat nu ook een ander copyright op zie ik
. Maarja, zij heeft de foto's gemaakt
Emmaa_ schreef:Nou, gewoon een combinatie van alles. Ik ben een beetje opvliegerig (volgens mij moet ik hartstikke ongesteld worden), en daar kunnen ze niet zo goed tegen. Vanmorgen was het echt; ik schreeuw tegen mijn moeder - zij schreeuwt terug - ik schreeuw harder - zij schreeuwt ook harder - ik knal een deur dicht - zij loopt achter me aan en knalt ook een deur dicht
. Toen ben ik maar gewoon naar school gegaan. Maar het is gewoon echt alles wat me tegenzit nu!
en gebroken harten voelen ook niet zo fijn geloof ik
Jane_ schreef:Vanmiddag was Iris ook zo lekker blond he moppie![]()
![]()
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Nou, gewoon een combinatie van alles. Ik ben een beetje opvliegerig (volgens mij moet ik hartstikke ongesteld worden), en daar kunnen ze niet zo goed tegen. Vanmorgen was het echt; ik schreeuw tegen mijn moeder - zij schreeuwt terug - ik schreeuw harder - zij schreeuwt ook harder - ik knal een deur dicht - zij loopt achter me aan en knalt ook een deur dicht
. Toen ben ik maar gewoon naar school gegaan. Maar het is gewoon echt alles wat me tegenzit nu!
en gebroken harten voelen ook niet zo fijn geloof ik
Gelukkig heb ik dat al een beetje gehad..
Dan was het echt : dracovina kirsten was weer op oorlogspad
nog even en ik was naar dat kamp van die ene man gestuurd (die blonde met dat amerikaanse accent) .
Een combinatie computerverslaving en aggressief zijn is niet gezellig...

Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Vanmiddag was Iris ook zo lekker blond he moppie![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAH NEEE NIET ZEGGEN!!![]()
Dat is dus ook zooooo hard de reden dat ik tegen mijn engelse mondeling opzit
Elja schreef:en hij stond we drie meter van je af steph
slecht hoor

Melanieetjuh schreef:Mag ik jullie betoveren met mijn princessje?
Voor mijn geen prins. Geef mij deze princess maar.. Dan is mijn hartje weer helemaal heel,
zodat we samen ons avontuur aan kunnen om het witte paard weer een keer op kunnen zoeken!
Hé! Jou ken ik! Jij komt me altijd lekker poetsen en vol proppen met appels, brood en wortels!
Waar ga je nou heeen? Je hebt nog een stukje appel in je hand! come back!
Steeds weer dat stomme fototoestel!
Toch best vermoeid.. fotomodel zijn! Nu even lekker na genieten van mijn poetsbuurt, knuffel uurtje en lekkerheid!
Mén.. wat ben ik verliefd op dat paard....

ze moet hier ook ff
! Citaat:Hahahaha, ik zie Kirsten daar al rond lopen. Mét cup maat triple Z en een half kaal geschoren hoofd
. Is alleen voor evenementen hoor
. Kom toch nog wel eens foto's op HT tegen. En dan niet per sé van mij, maar wel van professionele fotografen, en om dat alvast voor te zijn
? Emmaa_ schreef:Ik heb een nieuw terror copyright. Nu kunnen mensen lekker niet meer verwijderen tralalalalala. Is alleen voor evenementen hoor
. Kom toch nog wel eens foto's op HT tegen. En dan niet per sé van mij, maar wel van professionele fotografen, en om dat alvast voor te zijn
Kirsten_S schreef:Citaat:Hahahaha, ik zie Kirsten daar al rond lopen. Mét cup maat triple Z en een half kaal geschoren hoofd
Hahahaa jaaa!
nouu als je me toen daarheen had gestuurd, dan was dat hele gebouw gesloopt. men o men wat was dat erg zegg...
gelukkig is dat nu veel minder...

Kirsten_S schreef:Citaat:Hahahaha, ik zie Kirsten daar al rond lopen. Mét cup maat triple Z en een half kaal geschoren hoofd
Hahahaa jaaa!
nouu als je me toen daarheen had gestuurd, dan was dat hele gebouw gesloopt. men o men wat was dat erg zegg...
gelukkig is dat nu veel minder...
Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb een nieuw terror copyright. Nu kunnen mensen lekker niet meer verwijderen tralalalalala. Is alleen voor evenementen hoor
Op deze foto's stond geen © hoor