Ik heb hem (heel brutaal) verteld dat ik dat misschien wel kon regelen.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
shan schreef:@Aciacia: manlief zij ploteling vanavond dat hij wel eens een echte Shire zou willen zien!
Ik heb hem (heel brutaal) verteld dat ik dat misschien wel kon regelen.

Jow schreef:hey karin!! hoe is t met de beestenboel? en gaat amy al officieel starten

We zullen volgende week zien of het geholpen heeft.

Volgeladen met hout 

Yavanna schreef:Ik laat het je weten oke?![]()
Oh, enne Shan, zag vanmorgen je oude autootje langstuffenVolgeladen met hout

acacia schreef:Jow, zag jullie gister lekker in de schaduw zitten aan een picknick tafel....eind van de middag.
Stond wel een mooie trailer erbij zeg, was denk ik net een paard gebracht ( zwarte trailer met witte letters)
Jow schreef:acacia schreef:Jow, zag jullie gister lekker in de schaduw zitten aan een picknick tafel....eind van de middag.
Stond wel een mooie trailer erbij zeg, was denk ik net een paard gebracht ( zwarte trailer met witte letters)
hmzz toen was ik nog lesgeven...
ff denken.. mn pa heeft 1 pony weggebracht, en 1 mee terug genomen en er is 1 shet gebracht. misschien die shet dan? of mensen die hooi kwamen halen dat kan ook

vanmorgen is jos wezen scannen, zondag komtie nog een keer en dan insemineren waarschijnlijk! en vanmiddag komt DAP een pony castreren
, want ik blijf mn merrie niet met hormonen behandelen. We willen volgend jaar toch wel weer laten dekken, dus niet teveel zooi erin.