RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 18:46

ok zaterdaglessen beginnen altijd na de maandaglessen dus in sept pas!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 09:53

Ja die van mij was een vakantieles, de 'gewone' lessen beginnen maandag de 28ste weer, over 2 weken dus, ik weet alleen niet hoe het met de zaterdag voor deze maandag zit. Zou je even moeten bellen denk ik.

Over gisteren, ik heb echt super gereden! Mocht vrijrijden op Widuuntje, altijd leuk. Moest van Ini veel overgangen rijden en met een dressuurzweep. Nou, haha dat heb ik geweten. Tong uitsteken Het ging echt super lekker, ze was hengstig en dat was een beetje te merken, ze was wat heter en sneller als normaal. Tong uitsteken Heb 1 rondje zonder beugels gegaloppeerd omdat ik ze opeens kwijt was maar dat ging wel goed. Tong uitsteken (Behalve dat we bijna over het krukje gingen springen omdat ik er eigenlijk omheen wilde maar Widuna op het laatste moment er voor langs Koe ) En van stap naar galop lukte ook, werd ze wel een beetje heet van maar dat was wel fijn. Heb dus weer lekker gereden de eerste keer, het ging niet allemaal even soepeltjes maar dat kwam meer omdat ik met mezelf in de knoop zat. Clown Bij de overgang van galop naar draf veranderde ik opeens in een zoutzak en me benen leden soms een eigen leven. Vork Maar dan weet ik dat ik nog heel veel te leren heb.

Eef en ik mochten (nouja eigenlijk moesten) op Gjesta en Moonlight naar de wei. Twee touwtjes aan het halster en hup erop (nouja dat hup erop veranderde meer in steun kreun, waaah ik ben zo stijf als een plank Vork ) maar toen ik eindelijk op Gjesta zat gingen we op weg naar de wei, eerst dacht ik; laten we maar geen drafje doen want dan lig ik er direct naast maar dat viel reuze mee, Gjesta zit echt heerlijk zonder zadel in de draf. Haha!

Heb gisteren echt een super dagje gehad en ik kijk alweer uit naar volgende week maandag want dan rij ik me laatste vakantieles op Kanjer. Ik mocht kiezen op wie ik wilde en aangezien ik niet meer op Kanjer heb gereden sinds ik er vanaf gevallen ben, leek het me wel weer eens tijd om weer op meneertje te stappen. Haha!

Zo een heeeeel lang verhaal maar ik ben weer helemaal happy. (Wel met een beetje spierpijn maja dat hoort erbij.)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:05

lekker he, zo'n fjord zonder zadel? Ik heb mn zadel verkocht, ga de hele winter op twan rijden zonder zadel!
Super dat het zo goed ging met widuuntje!
Ik zal zaterdag vast weer op mn draakje zitten (hoop ik ook!)! Is alweer eventjes geleden zeg, krijg ontwenningsverschijnselen hier!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:10

Haha ja zometeen herkent die je niet meer! Tong uitsteken En idd, een fjord zit echt heerlijk zonder zadel. Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:15

nou dat mag ik toch hopen van wel! anders ga ik huilen hihihihi
Ik hoop toch echt (en verwacht het ook) dat ie weer lekker wil knuffelen enzo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:08

Nou, ik zal voor je duimen, Sarah Tong uitsteken .

En jaaa idd Mara, gisteren was echt een superleuke dag! 's Ochtends om 8.00 uur stapte ik op de fiets op weg naar de manege en ik kwam om? Zes uur thuis of zo. Best een lange dag dus, maar wel een erg leuke!

Ik reed gisteren tegelijk met Tamara, ook mijn vakantieles. Ik mocht op Ivo, alias Jacob, de ponykampers kennen hem vast wel. Het rijden ging echt dramatisch, hihi. Ik vond hem hartstikke lief hoor, maar blijkbaar deed ik van alles verkeerd want hij snapte niet helemaal (helemaal niet) wat ik van hem wilde en dus ging het niet zo lekker. Doordat ik zelf zo slecht reed, was hij niet goed aan mijn been, kreeg ik hem niet goed rechtsom gebogen en het ging gewoon niet goed Knipoog . Maar ik vond het wel een erg leuk paard, ik weet alleen niet zo goed hoe ik hem zou moeten rijden Lachen . Nou ja, volgende keer beter Lachen .
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-08-08 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:09

Evelien jij ging toch weg? Tong uitsteken Wat doe je dan opeens op bokt. Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:10

ivo, is dat een nieuw beesie? pony neem ik aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:20

_Mara_ schreef:
[***] jij ging toch weg? Tong uitsteken Wat doe je dan opeens op bokt. Tong uitsteken
Ik ben allang weer terug, hihi! Ik ging dus bij m'n buren kijken, even naar die nieuwe bijgebouwde kamer. Was wel mooi Lachen Maar ik ben dus allang weer terug Knipoog

Zwerte schreef:
ivo, is dat een nieuw beesie? pony neem ik aan?
Nee, Ivo is al vaker bij Ini geweest. Het is een Fries die aan zijn linkeroog blind is (toch? Dat dacht ik iig). Meestal komt hij met ponykamp en gaat hij mee op buitenrit Lachen .

Er is trouwens wel een 'nieuw' paard bij Ini, althans, nieuw is hij niet maar hij is een tijd weg geweest. Het is Antony, de driejarige zoon van On Time Lachen . Mooi paard hoor! Ik herkende hem helemaal niet meer, hij was naar mijn idee vroeger veel lichter van kleur, hij is nu mooi donkerbruin Lachen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 17:23

En Sarah hoe was het op Rallywood? Herkende die je nog steeds. Vork Ging vast wel goed, heb hem maandag en woensdag ook zien rijden en hij gedroeg zich echt als een engeltje en liep echt super netjes. Hopelijk bij jou ook. Ook één vraagje, reed er heeeeeel toevallig iemand op Kanjer bij jou in de les. (Haha is neit een klein beetje zenuwachtig ofzo voor maandag, maar het zou fijn zijn als die zaterdag ook gereden is voordat ik er maandag waarschijnlijk op moet. Tong uitsteken )

Heb wel weer zin in maandag en dan zal ik dinsdag zien als ik nog gewoon kan blijven paardrijden. Hoop dat ik een beetje een goed rooster heb. Vork

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:11

En ik dacht er net aan. Koe Donja hoe is het nu bij de Stroomruiters? Beetje naar je zin? Vertel vertel!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:50

kanjer is gereden hoor, en was superbraaf!

Dikke, schijndrachtige (hahahaha, wat een buik zeg) Rally was erg braaf idd, helemaal happy in de dikke zomermodus! Alleen erg jammer dat de les verder niet zo best ging... Had erg veel last van mn knie en was daardoor erg mn balans kwijt... en meneer ging hierdoor erg onder me weg lopen en dan werd de balans alleen maar erger! Daardoor zelfs een klein mini bokje in de rechter galop, tja mn slechte knie als buitenbeen he? Rustig terug genomen, balans weer terug en toen was hij weer tevreden Haha! Na de les hem heerlijk afgespoeld, hij stond echt te genieten! En de wei weer in, was erg lief want hij wilde voor het eten nog wel ff een knuffeltje, toen pas liep hij weg! Dus hij herkende me idd nog Haha!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:11

Nou het gaat heel goed hoor bij de Stroomruiters. Ik heb misshcien 20 september mijn eerste wedstrijd, B-dressuur. Als dat goed gaat gaan we ook springen. Ik heb nu ook prive les! Thuis, van de collage van de eigenarresse van ons logeerpaard. Snappen jullie t nog? Ze geeft heel goed les en het is heel leerzaam. Lachen Ben er echt heel blij mee, met onze keuze! Haha!

Hebben julie nog wat te melden?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:02

Super leuk donja Haha!

Hahaha ja ik vond Rallywood ook een beetje aangekomen maar ik dacht; hmm misschien ligt het aan mij want ik rij er toch nooit op. Clown Maar hij was dus wel serieus aangekomen.

Nou, ik heb vandaag niet op Kanjer gereden, daar zat Yona op, nee ik mocht op...... Bram. Nors opkijken Nouja, ik voelde me nog niet heel pessimistisch en dacht, wie weet gaat het wel goed maar na twee steigerende paarden aan de hand had ik al zoiets van;oké volgens mij is het mijn dag niet. Tong uitsteken Maar hij liet zich zomaar vangen in de wei en liep vet braaf mee. In de stal was die ook braaf totdat ik zijn zadel op wilde doen, ik had hem wel vast staan maar hij rende haast door de stal heen en probeerde met een karatekick mij uit zijn stal te jagen. Boos! Maar daarintegen kon ik wel zelf zijn hoofdstel in krijgen, ik stond echt verbaasd. Nou toen begon de les en ik zat echt met verbazing op Bram. Hij heeft maar anderhalve keer niet echt geluisterd, de eerste galop duurde echt super lang voor mijn gevoel en ik was helemaal buitenadem en toen viel die in de draf maar ik moets door galloperen en toen zag die king en probeerde die heel hard achter king aan te gaan maar met één schopje ging die braaf weer op de hoefslag. Haha! Nou, ik was dus echt hélemaal buitenadem en de tweede galop kwam er voor mij gevoel al weer snel aan en toen was mijn concentratie één keer weg en toen rende meneer de groep in. Ik had zoiets van oké, laat maar. Maar toen dacht ik: Nee! Ik meot doorzetten anders heeft die gewonnen en gaat die de rest van de les vervelend doen. Dus hup, tik op zijn schouder en huppa verder in galop. Het ging echt woowie goed. Haha! Tis nog steeds niet mijn lievelingspaard maar het is wel een goed leerpaard, je moet echt enorm op je zit en met je benen rijden, op de teugels werkt niet echt. Heb alweer zin in maandag! En oja eef als je dit nog leest, jij staat nog gewoon voor de 6 uur les op maandag net zoals marjolein en jori. Knipoog Hoop dat ik om 6 uur kan blijven rijden maar dat zie ik morgen wel.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:14

een beetje aangekomen??gigantisch aangekomen! Van de winter was hij te dun (weinig krachtvoer) maar dat heeft hij flink ingehaald!!

Fijn dat brammetje een beetje mee wou werken! Toch vind ik het erg apart dat ik bijna nooit problemen met hem heb. Krijg hem niet aan de teugel maar hij luistert over het algemeen wel heel braaf naar me. Snap niet hoe dat kan, is hij misschien erg kieskeurig? Ik had de eerste les wel precies dezelfde problemen met hem, niet luisteren enzo. Maar heb hem toen ook op zn plek gezet en sindsdien niks aan de hand! (oja ik krijg uiteraard wel een kont naar me toe in de stal...) Nou heb ik al wel een hele tijd niet meer op hem gereden dus geen idee hoe het nu zou gaan. Maar volgens mij loopt hij bij de ene veel meer te klieren als bij de ander, geen idee waarop hij dat baseert!
Zo heb ik altijd problemen met fotty, die luistert echt totaal niet naar mij... heb een keer een les gehad dat ik dr niet eens op de hoefslag kon krijgen!!! werd bijna duizelig van de voltes in het midden hahahaha

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:01

Whahahaha moest echt lachen om je berichtje. Ja Bram moet je echt op je benen en zit rijden, die teugels zijn er alleen voor houvast ofzo Koe En ik rijd waarschijnlijk meestal dus teveel met me teugels en vergeet me benen hierbij. (Merk ik ook op Widuna, die racet soms ook opeens van de hoefslag af, maar Widuna heb je ook zo weer onder controle, bij Bram is dat wat minder.) Maar Bram is een goed leerpaardje, kan ook altijd wel zien als ik vooruit ben gegaan of niet. Ik kan nu wel zeggen dat ik vooruit ben gegaan want zo "fijn" heb ik nog nooit op hem gereden. Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:03

misschien dat het dan daaraan ligt, ik rijd namelijk met zo min mogelijk teugel, ben er altijd te lief mee schijnt... maar bram is idd een super leerpaardje! Ik ben alleen een beejte vastgelopen met em. Hij luistert dus prima en loopt heel braaf maar meer ook niet. Krijg er gewoon niet meer uit! Daarvoor mis ik toch nog wat blijkbaar!
Widuna nooit op gereden dus zou ik niet weten... Heb dr wel eens mooie acties uit zien halen in onze les, ineens afwenden enzo. Kan altijd wel lachen om zulke acties!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:05

Hahaha ja dat afwenden ja, komt ook soms helemaal uit het neits en dan lig je er soms bijna net naast. Tong uitsteken

En ik kan blijven paardrijden *jippie* ben maandag om 3 uur vrij dus dat gaat allemaal wel lukken. Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:27

Bah, ik zit maandag weer tot kwart voor 4 gebakken Boos!
Maja, waarschijnlijk ga ik ergens anders rijden, op vrijdagavond, dus dan heb'k daar geen last van...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:24

xSwanHeart schreef:
Bah, ik zit maandag weer tot kwart voor 4 gebakken Boos!
Maja, waarschijnlijk ga ik ergens anders rijden, op vrijdagavond, dus dan heb'k daar geen last van...

Hehe ik nog maar tot drie uur maar aangezien me rooster denk ik een beetje overhoopt wordt gegooid (lees: ze hebben heel frans vergeten in te plannen voor me) zou het misschien ook kwart voor 4 kunnen worden maar dat denk ik niet.

Nouja, je had nog 4 of 5 lessen toch lein? Je rijdt dan nog in de 6 uur les op maandag (of had ik dat al gezegd Clown ) en kweet niet of je dan op Bravour komt aangezien die nog in "carentaine" (of zoiets Koe ) zit... maar denk dat je er misschien nog wel een keertje op kan rijden want als die nog 5 weken ziek is dan is het volgens mij niet helemaal goed.... vijf weken voor een zware verkoudheid? Sigaar

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:32

Ja, weetik ^^ Gewoon de normale lestijden nog, toch?
Mijn rooster gaat wrs ook nog overhoop, want ze hebben nergens grieks ingepland... ¬¬
Ik merk vanzelf wel of'k op Bravour zit of niet... Vind't ook wel weer eens leuk op een ander Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:42

ik heb mischa zaterdag nog gesproken en ze zei dat bravour al wel aan het opknappen was maar hij staat nog zeker 1 a 2 weken stil denk ik!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:54

Wauw, ik heb zóooo lekker gereden vandaag! Haha!
Bijna zonde dat ik wegga, haha.
Ik ga geen hele verhalen ophangen [dat mogen anderen doen, mochten ze daar behoefte aan hebben], maar Injoy liep echt súper!
Misschien niet de hele tijd afgebogen aan de teugel, maar verder... Haha! Ben dr toch wel behoorlijk vrolijk van, terwijl ik eigenlijk helemaal geen zin had om te rijden...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:16

Hahaha het ging zoooooooooooow goed Lein. Het ging bij iedereen super, alles liep mooi gebogen en was lekker los. Partyman een beetje te los want de rem was een beetje zoek, behalve in de galop dat ging voor het eerst echt super. Maar de rest ging een beetje bagger, naar mijn mening dan. Maja, dan weet ik dat ik nog veel te leren heb. Vork

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:32

Mara! 't Ging helemaal niet slecht man! :| Hij liep hartstikke goed!