Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het ging echt super lekker, ze was hengstig en dat was een beetje te merken, ze was wat heter en sneller als normaal.
Heb 1 rondje zonder beugels gegaloppeerd omdat ik ze opeens kwijt was maar dat ging wel goed.
(Behalve dat we bijna over het krukje gingen springen omdat ik er eigenlijk omheen wilde maar Widuna op het laatste moment er voor langs
) En van stap naar galop lukte ook, werd ze wel een beetje heet van maar dat was wel fijn. Heb dus weer lekker gereden de eerste keer, het ging niet allemaal even soepeltjes maar dat kwam meer omdat ik met mezelf in de knoop zat.
Bij de overgang van galop naar draf veranderde ik opeens in een zoutzak en me benen leden soms een eigen leven.
Maar dan weet ik dat ik nog heel veel te leren heb.
) maar toen ik eindelijk op Gjesta zat gingen we op weg naar de wei, eerst dacht ik; laten we maar geen drafje doen want dan lig ik er direct naast maar dat viel reuze mee, Gjesta zit echt heerlijk zonder zadel in de draf.
En idd, een fjord zit echt heerlijk zonder zadel.
.
. Maar ik vond het wel een erg leuk paard, ik weet alleen niet zo goed hoe ik hem zou moeten rijden
. Nou ja, volgende keer beter
.
Wat doe je dan opeens op bokt.
_Mara_ schreef:Ik ben allang weer terug, hihi! Ik ging dus bij m'n buren kijken, even naar die nieuwe bijgebouwde kamer. Was wel mooi[***] jij ging toch weg?Wat doe je dan opeens op bokt.
Maar ik ben dus allang weer terug 
Zwerte schreef:Nee, Ivo is al vaker bij Ini geweest. Het is een Fries die aan zijn linkeroog blind is (toch? Dat dacht ik iig). Meestal komt hij met ponykamp en gaat hij mee op buitenritivo, is dat een nieuw beesie? pony neem ik aan?
.
. Mooi paard hoor! Ik herkende hem helemaal niet meer, hij was naar mijn idee vroeger veel lichter van kleur, hij is nu mooi donkerbruin
Ging vast wel goed, heb hem maandag en woensdag ook zien rijden en hij gedroeg zich echt als een engeltje en liep echt super netjes. Hopelijk bij jou ook. Ook één vraagje, reed er heeeeeel toevallig iemand op Kanjer bij jou in de les. (Haha is neit een klein beetje zenuwachtig ofzo voor maandag, maar het zou fijn zijn als die zaterdag ook gereden is voordat ik er maandag waarschijnlijk op moet.
)
Donja hoe is het nu bij de Stroomruiters? Beetje naar je zin? Vertel vertel!
Na de les hem heerlijk afgespoeld, hij stond echt te genieten! En de wei weer in, was erg lief want hij wilde voor het eten nog wel ff een knuffeltje, toen pas liep hij weg! Dus hij herkende me idd nog
Ben er echt heel blij mee, met onze keuze! 
Maar hij was dus wel serieus aangekomen.
Nouja, ik voelde me nog niet heel pessimistisch en dacht, wie weet gaat het wel goed maar na twee steigerende paarden aan de hand had ik al zoiets van;oké volgens mij is het mijn dag niet.
Maar hij liet zich zomaar vangen in de wei en liep vet braaf mee. In de stal was die ook braaf totdat ik zijn zadel op wilde doen, ik had hem wel vast staan maar hij rende haast door de stal heen en probeerde met een karatekick mij uit zijn stal te jagen.
Maar daarintegen kon ik wel zelf zijn hoofdstel in krijgen, ik stond echt verbaasd. Nou toen begon de les en ik zat echt met verbazing op Bram. Hij heeft maar anderhalve keer niet echt geluisterd, de eerste galop duurde echt super lang voor mijn gevoel en ik was helemaal buitenadem en toen viel die in de draf maar ik moets door galloperen en toen zag die king en probeerde die heel hard achter king aan te gaan maar met één schopje ging die braaf weer op de hoefslag.
Nou, ik was dus echt hélemaal buitenadem en de tweede galop kwam er voor mij gevoel al weer snel aan en toen was mijn concentratie één keer weg en toen rende meneer de groep in. Ik had zoiets van oké, laat maar. Maar toen dacht ik: Nee! Ik meot doorzetten anders heeft die gewonnen en gaat die de rest van de les vervelend doen. Dus hup, tik op zijn schouder en huppa verder in galop. Het ging echt woowie goed.
Tis nog steeds niet mijn lievelingspaard maar het is wel een goed leerpaard, je moet echt enorm op je zit en met je benen rijden, op de teugels werkt niet echt. Heb alweer zin in maandag! En oja eef als je dit nog leest, jij staat nog gewoon voor de 6 uur les op maandag net zoals marjolein en jori.
Hoop dat ik om 6 uur kan blijven rijden maar dat zie ik morgen wel.
En ik rijd waarschijnlijk meestal dus teveel met me teugels en vergeet me benen hierbij. (Merk ik ook op Widuna, die racet soms ook opeens van de hoefslag af, maar Widuna heb je ook zo weer onder controle, bij Bram is dat wat minder.) Maar Bram is een goed leerpaardje, kan ook altijd wel zien als ik vooruit ben gegaan of niet. Ik kan nu wel zeggen dat ik vooruit ben gegaan want zo "fijn" heb ik nog nooit op hem gereden.

xSwanHeart schreef:Bah, ik zit maandag weer tot kwart voor 4 gebakken
Maja, waarschijnlijk ga ik ergens anders rijden, op vrijdagavond, dus dan heb'k daar geen last van...
) en kweet niet of je dan op Bravour komt aangezien die nog in "carentaine" (of zoiets
) zit... maar denk dat je er misschien nog wel een keertje op kan rijden want als die nog 5 weken ziek is dan is het volgens mij niet helemaal goed.... vijf weken voor een zware verkoudheid?

Ben dr toch wel behoorlijk vrolijk van, terwijl ik eigenlijk helemaal geen zin had om te rijden...