Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Froukje is door Allart (van het zadel) vandaag helemaal de hemel ingeprezen! En als één iemand verstand heeft van Friese paarden is hij het wel! Hij zei zelfs: Als je d'r laat dekken door een Tietse of Heinse dan ben ik de eerste koper van het veulen! Hihi, toen werd ik natuurlijk apetrots op Froukje. Maar het eerste veulen verkoop ik lekker toch niet

En Lin was daar de dube van, want die moest mijn geratel daarna natuurlijk aanhoren, hihi! 
Reentjuh schreef:Het gaat de laatste tijd wel lekker met die kleine hè![]()
Ik hoop dat hij er niets aan over heeft gehouden.
wordt er moe van haha, maar wss is er niks aan de hand op eerste gezicht morgen zien we wel weer
corinatoet schreef:wat een gave foto's , wanneer heb je die genomen, wat een droppie is het ook
corinatoet schreef:nou ik ben weer redelijk opgelucht, dus gaat een douchie pakken, en dan heerlijk maffen, ik spreek jullie morgen weer,
doeiiiiiiiiiiiii
corinatoet schreef:nou ik ben weer redelijk opgelucht, dus gaat een douchie pakken, en dan heerlijk maffen, ik spreek jullie morgen weer,
doeiiiiiiiiiiiii