STAL MEYVLIET

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verania

Re: STAL MEYVLIET

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 08:38

HaileysComet schreef:
Fijne dag en ik zie je van de week! Doeg!!!

oke

doei

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 08:47

Kimmie, lijkt het je nog wat -na het lezen van mijn dramaverhaal op de vorige pagina- om te helpen volgend jaar op de bowlingbaan? Ik heb je nl. alvast opgegeven voor 2008, omdat je zei dat je het wel leuk vond.

Ik had trouwens alweer mijn bekende voorgevoel hierover, maar ben er toch ingetrapt. Volgende keer toch maar weer naar mijn zesde zintuig luisteren...

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 20:03

Hai hai,

zo vanmorgen even gereden op banaantje ging best wel goed.
daarna is ze heerlijk het land op gegaan.

smiddags rond half 5 was ik weer op stal en ben eerst de paarden binnen gaan halen.
en toen met lisa en ghasi naar buiten gegaan, lisa op ghasi en ik naast verania, ze was super braaf liep eigenlijk al snurkend mee, ze is nog nooit echt buiten in het verkeer geweest dus ik was helemaal happy en trots op mijn paardje. we kwamen echt alles tegen, motoren schooters boten fiesten met rare bakjes ervoor treinen vrachtwagens, ze heeft alles gelijk maar gehad.
het enigste wat ze van dichtbij wilde zien was dat klotstende water als er een boot voorbij kwam, dat was zeeeeer interesant, de boot op zich was niet eng maar dat water dat klotst. ze bleef dan alleen maar staan kijken en verder niets. lief he.

volgende keer erop.

nou tot morgen maar weer, ik had al een pb gestuurd naar ehm lytse dat ik morgen ochtend niet red met buiten zetten smorgens ,moet met mijn pa naar het ziekenhuis toe.

nou doei doei, tot snel allemaal weer

gr shirley

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:12

Jeeeetje Ing, wat verschrikkelijk. Een voordeel: dit doe je echt nooit nog een keer hihi.

Tis echt heel erg joh. San heeft Geetje vandaag gedaan en nu mis ik d'r echt. Zat zelfs nog te denken om na mijn werk even langs te gaan om een knuffel te geven, ben echt gek op die pony. Maar zal maar een beetje afstand moeten gaan nemen, mijn toetsweek komt er bijna aan en San wil d'r pony terug hihihi.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:16

Kan ik me heel goed voorstellen hoor Noor, het is toch een beetje je eigen pony die je elke dag ziet.

Die dag was echt verschrikkelijk en doe ik ook nooit meer!

Leuk dat Verania het goed doet buiten! Leuk kun je eens naar het Delftse Hout rijden, als je voorbij de Vliet bent, heb je alleen nog even een stukje onder en tunnel naast een tram, dan de brug over (trams eronderdoor) en als je dat hebt gehad, kom je eigenlijk niets engs meer tegen. Echt knap van banaan!!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:47

Heb nieuwe foto's uit Bali gekregen! Vandaag gemaakt, maar op Bali slapen ze al een tijdje (6 uur later).

Ze zijn nu een week bezig en hebben al een weg gebaand naar waar het huis moet komen. Ook zijn ze bezig om een begaanbaar pad te maken de berg af naar de rivier beneden. Waar je dan kan vissen of met een bootje opkan. Je kunt ook de rivier oversteken en dan kom je in een stuk regenwoud.

Afbeelding
Linksboven een van de uitzichten van het stuk land.
Rechtsboven zijn ze hout aan het bewerken.
Linksonder een weg gebaand door het oerwoud en achterin links zie je een soort hutje wat ze hebben gemaakt om uit te rusten uit de zon. Op de achtergrond zie je een berg met rijstvelden.
Linksonder moet je goed kijken zie je drie mannen op het toekomstige pad naar de rivier.

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:26

Wauw, echt super mooi! Wat is het daar een paradijs. Wordt echt een ontspanningsoord heh? (Na al het ploegen dan hihi)

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:30

Heerlijk ontspannen daar! Heb er nu al zin in, maar het duurt nog een jaar ofzo, ze denken het volgend jaar mei af te hebben. Maar ze zijn daar erg gelovig, van de week wilden ze bomen kappen, maar de goden hadden gezegd dat het niet een goede dag was, dus zijn ze een dag later begonnen. Maar dat hoort er allemaal bij, is de charme van het land.

Vanavond komt trouwens een spannende documentaire om 22:55 uur over Amity Ville (o.i.d.) daar was al een horrorfilm over gemaakt, maar dat huis schijnt dus te spoken... Ga ik straks in mijn bedje kijken, dan durf ik waarschijnlijk niet meer naar het toilet beneden! Bloos!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:02

Hihihihi, nou ik ga lekker slapen.

Veel plezier heh Knipoog En als je echt heel nodig moet moet je denken aan een heel grappig moment, bij mij helpt het, anders durf ik ook niet op de wc en wij wonen nog wel in een flat haha.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 05:39

Ik ben na 10 minuten in slaap gevallen... Wel jammer wou het toch wel graag zien!

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 07:22

hey ing!!!
nou meld mij maar weer af hoor want ik ga daar echt niet op die manier een dag zitten! whahahha......

kus..

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 16:04

Kim, je staat al op de lijst voor volgend jaar. Duivel

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 17:44

Hahahaha

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 17:45

Nog meer vrijwilligers?? Extreme duivel

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:47

neeeeeee!!!! WHAHAHA......

oh ja trouwens noor thanks voor je smsje vandaag als je online bent mail me dan even dan mail ik jou het hele verhaal erover oke????
kus.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 06:40

Afbeelding

zo strakies weer naar stal toe
gisteren heeft verania lekker in de molen gestaan (of ze het lekker vond weer ik eigenlijk niet maar goed) ikke lekker uitgemest en bakkie gedaan met rene en haar mestboy whaha.

hopen dat het een beetje normaal weer is vandaag want jarno heeft sportdag vandaag, hij heeft er eeeeeeeeeeeeerg veel zin in (niet dus)

maar goed voor diegene die straks of vanmorgen naar stal gaan tot straks en anders laaaaaaaaaaaaater.

gr

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 07:45

Citaat:
rene en haar mestboy whaha.

Nagelbijten / Gniffelen hihi...

Ik ben er vandaag pas rond 19u.. lekker springles! woehoe!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 07:51

CharlyBrown schreef:
Citaat:
rene en haar mestboy whaha.

Nagelbijten / Gniffelen hihi...

Ik ben er vandaag pas rond 19u.. lekker springles! woehoe!!

oooooooooooo leuk springen .
ik ga over en poosje ook maar eens springen hihi

maar ik ga nu naar stal

ik zie jullie vast wel weer

gr

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 12:56

Hai hai,

zo vanmorgen even naar stal geweest was weer even gezellig.

ik gelijk verania gelongeerd met dubbele lijnen daarna in de molen gezet.
de paarden van mike hadden sjoukje en sander ook in de molen gezet ivm mesten.

Ik nog even zitten kleppen met dennes en rene zien we ineens sander voorbij lopen met mijn verania whaha.
wij zoiets van wat gaat hij doen.
we dachten laat maar gaan en kijken hoe lang het duurt voor hij het in de gate heeft.
nou heeeeeeeeeeeeeeeeel lang dus,
ik met rene naar stallen van mike toe en ik vraag sander of hij die vos ook gaat poetsten en rijden, hij ja ja ik o das mooi whaha.
Gaat sander me heel vreemd aan zitten kijken en wij lachen whaha, en hij gelijk heb ik de verkeerde wij JAAAAAAAAAAAAA ahaha, hij van ja ik dacht al had de vos een grote bles en waarom staat deze vos met grote ogen te kijken in de box van wat doe je met me.

whahaha
wat een giller.
heb verania maar weer in der eigen box gezet en die andere vos uit de molen gehaald en in zijn eigen stalletje gezet.

De hengst stond overegens buiten anders had ik verania wel eerder onderschept lijkt me niet een echt goed plan om verania naast de woeste hengst te zetten van mike whhwha.

nou dat was mijn dagje weer.

misschien vanavond nog en anders morgen ochtend

doei doei

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 14:51

je had lekker niks moeten zeggen dan kwam die lekker opgezadeld aan om der te gaan rijden!!! whahaha.....(K)

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:14

Ahhh! Geweldig!!! Was inderdaad wel leuk geweest als Sander helemaal kant en klaar op Verania had gezeten! Haha!

WOESTE hengst!! Knipoog

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 18:40

HaileysComet schreef:
Ahhh! Geweldig!!! Was inderdaad wel leuk geweest als Sander helemaal kant en klaar op Verania had gezeten! Haha!

WOESTE hengst!! Knipoog

ja leuk he had ik eigenlijk moeten doen, maar ja de woeste hengst was onderweg dus ja werd een beetje lastig hij ging eerst die andere vos doen.

ik ga hem de rest van de tijd alleen maar plagen, telkens als ik hem zie lopen met een paard vraag ik of hij zeker weet of hij de goeie heeft whaha.

en goed he van mij ik ga het leren met dat gedoen rond WOEST enzo.

gr shir

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:17

Shirley je bent al helemaal ingeburgerd! Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 19:28

HaileysComet schreef:
Shirley je bent al helemaal ingeburgerd! Haha!

ja goed he.

ooooooooooooo ik ben zo goed whahah

gr

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:16

Je bent geweldig! Haha!