Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Op Aglona en Bailey... maar twijfelde wel omdat ik 2 weken geleden met de springles eraf gevallen was
. Maar ik wil het gewoon en als ik het nu niet doe... dan komt het er niet van
.
en banger te worden) dan wil ik 3 juni ook wel mee doen. Alleen dat is wel op mijn verjaardag... fallenangel3 schreef:Hey mel betekent dat dat ik je profiel niet meer ga maken
En hoe laat ben jij morgen op de manege..
heb net met wat moeite de thiedeman teugel aan mijn hoofdstel vastgemaakt, nooit meer geklooi met de thiedemanteugel! Alleen moet hij er volgende week wel weer af voor de springwedstrijd, ik ga niet het risico lopen dat het paard tijdens springen erop stapt en het breekt of zo

.
). Dat je vanaf de F6 niet meer met thiedeman mag rijden?? Alleen op Rox dan weer wel?.. Astor schreef:Ik ga ook weer dresuurwedstrijden doen
Wil nu echt proberen alles netjes op As te doen (a)
Ik heb al zooo langgeen fnrs wedstrijd meer gereden niet normaal
fallenangel3 schreef:Nu glimt hij nog haha.
Hij was trouwens bij het zadeltje 10!!! euro goedkoper dan bij fillydale! Heb ook meteen een blousje gekocht zonder mouwtjes en moet me toch ook echt weer eens in gaan schrijven voor de wedstrijden..
ik heb trouwens gehoord van Roxana (zo heet ze toch, die Inca huurt, ik ken er al zo lang en nog weet ik niet zeker of ze zo heet). Dat je vanaf de F6 niet meer met thiedeman mag rijden?? Alleen op Rox dan weer wel?..
Ik had het nooit eerder gehoord, heb de F7 op Jozele ook altijd met thiedeman gereden!
fallenangel3 schreef:Astor schreef:Ik ga ook weer dresuurwedstrijden doen
Wil nu echt proberen alles netjes op As te doen (a)
Ik heb al zooo langgeen fnrs wedstrijd meer gereden niet normaal
Mijn laatste wedstrijd is op 4-4-2004 geweest.. haha mooie datum he
Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:Nu glimt hij nog haha.
Hij was trouwens bij het zadeltje 10!!! euro goedkoper dan bij fillydale! Heb ook meteen een blousje gekocht zonder mouwtjes en moet me toch ook echt weer eens in gaan schrijven voor de wedstrijden..
ik heb trouwens gehoord van Roxana (zo heet ze toch, die Inca huurt, ik ken er al zo lang en nog weet ik niet zeker of ze zo heet). Dat je vanaf de F6 niet meer met thiedeman mag rijden?? Alleen op Rox dan weer wel?..
Ik had het nooit eerder gehoord, heb de F7 op Jozele ook altijd met thiedeman gereden!
Ik weet niet...Want met Berlingo gebruiken ze het ook gewoon volgens mij.
Jaa, ga je maar inschrijven gaan we samen !
je hoeft toch neit iets van je ruiterpaspoort in te vullen toch? 
.
. Let op die halve voltes voor de rest komt het vast helemaal goed...
). Dat je vanaf de F6 niet meer met thiedeman mag rijden?? Alleen op Rox dan weer wel?..
[/quote]
je hoeft toch neit iets van je ruiterpaspoort in te vullen toch?[/quote]
fallenangel3 schreef:Melissa die van mij was dus langer geleden.
Trouwens mel ik heb gisteren jouw proefje nog even geoefend. Let op die halve voltes voor de rest komt het vast helemaal goed...
Trouwens Rox had gister een soort wondje in haar mondhoek, maar zat er al een tijdje volgens mij. Ik vraag me echt af hoe mensen bij haar de mondhoeken stuk kunnen maken... ze is juist zo makkelijk in de hand!

. Haha das dan ook wel weer knap banketstaaf
.
.
en dan kijk ik wel bij inrijden of er dingen zijn die niet helemaal goed gaan. fallenangel3 schreef:Nee ik zat op Twingo.. dus heb alles lekker in draf en stap gedaan... alleen deed Marina hem niet zo goed.. en toen vroeg ze aan Liesbeth wat er niet goed ging en toen zij ze: 'alles wat er fout kon gaan ging fout. Haha das dan ook wel weer knap banketstaaf
.
In ieder geval ging de volte bij haar niet zo geweldig goed, der gewone voltes waren een beetje ovaal en die halve waren eigenlijk niet echt halve voltes maar meer een schuine oversteek.