Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:Als je het echt leuk vind om kat te doen misschien kunnen jullie dan de kosten delen??
Of wil je daar helemaal niet aan beginnen.
Mijn hart zou daar goed voor zijn maar ik heb groot hart hihi
Ireentjuh schreef:Nou ik was te laat voor de droppies en spekkies![]()
Is het weer zijn zelfde been als toen met zijn peesschede Anous?
maar Madje heeft mijn dag weer goed gemaakt
..heb ooit een zwangere merrie van iemand die in niet echt kon een aantal maanden voorzien van merriebrok omdat het beest niet echt veel te eten kreeg...
madelon31 schreef:ik heb geen pb.....
Fardos schreef:Hier nog even een konijnenupdate!!
Volgens mij zijn het er trouwens maar 4! nou ja maar 4 ik vind het wel ff genoeg hihihihihi
De foto van vandaag!!!!

Marieke_ schreef:Arme Bizzie liep echt niet lekker. Galop zat heel raar. En daarna op de rechterhand ging helemaal niet meer in draf.
Morgen heb ik een date met Anous
een date
hihi Hoe laat ben jij op stal want ik heb waarsch ook nog een andere date
Ik ben ook zo populair he
AnitaJoeri schreef:heb je chocolade van madje gehad,zie je wel jij ben ook een varkentje
vond hij het wel weer wat leuker maar het regende ook nog eens.. Maar hij was behoorlijk stijf..
maar ik ben nu aan het werk.. moet nog een uurtje.. daarna lekker mijn bedje in
.. En daarna me zus helpen met haar verjaardag voorbereiden.. Dus voor mij morgen een niet paarden dagje! madelon31 schreef:nou ik kom nu naar stal heb net gegeten bloemkool dus nu snel omkleden en dan naar donna....

het is lekker weer vanmorgen al even bij Uk geweest en dalijk weer lekker naar pina
en daarna weer naar uk
Citaat:schattig hoor rene,maar ik hoef geen konijntje meer .Ik dacht dat je konijntjes niet vast moet pakken omdat er dan kans is dat de moeder ze verstoot of doodbijt.
Ik zou het best willen hoor en een paar zakken voer kan ze best van mij krijgen maar de hoefsmidt kost nu 90 euro! nu heeft ze het geld niet maar over 6 weken ook niet! dus dan kost het weer 90 euro! en daarnaast zijn er nog een aantal andere redenen die ik hier maar niet neerzet hihihi!