ik heb vandaag geblunderd in de eco (economie) les
haha
stom stom,, ik heb bijles economie omdat ik nog nooit hoger heb gehaald dan een 6,7 (tis al net als bij het paardrijden
) maar iedergeval ik dacht dat ik nu wel een hoog sijfer zou hebben, had ik een 5,5 :| stom dus! ik de hele les sagie,, zegt die kerel (een lange kerel, jong onzeker van zich zelf;)) als er nu nog iemand iets anders doet dan opleten (aangezien wij de heeele les lopen te kloten) gaat die er uit en mag hij alles wat hij er uit is het dubbelen terug komen. de hele klas bleef klo*ten maar ik werd er natuurlijk uit gestuurd (ik bleek aanstichter te zijn van het lawaai :S
) ik mocht na een kwatier terug komen en toen zij hij dat ik dus een half uur terug moest komen :| klote vent! ik weer sagie en toen werd ik echt pisig! dus ik zij,, onder zijn uitleg door dat de hele klas aan het fu*cken is en dat hij hun er niet uit stuurd,, (nog niet echt erg maar ik zit op een hele christelijke strengen school bek is daar al erg
moe tje na gaan wat fu*ck daar voor probleem maakt
) de leraar zij niet echt te veel durfde hij ook niet
maar toen kwam de grot klaper,, ik wees naar een vriedin die voor de leraar zat en riep heel hard,, maar jij zit ook dik te fu*cken! en toen werd hij heeel kwaad,, en nu mag ik nog langer nakomen
terwijl ik me gewoon versprak! ik wij zegen maar zij zit ook dik te fuc*ken maarja,,
nu ben ik helemaal sagerijnig!
haha heeel verhaal 
edit: heb even steretjes tussen de scheldworden gezet, ander krijg je de hele klas is aan het stink moderen, en ik zij tegen de leraard dat hij moest gaan fietsen
haha