ik mocht ook eerder weg. gelukkig maar want ik las net in het wz-topic dat er geen treinen meer naar rotterdam rijden. anders was ik dus 1 van de gelukkige treinloze reizigers
hahaha stinkjong Wij hadden eerst pauze van 12.15 tot 13.00 en daarna kwamen ze er pas achter dat het wel beter was als we nu al naar huis gingen. hadden ze dat niet 3 kwartier eerder kennen zeggen
Ohh ik mocht ook niet eerder weg van school hoor (Calvijn he ) maar het laatste uur viel uit en naar wiskunde was ik al eerder gegaan (25 min tussenuur+pauze erachteraan) dus dat scheelde ook weer 50 minuten en toen was ik om kwart voor 2 uit en kwam me moeder me ophalen waardoor me fiets nu op school staat ik heb gister trouwens op Dvorak gereden maar ik was mijn camera vergeten (sorryyy)
Laatst bijgewerkt door Suuszels op 18-01-07 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Stil opeens hierzo Hoop dat iedereen het heeft overleeft Morgen weer naar de manege heeft niemand ff iets te vertellen ? wat gaan jullie in het weekend doen x
Stil opeens hierzo Hoop dat iedereen het heeft overleeft Morgen weer naar de manege heeft niemand ff iets te vertellen ? wat gaan jullie in het weekend doen x
zoo, ik zal ook weer eens iets zeggen, want het is zo stil hier Straks rijden, en de rest van het weekend vrees ik dat er niks anders in zit dan lerenlerenleren want ik heb bijna toetsweek en ik moet nog zoooooooo veel doen.....bah