jeej einelijk is de wind gaan liggen pfff
wij moesten gister met de trein naar Utrecht om naar een meubelwinkel te gaan.
om 14.00 wilde ik samen met wat vrienden weer terug naar huis toe gaan, duss wij naar het station maarja er reden geen treinen meer naar Amesfoort!
toen konden met de trein via hilfersum naar zwolle we zaten daarin te wachten, toen was er een andere trein rechstreeks naar zwolle.
iedereen uitstapen en naar die trein, de trein naar hilversum reed toen weg.
daar zaten we dan een half uur te wachten en toen werd er omgeroepen dat deze trein ook niet meer reed!
daar stonden we dan in utrecht echt een gaos was het daar!
Eindelijk dachten we dat we weg konden met de trein naar baarn ofzo.... We waren opweg tot we bij een stationnetje kwamen helemaal afgelegen tussen de weilanden met enkel een cafetje en wat huizen de trein ging niet meer verder!
de conducteur en de machinist werden opgehaald en ze lieten ons daar alleen achter!!!
Wij daar nog even wachten, nouja toch maar naar het cafe toe gegaan, zoveel regen en heel veel bomen waren omgevallen.
iedereen papa en mama opbellen
van hoe moet het nou verder maarja er stond allemaal fille dus zij konden ook moeilijk ons ophalen.
Toen was het 16.00u de vader van een vriendin belde op dat hij ons wel zou komen halen maar hij moest helemaal; vanuit zwolle komen, hij zou er dan wel binnen een uur zijn ofzo.... wij wachten en wachten om half 7 werden we uiteindelijk opgehaald!! zoveel fiele!
we waren rond 20.15 in zwolle, ik kon niet meer naar huis want er reed helemaal niks meer! dus bij een vriendin hier geslapen
meeen wt een reis zeg!
gister hebben we ook nog wat andere gebeld en 2 vriendinnen van mij moesten in Arnhem in een velaten trein overnachten! ook nog wat andere klasgenoten in utrecht op het station!!