Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PatriciaB

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:32

Rebeccatjuh schreef:

Zo naar scheveningen; naar de bios.
Dr staat dat saw3 op 4januari in premiere gaat; maar er staan voor vandaag ook al tijden dat ie draait (of zou draaien?) ; toch maar een gokje wagen! En anders lekker naar een andere film..

Voor sommigen; tot morgen! En anders tot volgende week vrijdag!
En allemaal een fijne nieuwjaarswisseling! Lachen

En welke film ben je uiteindelijk geweest?
Wij zijn van de week met zijn 4tjes naar Kruistocht in spijkerbroek geweest.Lidwien van Gabber zat de rij voor ons... toevallig Haha!
De kinderen wilden eigenlijk naar zwartboek maar die is 16 plus....en onze kindjes nog niet hahaha

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:34

patricia!! schreef:
Rebeccatjuh schreef:

Zo naar scheveningen; naar de bios.
Dr staat dat saw3 op 4januari in premiere gaat; maar er staan voor vandaag ook al tijden dat ie draait (of zou draaien?) ; toch maar een gokje wagen! En anders lekker naar een andere film..

Voor sommigen; tot morgen! En anders tot volgende week vrijdag!
En allemaal een fijne nieuwjaarswisseling! Lachen

En welke film ben je uiteindelijk geweest?
Wij zijn van de week met zijn 4tjes naar Kruistocht in spijkerbroek geweest.Lidwien van Gabber zat de rij voor ons... toevallig Haha!
De kinderen wilden eigenlijk naar zwartboek maar die is 16 plus....en onze kindjes nog niet hahaha

We zijn naar saw3 geweest, maar vond er niet zoveel aan, had er meer van verwacht!
Paar weken geleden naar kruistocht in spijkerbroek geweest, met mn stiefbroertje, hij was wel leuk toch?:P

Succes met zoeken naar je slang trouwens !

Nog iets over Odessa gehoord ?

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:40

Allemaal een gelukkig nieuw jaar!!!!!

Ben niet zo lekker vandaag, misschien gister toch wat te veel gedronken hihi Schijnheilig Schijnheilig

Verder iedereen een leuk oud en nieuw gehad??

Met kees zijn oog is het even afwachten totdat de dierenarts donderdag weer komt...

K** zooi, ik heb prison break af, wat moet ik nu kijken dan????

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:46

Rebeccatjuh schreef:

We zijn naar saw3 geweest, maar vond er niet zoveel aan, had er meer van verwacht!
Paar weken geleden naar kruistocht in spijkerbroek geweest, met mn stiefbroertje, hij was wel leuk toch?:P

Succes met zoeken naar je slang trouwens !

Nog iets over Odessa gehoord ?
[/quote]

Ik vond het een erg leuke film.
Ik heb vroeger ooit het boek gelezen Haha!
Saw3 lijkt me wel weer eng..maar dat valt dus tegen?

Ik ben vanmiddag bij Odessa geweest.
Ze heeft het naar haar zin op duindigt.
Verder is het afwachten!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:47

Eng? Nouja, sommige stukjes waren gewoon onsmakelijk, maar niet eng Clown
Odessa nog steeds op Duindigt? Tot wanneer blijft ze daar?
Kelly lekker gereden vandaag?

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 20:56

Kelly heeft lekker gereden.Enrico was braaf Knipoog
Kelly logeert nu bij pascal van Ceasar en morgen gaan ze samen naar de manege.
Odessa blijft voorlopig op Duindigt ivm haar been.

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:22

heey ben weer terug allemaal nog een gelukkig nieuwjaar groetjes chantal

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:01

heej hallo,

ik rijd ook op ten hagen, leuk dat jullie ook op bokt.nl zitten. Ik rijd op Max het nieuwe paardje van Chantal! Die witte schimmel. Nog allemaal gelukkig nieuwjaar ( beetje laat, maar niet te laat )

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 10:12

Happy new year allemaal!! Go jij! Go jij!
Ugh...ben nog steeds erg brak van oud en nieuw Ziek Misselijk ,wij hebben het wel onwijs gezellig gehad!! En erg druk...pffff!!! Mijn auto jongens....die stond voor de deur....gisterochtend was het een en al vuurwerk...auto was echt goor!! Ben gelijk naar de carwash geweest!

Hee silviaftmax, jij hebt mij vanmorgen geholpen met Keesje's oog toch... (of heb ik de verkeerde voor me... Bloos ?)

Hee Chantal!! Waar ben je heen geweest dan??

Linds,nog steeds ziek meissie?? Je klonk echt beroerd gisteren aan de phone!!

Doei!

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:21

hey sil leuk jij ook op bokt k ben weer een weekendje naar mn ouders in emmen geweest maar nu heb k gelukkig weer alle tijd voor max hagd mn auto voor een bejaardenflat geparkeerd dus die was helemaal schoon groetjes

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 20:44

zo weer terug van stal, even lekker in de binnenbak getuft,...

Het scheelde niet veel of ik lag ernaast Nagelbijten / Gniffelen was rustig aan het uitstappen zonder beugeltjes.... vloog een vogeltje voorbij, kees met mij de halve bak door hihih Zij zijn groot en ik is klein! Zij zijn groot en ik is klein!

Het is rustig hier, zijn er nog wel wat mensen dan???? Blond

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 14:33

Hallo allemaal!

Even weer een berichtje van mij!

Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar!!!!

Helaas, helaas... ik ben nog steeds ziek! Het schiet ook niet op ook he? Nans en Natas moeten nu elke keer m'm dagen overnemen, maar ik heb echt geen moed om naar de manege te komen.

Volgens de dokter heb ik weer een of ander virus en ja natuuuuurlijk ben ik dan gewoon weer de banketstaaf... Gelijk benauwd, hele dag (en nacht) door hoesten, hoofdpijn, snotter snotter Ziek

Heb weer nieuwe medicijnen gekregen om mijn 'normale' medicatie een boost te geven, hopen dat het werkt. De koorts is gelukkig al gezakt, als die terugkomt, dan moet ik weer langs de dokter en dan gaan ze vast wéér nieuwe medicijnen geven etc. Sorry hoor, maar ik word hier zo moe van!!! Voel me altijd zo'n ontzettende kneus! Verdrietig

O Patricia ik hoop echt voor je (en voor de buren) dat je die gozer vindt Haha! Zal hij het niet koud hebben dan zo onder de vloer??? Gekke beesten toch eigenlijk ook he? Ze hebben een super leven en dan toch, willen ze weten wat er aan de andere kant van het glas te beleven is!

Ik ga weer offline, heb Schnitzelparadijs gehuurd Haha! Vind ik zoooooooo leuk! Zeker Tygo Gernant!!! Wish me luck!

O ja en trouwens... m'n stem is nog steeds weg, dus als je contact met me zoekt, sms'en is handiger dan bellen, ik ben namelijk behoorlijk onverstaanbaar! Frusty

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:21

heej miss favre Tong uitsteken
Ik ben idd diegene die Keesje in controle mocht houden. Dus je hebt wel de goede voor je.

En nog beterschap he lindsy.
Arme Image is nu aan zn lot overgelaten Huilen

Ik kom vrijdag om even lekker max los te gooien en ff te wandelen
wie weet zie ik jullie nog Pling
-xxx- Silvia

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:36

aaah linz, heb echt medelijden met je meis Ach gut Ach gut hopen dat je snel beter bent, denk dat im je wel mist...

Nou de DA komt morgen om kees zijn oog na te kijken, ben benieuwd, hoop dat het wel beter is

Ben in ieder geval morgen vrij dus lekker de hele dag de tijd

En niet vergeten allemaal renaat morgen te feliciteren he, ze word morgen eindelijk volwassen Hahah!!
(voor zover dat gaat natuurlijk Extreme duivel Nagelbijten / Gniffelen hihihi)

Nou ik ga filmpje kijken zie jullie !!!! Haha! Haha!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 17:01

Pff... ik was eventjes vergeten dat het vandaag 4 januari was! Nee beter gezegd... ik wist niet dat het 4 januari is! Dacht dat het vandaag de 3e was... dom dom dom!!! Gelukkig nog op tijd Haha!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 10:44

Heee!

Hier meld de jarige jop zich Knipoog Tong uitsteken

Alweer 21 jaartjes jong,gaat hard! Knipoog Op naar de 30 he Linz Knipoog

Ik heb mijn hele 'huis' verhaal in een topic gezet (even van me afschrijven) voor degene die nieuwschierig zijn (iedereen kent het verhaal inmiddels wel whaha Bloos ) of het gewoon even willen lezen,hierbij de link:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=706257&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Ik hoop dat er misschien andere mensen op bokt zijn die ook zoiets hebben meegemaakt,en misschien tips voor me hebben,vandaar dat ik het geplaatst heb,je weet maar nooit of iemand iets goeds weet!

Pffff nog 6 uur werken en dan is het weekend... Verdrietig

Wie zijn er vanavond allemaal op stal?

En tankie: gelukkig dat het beter lijkt te gaan met Blannie,hij staat er in ieder geval weer op,en hij ziet er happy uit,jullie verdienen nu ook wel weer wat geluk na alle ellende!!!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 14:15

Dromen

Ligt iedereen te slapen?

Ik ben vanavond weer op stal... eindelijk weer eens!
Hopelijk blijft het droog!
Pling

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:50

Hallo allemaal,

ik weet niet of ik nog kom deze week op Ten Hage. Misschien wel maar moet ff kijken hoe het loopt met mijn strafuurtjes. Haha!

Ja silvia is zo handig om gesnapt te worden bij het spijbelen. Simsaladuur, silvia krijgt 4 uur Huilen
En dat terwijl ik alleen maar ff een extra uurtje naar de manege wou.

Kunnen jullie geen handtekeningen gaan verzamelen voor mij ofzo Cool

Alvast allemaal bedankt voor de actie's die jullie voor mij opzetten Tong uitsteken

doegdoeg Silvia

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 09:19

Hallo allemaal,

weer berichtje van mij. Zit op school Boos!
Mijn boekverslag te maken (rot nederlands)
Wees maar blij dat jullie allemaal werken want de hele dag zown commando troep achter je is niks hoor

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 09:52

hey daar is er verder niemand ? nou gezellig ga vanmidaag maar weer ns naar max toe ben vandaag lekker een dagje vrij dus zo ff boodschappen doen groetjes chantal

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 13:11

Besloten vandaag maar een dagje vrij te nemen; totaal geen zin om een college te volgen over bezwaarschriften e.d !

Net dus heeeeeerlijk uitgeslapen en ga zo maar is beginnen met alles hier een beetje opruimen.

Trouwens, vrijdag heeft t verzorgstertje van Gabber (die enriqo ook gedaan heeft, ben dr naam kwijt!) weer een keer op Enriqo gereden, zag er leuk uit ! Lachen

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 09:12

heeeeeeeee ben ik weer eens een keertje hoor!!! zo druk metvanalles en niets de laatste tijd!

BLAN IS GOED!!!!!!!!!!! foto s laten maken en zijn been is superstrak en nix mee aan de hand. de wond in zijn kootholte moet gewoon genezen en dan kan ik weer rustig opbouwen met rijden!!!!!!!!! super opluchting!!!!!!!!!

ik ben vanavond weer op stal voor pieta en blan, met jaja,,,,,,,,,een jack russel van mijn broer! ze heet july en ik mag er een maandje op passen ben benieuwd! (moest net al meteen me bed uit omdat ze uit moest.......ff wennen haha)

renaat, hoop dat jij ook goed nieuws krijgt vandaag over kees zijn oogje!!!!!!!!!!! zie jullie vanavond als jullie er zijn!!!!!!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 09:38

Goeiemorgen Doei!

Ja ik hoop echt dat zijn oog gewoon genezen is!! Anders word ik GEK!! Helaas kan ik er niet bij zijn als de dierenarts komt,daar baal ik wel behoorlijk van! Maar ja,San is vrij dus die mag Keesje in de houtgreep nemen... Rolleyes Hoop dat de dierenarts er zonder kleerscheuren vanaf komt,en Keesje een beetje meewerkt!! Blauw oog ?

Gelukkig he,dat Blan helemaal goed is! Eindelijk een meevaller voor jullie!

Ja ik ga vanavond nog wel even hooi enzo geven,dus dan zie ik jullie wel,wie is er nog meer vanavond??

Doei, doei

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 10:45

He gelukkig alles goed met blan, jullie ook weer wat geluk dit jaar!!

Nou ga zo maar naar stal, en dan wachten op de dierenarts, pfffff, hopen dat ze een beetje op tijd komen, en hopen dat zijn oog weer helemaal normaal is....

Nou verder niet veel te melden het is de laatste tijd een beetje stil...

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 09:54

Keesje's oog is ook weer helemaal oké!! Go jij! Go jij!

Ben er blij mee!