Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nadine240904 schreef:Kennen jullie Donder nog? Die was verkocht aan de trynwalden in oenkerk, vriendin van mij rijd daar. daarna is hij verkocht aan mensen, maar die hebben Donder wéér verkocht. Nu is hij van een meisje, zij rijd er wedstrijden mee en gaat erg goed. Hij heet nu Danilo. Had contact gehad met haar vorig jaar. En op trynwalden was Donder erg sloom, en helemaal niet vervelend. Terwijl hij op de Leeuwarder manege strontvervelend was… Nu is hij in ieder geval erg lief vertelde ze me

?
.
.
Ik zal zoeken of ik er nog foto's van heb.
.
.
.
.
. IkhouvanChey schreef:Zie je Donder nog weleens?
En je pony ook!
En je pony ook![/quote]
Jessica1984 schreef:IkhouvanChey schreef:Zie je Donder nog weleens?
Nee, helaas niet!
Ik ken jou ook wel trouwens!En je pony ook!
?
. Jessica1984 schreef:IkhouvanChey schreef:Nee, helaas niet!
Bedoel je die pony in mijn profiel?
Misschien bedoel je namelijk wel iemand anders.
Nadine240904 schreef:Nee, helaas niet!
Hé ken jij Jildou en Ylze?
Die Fjord + naam en jij komen me bekend voor! En ik zie dezelfde stal als waar Ylze staat
.
. 

IkhouvanChey schreef:Ja dat is Chey en ik ben niet Chantal.
Ik heb Chey een tijdje verzorgt wou Chantal wel maar ze is verkocht waarheen weet ik niet precies.
Nadine240904 schreef:Kan wel kloppen, maar je hebt me wel een aantal x gezien, maar niet onthouden denk ik
Ik woon in Leeuwarden, maar ken Jildou al vanaf me geboorte en in mn hartsvriendin zeg maar
Dus was er niet super vaak, maar heb je sowieso aantal x gezien!
En ik vind Fjorden niet mooi, maar ik weet nog wel dat ik jouwe erg mooi vond! Heel mooi en goed verzorgt zagen ze er ook uit! En dat veulentje, zo poepig!
Dat zeggen wel meer mensen die niet van fjorden houden....
.IkhouvanChey schreef:Ja heel zonde echt.
Ik vond het ook echt een superbeestje hoor ik had mijn ouders bijna zover om haar te kopen maar het moest redelijk snel gebeuren dus het is er helaas niet van gekomen omdat alles best snel moest ze heeft haar uiteindelijk weggedaan omdat ze er zelf geen tijd meer voor had het vond het zelf volgens mij ook wel jammer wat voor pony heb jij in Tytsjerk dan?