Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
danifur schreef:ik ga ook nog stappen zaterdag met marjolein en mandy waarschijnlijk.
Maar ook pas na de BBQ.
Het zal ook wel heel gezellig worden, dus ik ga mke dan verder ook niet haasten om te stappen ofzo.
Als t om 1 uur afgelopen is, dan ga ik om 1 uur naar de stad ofzo. haha
danifur schreef:ohw jullie wisten t nog niet he! ik ga trouwen
AnneOmie schreef:danifur schreef:ohw jullie wisten t nog niet he! ik ga trouwen
![]()
Met Ken![]()
naadje24 schreef:waar ga je altijd stappen daan?

danifur schreef:naadje24 schreef:waar ga je altijd stappen daan?
Ik ga bijna altijd naar zaandam, maar daar zijn we nu toch echt wel n klein beetje uitgekeken.
Dus we gaan binnekort ook wel ff naar amsterdam.
En jij?
AnneOmie schreef:Hahaha ik ben ook bruidsmeisje...
Uh nou Daan is gevraagd model te zijn voor iemand en nu moest ze dus een jurk passen en ze moeten nog oefenen voor het kapsel wat ze dan krijgt. Er gaat alleen niet echt veel van haar haar af ofzo en ook geen bizarre kleuren geloof ik
danifur schreef:AnneOmie schreef:Hahaha ik ben ook bruidsmeisje...
Uh nou Daan is gevraagd model te zijn voor iemand en nu moest ze dus een jurk passen en ze moeten nog oefenen voor het kapsel wat ze dan krijgt. Er gaat alleen niet echt veel van haar haar af ofzo en ook geen bizarre kleuren geloof ik
Klopt, iemand kwam me tegen in de stad. En de vriend van een vriendin van mij kent haar.
Ze vroeg me opeens of ik dat voor haar wilde doen enzo, omdat ze me er precies helemaal goed voor vond.
Ze moet haar kapsalon promoten. Maar ze hebben van deze kapsalon wel 40 andere kapsalons overal. Dus komen er wel 40 modellen + 40 kapsters die allemaal hun model aan elkaar moeten presenteren.
@Naadje; ik zou ook nog n x met Willemijn meegaan naar [***]! misschien komen we je dan wel n x tegen