nathalie1980 schreef:Nog 9 dagen en dan mag die kleine van ons ook in de groep staan bij die kleine doerakies. Gaat echt super met los gooien.
gaat al opschieten, wat gaat die tijd snel
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nathalie1980 schreef:Nog 9 dagen en dan mag die kleine van ons ook in de groep staan bij die kleine doerakies. Gaat echt super met los gooien.
Flurk schreef:zo vanmorgen was het lekker rustig op stal
De kleintjes hebben lekker lang in de paddok gestaan en Dimas had iets op de grond gevonden waar hij zich kostelijk mee aan het vermaken was
nathalie1980 schreef:Bij deze een foto van een week geleden. Weet je alvast hoe hij eruit ziet. Gisteren 12-10 is hij gemeten op 1.38 m Gaat de goeie kant op.
Whitney01 schreef:Goed Nieuws
Vandaag (zondag) eindelijk (sinds zo'n 7 weken) weer naar stal geweest! Ik voelde opeens vanbinnen 'nu ga ik'
![]()
Dus rolstoel in de achterbak en gaan, was wel een beetje zenuwachtig en blij en alle emoties door elkaar haha!
Gelukkig was het best rustig op stal en ben meteen bij Dimas gaan kijken! Toen kwamen er wel even wat traantjes..maar daarna ging het goed!
Volgens mij herkende hij me nog wel want hij bleef als enige van de veulens met zn hoofdje door het rek staan terwijl de rest achterin stond te eten. Heb lekker tegen em zitten praten en gekriebeld en kreeg zelfs nog kusjes van em op mn gezicht![]()
Whitney was weer de nuchterheid zelfde en leek zoiets te hebben van, waar zat je dan??!! haha
Maar wat zag ze er goed uit, en haar voorpluk leek wel weer gegroeid![]()
Later toen ze los in de paddock stond en ik in mn uppie ervoor stond te kijken kwam ze wel naar me toe lopen om gezellig bij me te staan.
Iedereen op stal was superlief, en kwamen allemaal even praten hoe het ging![]()
Dus was echt een hele fijne dag!!
Hopelijk krijg ik niet te veel na-last en kan ik over een weekje ofzo weer een keer.
Ga nu nog even nagenieten en zwijmelen over mn liefies
Whitney01 schreef:Mooie foto's Lida! Hij doet het goed zo te zien he, voor de kar.
Gaat het rijden ook zo goed?
Whitney01 schreef:Hartstikke bedankt Lida!! Gave foto dat ie zo raced haha! Is de eerste keer dat ik em zo los zie met de groep. Is dat altijd rond de zelfde tijd of verschilt dat? Zou er wel een keer bij willen zijn.
Zie flurk idd lief kijken op de achtergrondHij zat me ook laatst zo lief en nieuwsgierig aan te kijken vanuit zn stal toen ik langskwam in de rolstoel haha, hij dacht zeker ohh die heeft ook een kar
Maar vind het wel knap van em hoor zo voor de kar enzo! Want hoe oud is ie nou? 4? Hoop dat het snel beter gaat voor jullie, maar komt goed hij is nog jong.
Flurk schreef:tjonge wat een dag gisteren.
dacht lekker even te gaan rijden in de binnenbaan (hij was gesleept en nodige uit om erin te gaan rijden) maar ja het begon al dat het druk was op stal en er 2 hoefsmeden waren en daarna Peg... (zal haar naam hier niet voluit zetten) met een paard keihard op het erf ging rennen en hier de paarden wat wakker van werden wat het poetsen niet vereenvoudigde daarna was ik opgezadeld en wilde net zijn hoofdstel in doen maar toen moest ze zo nodig dat zelfde paard even los laten lopen in de binnenbaan en moest ik dus even wachten dat is op zich niet zo erg maar door het overmatig zweep gebruik viel het niet mee om veilig een hoofdstel bij Flurk in te doen maar oke dat was inmiddels ook gelukt en mijn humeur kwam dit niet ten goede daarna had Flurk ook nog niet eens echt zin in lopen en was er plastic van de balen aan de verkeerde kant van het schot beland waardoor de achterste hoek slecht bereikbaar was (Flurk durfde er niet te komen) uiteindelijk lukte dit en kon ik normaal over de hoefslag rijden maar het rijden ging niet echt lekker (gewoon pech dag zeg maar) dus dacht ik even ontspannen buiten te gaan stappen maar ook dat was niet helemaal zoals ik het had verwacht dus ik kan zeggen dat ik niet lekker gereden heb toen ik terug kwam en wilde afzadelen moest ik eerst een houten kruk opzij zetten omdat dezelfde Peg... deze weer eens lekker midden in het pad had gezet en omdat er ook nog moest ik worden uitgemest had ik Flurk in het gangpad geparkeerd maar ja hij wilde niet stilstaan en liep heen en weer en daardoor kwam hij met zijn voet in een voerschep vast te zitten. Deze was met geen mogelijkheid los te krijgen en er was niemand die even kon helpen (Jan was even weg met de kar, Peg... was haar knol aan het rijden en ook te beroerd om even te helpen en na een hoop ellende heb ik uiteindelijk het ding met een tang kunnen stukknippen. kortom het was een vervelende middag met veel pech