darcyy schreef:ik rijd ook bij een "fnrs manege" en ik zit in de f4ik rijd bij manege middenhof
leuk die manege ken ik daar staat fam van mij op stal
ik heb daar in het verleden ook nog wel eens gejureerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
darcyy schreef:ik rijd ook bij een "fnrs manege" en ik zit in de f4ik rijd bij manege middenhof
Flurk schreef:kortom een paard wat niet kan aanspringen in de juiste gallop en dit is van te voren bekend maar de rest klopt dan geef ik dus een 6 wel wil ik zien dat de ruiter dit probeerd te herstellen en niet na 1 rondje rijbaan maar voor de volgende letter anders wordt het cijfer dus toch lager
Afhankelijk van het niveau dat je rijd, mag je best een paar pasjes stappen. Daarom wordt dat ook specifiek gevraagd in de lagere proeven. Eerst een onderdeel stap, dan een onderdeel halt en dan pas groeten.

Ik moet een F6 rijden geloof ik...moet wel lukken toch?

ik heb er weer zin in
ik moet f5 b .. ik weet niet of ik m ga halen .. die pony is vrij druk ... maar ik zie wel
Georgette schreef:Ik mag twee keer op 1 dag starten, omdat ik het m'n opleiding doe, heb een uitstroomeis van F12.
Heb in de 7a en in de 7b een promotiepunt gereden, had 217 en 220 punten
Mams mee om te schrijven, chocopepernoten en leuke proefjes gezien
Shalimar schreef:Wat vinden jullie nou het leukste om te jureren? De lage of juist de hoge proeven?
De lage proeven zijn ontzettend leuk, omdat je dan de ruitertjes hun eerste pogingen ziet doen. Die maken van die heerlijk onschuldige blunders als zwaaien ipv groeten en dat soort dingen