Ik verbrand vast wel denk ik, dat gebeurt meestal. Dan ga ik maar eventjes weg (bijv. boodschappen doen) en denk ik; oooh, dan hoef ik me niet in te smeren. Maar dan *floep* ben ik toch verbrand. Nu ga ik toch echt, doeidoei!
Overigens, ik vind het hoogst irritant. Moet ik naast in het HK ook nog MHK voor vast gaan chekken. Ik dacht dat we daar afwaren toen we in HK waren... Zucht diep en voeg *mhk chekken* aan lijste van gewoontes toe.
ik kom er vavavond wel weer langs denk ik. Ga toch niet rijden op wiets... te warm. Laat haar lekker in de wei staan. Kan ik misschien wel even bij de ponykampers kijken
het is al een tijdje stil hier. Morgen ben ik voor waarschijnlijk twee weekjes niet op bokt. (misschien tussendoor nog even) Ik zie misschien sommige nog op het lamoen (sowieso Iris en Tessel ), maar eerst een weekje Ardennen
Hihi, ook op bokt is er sprake van komkommertijd Ik ben iig weer terug in ons kikkerlandje (en zonet letterlijk, toen ik met blote voeten op een kikker ging staan in de tuin). Fenn: als je dit nog leest, fijne vakantie en tot volgende week, we gaan er een toffe week van maken he! Pfoe, ik heb zo'n zin in volgende week, trektocht! Nog even snel deze week rijschoenen kopen, een hoop wassen draaien, vriendinnetjes bezoeken die ik een maand heb moeten missen, kijken of mijn plantjes de hitte hebben overleefd, kadootje naar moeder brengen en dan is het maandagochtend alweer lamoen-tijd! Bruine: hoe zijn de kampen tot nu toe geweest? Leuke groepen en leuke leidsters? Er waren er een hele hoop nieuwe dit jaar, maar ze leken me allemaal super aardig en enthousiast, dus dat zal wel loslopen deze zomer. Ben benieuwd ook wat voor groep wij krijgen volgende week, een paar ken ik er natuurlijk al van
Nog nieuwe pony's bijgekomen de laatste tijd, weet iemand dat?