Ik hoop dat je het erg leuk gaat krijgen op de Amsterdamse!
Wel stom dat petra nu waarschijnlijk met Noor voor het zomerseizoen bij ons komt.. naja.
Peet: als je nog iemand nodig hebt die Nora naar stal rijdt?!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
muiszje schreef:das wel balen van dat halster..!
Ik hoop dat je het erg leuk gaat krijgen op de Amsterdamse!
Wel stom dat petra nu waarschijnlijk met Noor voor het zomerseizoen bij ons komt.. naja.
Peet: als je nog iemand nodig hebt die Nora naar stal rijdt?!

Josti schreef:Wat leuk dit topichaalt allerlei 'vergeten' dingen naar boven
Het landje ben ik ook een paar keer geweest, maar kan me er niet heel veel meer van herinneren, alleen dat t Fjorden waren en ik er geloof ik niet veel aan vond..
Ome Joop ook een paar keer, dat was erg leuk, heb daar iig een paar keer buitengereden, geloof op een bonte pony.
Het Amstelpark was vreselijk, was het nou met jou Pluutje dat ik daar heen ging een paar keer of met Rebecca?
Kan me die ruzie met dat wijf (eigenaresse of de vrouw van..) iig nog wel herinneren, haha, wat een takkewijf was dat zeg, ben daarna ook nooit meer geweest, slavendrijfster! :p:)
Josti schreef:Hoe zou t eigenlijk met Ramona zijn?Hoort iemand daar nog wel eens iets van? Vreemd eigenlijk dat zij niet aangemeld is op Bokt..
salema schreef:
Wat leuk zeg fotos van Vanitas!!
Ik zag brenda ook op de fotos !!
Die deed altijd het indelen op zaterdag!!
nog bedankt voor al die keren dat ik op kiwi mocht haha
wat een herrinderen komen er weer boven nu zeg!!
En heb ook nog eventjes met fleur bij villa betty gereden.
volgens mij was het idd patty die er samen met daisy (reed altijd op cupido in de carrousel) voor het eerst naar toe zijn gegaan
......jullie waren een leuk stel.Kiwi vond ik echt een wereld pony hoor.Zou hem graag op stal willen...lekker ondeugend
.Citaat:nou kan nog uren doorgaan haha...
wat voel ik me opeens oud zeg![]()

salema schreef:Josti schreef:
Het Amstelpark was vreselijk, was het nou met jou Pluutje dat ik daar heen ging een paar keer of met Rebecca?
Kan me die ruzie met dat wijf (eigenaresse of de vrouw van..) iig nog wel herinneren, haha, wat een takkewijf was dat zeg, ben daarna ook nooit meer geweest, slavendrijfster! :p:
)
haha nou dan meld ik me maar ook even ben bijna op alle locaties die hier vermeld worden wel geweest!!
haha volgens mij zijn wij daar idd samen geweest op het amstelpark fleur kan idd vaag herrinderen dat je daar ruize had gemaakt!!
ik kwam er weer via laura en reed meetsal op pepper!!
Ik ben ook een paar keer bij de " oude" ome joop geweest volgens
mij ook met fleur?? en (sheryl) als ik me goed herrinder...
Ik kan me iig herrinderen dat we daar aangekwammen er een dode pony in de stal lag...
Ik heb later nog op Annico gereden GEWELDIGE !! pony en tsammica
die kwammen ook van ome joop
Annico staat nu bij equito.

Schimmelig schreef:Edit... Volgens mij is Simba > Silvera, moeder Silvestra (is ook bij joop geboren)

Pluutje schreef:Leuk om Vanitas hier weer eens tegen te komen, hoewel ik natuurlijk maar een klein meisje was in die tijd ken ik hem natuurlijk wel. Nooit geweten trouwens dat hij ook op de ruif heeft gestaan! grappig!
Citaat:Leuk dat Daisy nu een eigen pony heeft, lief meisje vond ik het altijd, heb nog een foto van haar met cupido, daar is ze echt nog zo;n schattig meisje, maar dat zal nu natuurlijk wel anders zijn. Zo kon ook toen al leuk rijden, start ze met haar pony?
.Daisy kan verschrikkelijk goed rijden en Markies is ook de juiste pony voor haar.Starten doen ze niet....bij ons op stal geen wedstrijdmentaliteit...lekker bermklossen
Tinky12 schreef:Jah...die bedoel ik.
Ellen...lief vrouwtje,altijd gezellig mee gebabbeld als ik Vaan deed.Dan hebben we het iid over hetzelfde paard![]()
Leuk ding,ze heeft er ook nog wat wedstrijdjes mee gereden met leuke resultaten.Heb haar ook altijd gezegd dat ze zijn naam moest aanpassen...."Sir Gideon"stond veel beter bij hem![]()
Groetjes,Tinky
. En Gidi is ook wel een geval apart. Hoewel hij toch al wat ouder is, is hij nog steeds geen dooie! Elke dag reed ze (alleen) buiten met hem, maar nog vond hij bepaalde dingen nogal eng
. Ook als ik hem reed, werd hij soms helemaal druk, dan vliegen die benen nog hoger de lucht in en gaat z'n kop erop! Gelukkig is hij over het algemeen dan nog wel te handlen. Toen ik hem reed ging ik bijv. voor het eerst na 5/6 jaar weer met hem in de les, was echt spannend. En de wedstrijden vond hij erg leuk, gingen die oren er meteen op. En iedereen maar zeggen dat hij een oude slome knol was. Hij heet trouwens eigenlijk Giljon, maar goed dat ze hem Gideon noemt
... Zij is vast ook geen lid van Bokt. Wel weet ik dat ze lang in een schoenenzaak in de stad werkte ... aardig meisje altijd