maar goed snel ff een tosti gegeten en hop naar het ziekenhuis.
eindelijk had benjamin 1 boterham op en wat hapjes vla. de koorts was weer gezakt naar 38.9...
mijn moeder had nog een paar kiwi's gehaald en die heeft hij bij mij lekker opgegeten steeds minihapjes en ff pauze tussendoor. toen werd er weer koorts gemeten en had hij gelukkig voor het eerst weer 37.6!
hij zag er al wat beter uit qua gezichtsuitdrukking. mijn moeder belde het ziekenhuis rond 22.30 en toen had hij weer 39.8
hij heeft heel de nacht gespookt. dus we hebben met de verpleegsters afgesproken dat hij zeker tot 11.00 niet wakker gemaakt mag worden. dus nu ga ik even wat later naar mijn binkie. en dan vanavond weer. komt wel iets beter uit want het sloopt ons zo. ik slaap wel maar toch onrustig....
gelukkig heb ik school er even niet bij want ik ga per 1 maart stoppen en dan in september in deeltijd beginnen. het punt is dat ik geen 40 uur per week aan mijn studie kan besteden en heb het advies gehad om dit te doen.
kijk ik moet perse werken anders kunnen we geen boodschappen etc betalen en hands ga ik ook nooit en te nimmer opgeven. hij is mijn ontspanning en grote liefde als ik twee dagen niet geweest ben dan mis ik hem al heel erg. het werd de laatste tijd gewoon teveel. en werken en hands en geldzorgen en te weinig tijd voor mijn studie. als ik dit jaar mijn studiepunten niet zou behalen mag ik de eerste drie jaar niet meer op de erasmus rechten studeren en het is toch het enige wat ik wil
he wat een vehaal weer maar ik moest het ff kwijt....
kusss