oke.. ik kan het wel vertellen.. maarja.. ik heb een paar foto's ( nog niet op de computer staan) maarja ik heb haast geen tijd gehad.. maar ik zal het wel vertellen10.00 kwam ik op de manege en ilona was er ook.. en nog 2 vrijwilligers..ilona alles poetsen en de staarten doen. en ik bij de 2 haflingers de matjes in gemaakt ( daar heb ik alleen foto's van) toen even alles klaargelegd dat meee moest in de auto. en toen even pauze gehad
12.00 gingen we weg.. pony's in de trailer en alle spullen mee.. gingen we naar dronten.. kwamen we aan pony's uit de trailer en opzadelen.. iedereen kwam bij ons staan enz ( ruiters, en de andere vrijwilligers) maarja.. dat was eigelijk niet zo fijn.. maar oke.. op gezadeld.. maar pony's stonden haast te springen dus moesten we ze maar even inrijden in een buiten bak met muziek dichtbij.. dus wij daar na toe lopen en toen ingereden. ik op wilfred ilona op menno.. menno bokt haast nooit maar is heel sterk en ging lopen sjesen... ilona heeft nu denk ik blaren op haar handen, en wilfred de hele tijd bokken enz.. oortjes na voren en weer galoperen.. menno steeds trekken enz.. vet irritant maar was wel grappig.. iedereen zat te kijken
toen moesten we naar de bak waar de proefjes waren.. dus wij langs de stallen stappen ( wij zaten er nog op..) en de bak in.. pony's natuurlijkweer kijken enz.. maarja
dat ging wel goed.. toen gingen de gehandicapten rijden.. ging wel goed enz. toen waren menno en wilfred klaar ( daar liepen ilona en ik mee ) dombo en ivo moesten nog een keer... dus wij weer naar de trailers met zn 2en.. gelukkig liep niet iedereen mee.. dus toen gingen we ze afzadelen en de matjes er uit halen.. en lieten we ze grazen.. beetje draven over het terein enz.. was wel lol eigelijk.. al die ruiters: OW! paardje
zo eentje vind ik mooi
was wel grappig.. toen gingen de paarden terug dus de rest van de dag heb ik niet mee gekregen.. er is vast nog meer gebeurd maar ik ben alleen bij de paarden geweest.. ik heb gehoort dat er countrydansen was en een dressuurdemonstratie enz.. was wel mooi daar
leuk om een andere manege te bekijken... owja
nu een vraagje.. voor het hippisch variete voor de grote landdag
dan is er dus een wedstrijd welke manege het leukst 2 paarden heeft gepimpt ( dus helemaal heeft versiert enz ) heeft iemand ideeen? zeg alles wat in je opkomt
thnx alvast
kben er nu al trots op